Søgning på: fysik noter 9 klasse. Resultater: 7961 til 7980 af 63055
-
Gode elever får dårlig karakter?
ForumindlægVi kender det alle sammen, de gode elever der altid hørte efter, tog noter og lavede lektier fik ikke de højeste karakter, og nogle af de mere sløsede elever, der havde stort fravær og ikke altid fulgte efter og sjældent tog notater fik 10 og 12 taller.. Hvorfor er der, der er nogle der b... -
DET HASTER! RETTE ENGELSK
ForumindlægHej alle sammen:) Er der ikke nogen der ville kigge min tekst til min engelsk disposition igennem....? Jeg skal til engelsk mundtlige eksame, og jeg er bange fordi det er første gang og jeg vil gøre noget godt. Det vil være rart hvis der er en der vil rette den, jeg sender den eller så lægger jeg... -
Meningen med livet
ForumindlægHvad eer meningen med livet`? Saitre siger at man selv skal danne meningen med livet. Dalai Lama siger at den allerede er besmemt; meningen med livet er at leve lykkeligt, og fremme lykke.. -
Nogen der skal op i Musik B?
ForumindlægHej. Ville høre om der var nogen andre der skulle til eksamen i musik B.Så kunne vi evt sammenligne noter og analyser, da vi jo kommer op i kendt stofMit hold opgiver soul og barokken. -
skriftlige karakterer
ForumindlægHej alle 3.g9;ere Vi er en hel klasse på gribskov gymnasium der føler os en anelse snydt mht. vores eksamenskarakterer i skriftlig musik. Der er ingen (ud af 9) der har fået over 7 hvilket er en anelse usædvanligt, vi er vant til både at få 10 og 12 som normalkarakterer. Det er her vi nu hen... -
Er HTX mon noget for mig?
ForumindlægHej! Jeg er er en meget forvirret 9. Klasser Jeg ved ikke om jeg skal vælge HTX. Jeg får nok 7 i alle fag og 10-12 i engelsk og jeg elsker teknologi og alt det man skal på HTX men jeg ved ikke om det mon bliver hårdt for mig? Er der nogen der ved om det er svært at gå på HTX? Og hvad med mine 7 t... -
Stigmatisering Produkt
ForumindlægHej Vi er i gang med Projektopgaven 9. klasse, og skal til at finde på et produkt. Er der nogen der har arbejdet med noget ligende, eller bare har en idé til hvad det kunne være. På forhånd tak Victor Markvart -
alfa-henfald?
ForumindlægHej allesammen :) Jeg sidder med en fysik opgave, som jeg ikke rigitg kan finde ud af. Håber I kan hjælpe mig Opgaven lyder sådan: Kvanefjeldet ved Narssaq i Grøndlad indeholder urabmalm. Naturligt forekommende uran består af 99,3% U-238 og U-235. Begge isotoper er a-aktive. Opskriv reaktio... -
gennemsnit til tandlæge?!<3
ForumindlægHej ehm jeg har søgt og søgt og søgt og søgt rundt på nettet, men kan ikke finde nogle ordenlige svar, så en eller anden hvis du ved hvad gennemsnittet til, at være tandlæge er, så vær sød og skriv det haha P.S. Jeg går i 8. klasse, Tror mit gennemsnit er 7,8/7,9. De ting, jeg skal forbedre er e... -
Eksamen sommeret 2007
ForumindlægHej alle sammen. Jeg ville høre om der er nogen af jer det har været oppe til danskeksamenen maj 2007 (den skriftlige) og som kort kunne fortælle mig noget om de emner der er opgivet i det hæfte man får udleveret. Det skal lige siges at det drejer sig om den daværende 9. klasses eksamen, det der ... -
Til folk , der har været oppe i Old!
ForumindlægVille bare høre, hvor meget generel viden man egentlig behøver, hvis man altså kommer op i kendte monumenter - er det ikke ret begrænset, kun det allermest generelle, kunsthistoriske? Og hvad med samfundet, hvor meget skal man vide? -
Tysk oversættelse - HJÆLP
ForumindlægNogen der kan se om disse sætninger er rigtigt oversat: Heinrich sover endnu - Heinrich ist noch schlafen. Familien står tidligt op - Die Familie stehen früh auf. Sabine og moderen sover ikke mere - Sabine und die Mutter schlafen nicht mehr. ... -
Win 7 gadgets
Forumindlæghvad hedder den gagdet hvor man kan skrive noter på ? -
Supplering
ForumindlægHej alle sammen Jeg afsluttede fysik c sidste år, men skal bruge fysik b for at komme ind på en bestemt uddannelse. Kan jeg godt supplere det nu, sådan så jeg kan komme ind til sommer? Vil helst hurtig videre, uden at tage et sabbatår -
Super vigtigt - tag et kig! Please :-))))
ForumindlægSagen er den, at jeg er super dårlig til matematik... Virkelig! Jeg skal være super heldig, hvis jeg kan formå at hive et 4-tal hjem med hjælpemidler i en aflevering, og det skal lige siges, at det er på en god dag, jeg kan lige så godt stå ved min sag. Hehe :) Men på mit gymnasie eller r... -
Betaling for uddannelse i Danmark?
ForumindlægJeg hørte her til morgen i TV-avisen, at Dansk Folkeparti er kommet med et lovforslag om, at unge som tager en akademisk uddannelse i Danmark skal forpligtes til at arbejde i Danmark. Dette skal forstås således, at hvis jeg tager en cand.polit i Danmark, så skal jeg enten arbejde i Danmark i en å... -
Dansk/engelsk-oversættelse, "Modern American Legends"
ForumindlægHej!Det kunne virkeligt være dejligt, hvis der var nogen der gad rette min oversættelse og evt. komme med en udtalelse+karakter (hvor godt det er, om jeg gentager nogle fejl osv.)På dansk:Et middelaldrene ægtepar tog på ferie til Italien med en 73-årig bedstemor som passager. På hjemrejsen blev d... -
1 sætnings rettelse
ForumindlægAs a muslim girl, I think it9;s okay to marrie within a different culture, but not outside the religion, because first of all my parents wouldn9;t accept it and from family experience I have seen that many problebs will come. -
Forberedelse til den naturvidenskabelige linje (STX)
ForumindlægHej allesammen. Jeg har i samarbejde med familie, lærere og vejledere besluttet mig, at jeg vil på den naturvidenskabelige (Matematik A, Fysik A, Kemi B) linje på STX. Jeg har i øjeblikket sommerferie. Min første skoledag er d. 13, så tænkte at lidt ekstra forberedelse ikke kunne skade mere e... -
Sjove/irriterende hændelser under eksamen
ForumindlægI går var jeg til mundtlig eksamen i dansk (folkeskolen) og jeg sad i et forberedelses rum og læste min novelle jeg havde fået udleveret. Pludselig, mens jeg sad og læste min novelle, var der en bold som ramte vinduet til mit rum. Jeg kiggede ud og så et par drenge fra 5.-6. klasse. Jeg ignorered...
