Søgning på: biologi i fokus. Resultater: 8461 til 8480 af 14099
-
AT Synopsis
ForumindlægHej folkens, Er det muligt at få en af jer til at læse min synopsis til AT? Sådan at jeg kan få lidt respons, og måske nogle forslag til forbedringer. -
MAT/FYS
ForumindlægHej imorgen skal jeg aflevere mine ideer til SRP så har brug for lidt inspiration jeg skal som overskriften antyder skrive i mat(A) og fys(A) indtil videre har jeg set følgende ideer radioaktivitet planeters bane regnbuer (er der nok i dette emne?) keplers love aerodynamik nogle der har andre ell... -
eksamen i old ?
ForumindlægHej alle sammen. Hvis man trækker en sang fra Odysseen, hvad skal man så sige om den ? Man skal vel starte med at give et lille referat og hvad skal man så derefter? -
Hvordan ser din liste ud?
ForumindlægHvilket parti ville du stemme på, hvis der var valg i morgen? Min liste ser således ud: 1. Enhedslisten 2. Socialistisk Folkeparti 3. Det Radikale Venstre 4. Socialdemokratiet 5. Det Konservative Folkeparti 6. Liberal Alliance 7. Venstre 8. Dansk Folkeparti -
Cosmetic surgery
ForumindlægJeg står snart og skal op til eksamen i engelsk Mit overemne: Mirror, Mirror on the Wall Underemne: Cosmetic surgery Jeg har virkelig brug for hjælp til at besvarer spørgsmålene, da der skal meget samfund og kultur med ind. Nogen der kan hjælpe? Mine spørgsmål er: Why did I choose this to... -
Religion
ForumindlægHej er der nogle som kan hjælpe med at besvarer disse spørgsmål: Hvad er religion? Hvorfor er der et religionsfag i gymnasiet? -
To spørgsmål om kapitalismen
Forumindlæg1. Hvad beviser, at kapitalisme er bedre end planøkonomi? 2. Hvilket af Folketingets partier er størst tilhænger af kapitalismen? Hvilket er den største modstander? -
metode dansk medieanalyse
ForumindlægHej alle.. Jeg har i AT analyseret et afsnit af paradise hotel, for at finde ud af hvordan tilrettelæggerne af programmet iscenesætter deltagerne og hvordan deltagerne iscenesætter sig selv. Så er spørgsmålet bare, hvilken metode har jeg brugt? Den humanistiske ja, men hvad skal jeg sige inden fo... -
Religon
ForumindlægHej jeg har om buddhisme i religion, jeg ved at de følger Budda og tror på mange guder. Er der noget vigtig indenfor buddhisme eller er der nogle som kan forklar om buddhisme, da jeg ikke har så meget viden. Jeg har prøvet at søge på nettet, men synes ikke det hjalp så meget. På forhånd tak -
romantikken og romantismen
ForumindlægHaii er der nogen som kan hjælpe mig med en dansk opgave om romantikken og romantismen Hvilken betydning har den romantikken og romantismen periode haft af betydning for det samfund vi kender i dag På forhånd tak :) -
forskellige spg.
ForumindlægHej. (Det skal lige siges at jeg ikke har haft naturfag i snart 5 års tid) Jeg skal i 3.g efter sommer, og mangler kun naturvidenskab som det sidste. Jeg vil meget gerne starte tidligt med at blive bedre på de fag, så jeg er sikker på at kunne klare eksamen godt. Nu ved jeg godt at man skal præ... -
Introduktion af aflevering?
ForumindlægHej, har en aflevering for, det er bedst at starte sin aflevering med introduktion. Nogen der kan give nogle punkter eller hjælp. Teksten for afleveringen kan findes i mit tidligere spørgsmål som vedhæftet fil. Bemærk: Introduktionen skal ikke være i punktform, men i tekstform Tak -
RUC samfundsvidenskabelige linje
ForumindlægHej! Har tænkt længe over hvad jeg vil læse her efter 3g, og jeg har kigget lidt rundt og fundet den samfundsvidenskabelige linje i RUC, er bare i tvivl om jeg kan bruge det til det jeg gerne vil. Vil det være muligt at tage en kandidat i Statskundskab hvis jeg har haft den samfundsvidenskabelige... -
Tips til Mundtlig mat b eksamen
ForumindlægHej alle! Jeg skal snart til mundtlig matematik eksamen og ville høre om der var nogen som have nogle gode tips, da jeg er lidt nervøs for ikke at bestå da jeg altid har fundet matematik super svært. Skal man eksempelvis have generelle formler med, eller må man gerne indsætte sine egne tal i ... -
Skriftlig Eksamen - hvordan får man 12?
ForumindlægHej, Jeg skal til reeksamen i matematik til august på grund af problemer med Word, og der er en del andre, som også skal. Mit spørgsmål er, hvor svært det er at få 12 til eksamen? Ville det være muligt, hvis man øver sig over sommeren? Jeg skal helst have 12 for at kunne komme ind på en bestem... -
SRP-matematik!
ForumindlægJeg mangler stadig inspiration til mit SRP-emne! Jeg ønsker, at kunne komme ind og forklare om binære tal, samt omregningen fra decimaltal til binære (og omvendt). Jeg mangler bare noget, som kan tilkobles til emnet! Nogle idéer? Har før skrevet om Alan Turing og det binære talsystem, men hvis ... -
hjælp!!!!!!!!!!!!
Forumindlæg´hej alle sammen ::: er der nogen der kan hjælpe mig med at ret det sprogelig indhol f.eks. grammatik, ordforråd, alternative ord osv.. og selve formulering af sætninger og indholdet: og hvis i kan se hvis jeg har svaret rigtige på opgavet og hvis det var det det gik ud på.... tusind tak på forhå... -
SRP utilfreds
ForumindlægHej alle. Jeg fik 02 for min SRP, og jeg er meget utilfreds. Er der nogen herinde der måske vil læse den igennem, og give sin mening? Jeg har et svagt abstact og dårlig litteraturliste, samt lidt vudering og konklusion. Men ja.. -
LUURCH... Religion!
ForumindlægLurch>> Var det din opfattelse, at det var vigtigst at læse på baggrundsstoffet eller begreberne i religion - jeg har næsten kun interesseret mig for begreberne nemlig, og, spurgt lærer og censor mest til begreber eller baggrundsstof? -
SWOT-analyse
ForumindlægEr der nogen som kan finde ud af at lave en SWOT-analyse om Mc. Donald`s, er gået helt i stå...!
