Søgning på: tysk analyse. Resultater: 8681 til 8700 af 38621
-
UFORSTÅELIG TYSK SÆTNING ! HJÆLP ?
ForumindlægHej ! jeg kan ikke helt finde ud af om han mener at han ER homoseksuel , eller om han er SOM homoseksuelle fordi han er udlænding , da han bliver behandlet som dem .. der står : "Heute gehe ich naturlich selbst auch auf solche Demos, als Schwuler(homoseksuel) gehöre ich ja gleich zu zwei Mi... -
Kort tysk oversættelse
ForumindlægHej. Desværre har min veninde lånt min ordbog, så jeg måtte klare mig uden. Håber nogle gider at rette den. Svage (regelmæssige) verber Elsker du musik? Ja, naturligvis elsker jeg musik. – Hvad søger De? Jeg søger et hotel. – Hvad søger I? Vi søger en telefonboks. – Dengang spillede børnene oft... -
Hjælp til rettelse af 4 linier på tysk
ForumindlægHej.. Jeg er ved at skrivev stil, og den her passage vil bare ikke makke ret. Nogen der vil hjælpe? Er ist ärgerlich und besorgt darum, dass die Geschichte der ehemaligen DDR bald vergessen wird.Man kann sich selbst fragen, ob die Leben der Familie schlecter gewesen sein würde, wenn er nach den ... -
Tysk rettelse på 6 linjer.
ForumindlægHelga und Werner sind früher Arbeiter gewesen. Helga og Werner har tidligere været arbejdere. Jetzt sind Sie Rentner geworden. Nu er de blevet pensionister. Sie sind das haus gehabt und haben heute eine Wohnung. De har haft et stort hus og har i dag en lejlighed Das haus war zu gross g... -
tysk- rettelse af kort oversættelse
ForumindlægHåber at der er nogen der vil kig den igennem. Bettina schenkte der Schwester einen Ring. Dem Bruder Schenkte sie eine Platte. Ich rechne damit dem Gästen der Wahrheit zusagen. Der Direktor beschaffte dem Sohn einen Job in der Firma. Der Tochter beschaffte er eine Wohnung. Einen Freund erzähl... -
TYSK OVERSÆTNING(en sætning)
ForumindlægHej hvordan vil i oversætte: Repræsentanten har solgt en mand et maleri. og Han har en bil; derfor købte han ingen. BUD? -
Oversættelse: Dansk til Tysk Plzz hjælp
ForumindlægGæsterne kommer snart. Familien har ingen mad. De laver en pizza. Melet og skinken køber de hos Aldi. Olien og kryderderierne har de allerede. De behøver ingen mælk og ingen løg. Moderen rækker sønnen gryden: Du kan lave sovsen, Så laver jeg dejen. Hvor er osten, siger sønnen. Han er kokken. Jeg... -
dativ og akk i tysk!?!??!
Forumindlæghvordan kan man kender forskel, eller se om et ord er akk eller dativ?? håber i vil hjælpe! kan simpelt hen ikke huske det.... -
Vurdering af tysk stil
ForumindlægHej derude. Jeg har skrevet en stil på 210 ord. Er der nogle der vil rette den for mig eller give mig en vurdering af om historien er god eller vurdere den til en karakter? Den er vedhæftet som et dokument. -
5 tyske sætninger hjælp
ForumindlægHej er der nogen som lige gider at kigge på disse sætninger og se om grammatikken er rigtig og bare om sætningerne er korrekte? please..? Da Karlheinz havde spist pølsen og skinken, faldt han i søvn. Da Karlheinz hatte die Wurst und der Schinken gegessen, schlief er ein. Mens han sov, vo... -
Tyske vendinger, idiomer eller andet blær!;)
ForumindlægHej! Jeg lader denne tråd så vi kan dele tyske idiomer, ægte tyske vendinger eller andet som kan trække op i helhedsindtrykket til skr. eksamen Hvis der er nogen der har gode råd til skr. tysk eller små grammatiske fif må de meget meget gerne dele dem med andre her.. Mit eget råd vil netop v... -
"Hun keder sig". på tysk.
ForumindlægHejsa (-: Hvordan siger man "hun keder sig" på tysk? Hvordan bøjer man "langweilen"? "Sie langweilt sich"?? -
Dansk-tysk oversættelse
ForumindlægHej, er der nogen der vil hjælpe mig med at oversætte følgende tekst: "Det er en tysk tegneserie, der er basis for denne tyske film, som er fra 1994. Der er egentlig to hovedpersoner: Norbert og Axel. Norbert er homoseksuel og Axel er heteroseksuel. Axel bor i starten af filmen sammen med D... -
Analyse af Aarestrup-digt
ForumindlægHej, jeg sidder lige nu, som mange andre, der også går i 9. klasse, og analyserer dansk. Jeg har trukket romantikken og valgt et - efter min mening - lidt tungt digt af Aarestrup. Jeg har læst en del om arabesker og Aarestrups brug af disse, men kan ikke beslutte mig for, om der gøres brug af en... -
DNA analyse af muskelsygdom
ForumindlægHej.Jeg har et stamtræ hvor både mor og far er raske, og de har tre børn hvor to er raske og det tredje sygt.Derudover har jeg en DNA analyse af det kromosom sygdommen sidder på, jeg får at vide de to alleler er på 3,6 kb og 3,7 kb.Far har to alleler på 3,6 kb og mor har et allel på 3,7 kb og et ... -
Analyse af ukendt stof
ForumindlægVed en kvalitativ analyse af et rent, fast stof findes følgende komponenter: kalium, kobber(II) ogchlorid. Der udføres en kvantitativ analyse for indholdet af de tre komponenter.Molær masse/g·mol–1: K: 39,10; Cu: 63,55; Cl: 35,45; H2O: 18,02. 6a) EDTA-titrering af kobber(II). 129,2... -
Hjælp til analyse af Barndom af Yahya Hassan
ForumindlægHej allesammen Håber at i kan hjælpe mig, jeg skal op til eksamen der skal jeg analyserer digtet barndom af yahya hassan. Jeg håber at i kan hjælpe mig lidt med min analyse, da jeg godt kunne bruge andres meninger og tanker omkring dette digt. Tak på forhånd Her er digtet: BARNDOM FEM BØRN p... -
Analyse af P.S.Krøyer Hip hip hurra! :) vigtigt! :)
ForumindlægHey guys, jeg er i gang med at analysere billedet Hip hip hurra! af P.S.Krøyer, som jeg skal forklare om til min Dansk eksamen. Jeg syntes selv det går fint, men jeg tænkte på om der er nogen af jer der også har analyseret dette billede, for hvis i har, så ville jeg gerne høre om der er nogen t... -
Analyse af konflikten i Syrien
ForumindlægHej alle! Jeg sidder og er igang med SRP og min problemformulering til min analytiske del lyder således: I forlængelse heraf ønskes en undersøgelse af forskellige forklaringer på, hvorfor det er så svært at løse konflikten i Syrien. Jeg skal altså undersøge forklaringer på hvorfor det er svær... -
Analyse og vurdering af Slaget på Reden!
ForumindlægHejsa! ' Jeg skal analysere årsager til Slaget på Reden og vurdere Slaget på Redens betydning for danskernes senere deltagelse i krigen. Jeg kan slet ikke finde ud af det! Det ville være fantastisk hvis nogen kunne hjælpe mig til at "slå hul" på opgaven, evt. med nogle underspør...
