Søgning på: livet og kærligheden. Resultater: 8901 til 8920 af 14598
-
Rettelse..
ForumindlægEr der en, som har lyst og tid til at rette min korte engelske stil på lige under 2 sider? Stilen var en novelle, og jeg skulle gøre følgende: 1. Skriv et resumé af novellen. 2. Karakteriser Linda 3. Kommenter titlen. 4. Diskuter hvor stor omfang du skal lægge din lid til din partner om at ... -
Engelsk stil. Grammatik og kongurensfejl
ForumindlægHej Alle. :) Jeg skriver fordi jeg nu har siddet med min engelsk stil og rettet alt hvad jeg kan finde af fejl. Men alligevel finder min lærer altid de irriterende og dumme fejl. Derfor spørg jeg jer om i vil hjælpe, hvis i ser noget, som ser helt forkert ud. Tak på forhånd. The day of Selma&rsqu... -
Kortfilmsanalyse af Gråvejr
ForumindlægJeg er i gang med at skrive en analyse af kortfilmen “Gråvejr”, men er lidt gået i stå ift. om jeg mon mangler noget? Er der mon nogen, der vil læse den igennem og komme med feedback? (PS: jeg er godt klar over, teksten indeholder stavefejl, men dem tager jeg til sidst) Teksten kommer her: Gråve... -
Er intelligens arvelig??
ForumindlægHej.. Hvad mener I om at det kun er de kloge der må føde børn? og hvad mener I om at "præmiere intelligente folk til at få flere børn og gør det modsatte ved uintelligente... altså fratage dem rettigheden til at få børn? -
Lektiehjælp!!!
ForumindlægHej. Mit problem er at jeg skal lave en fantasiferie sktil til på mandag, men jeg er ikke så god til at finde på fantasiferier. Er der nogle der kan hjælpe mig med hvad jeg skal skrive? -
Dansk opgaven 'Litteratur søgning!!'
ForumindlægHej!Er igang med min dansk opgave, men mangler min sekundære litteratur.. Nogle ideer??Og hvis I tilfældigvis kendte nogle gode sider på internettet ville det også være til stor hjælpe...Skriver om Herman Bang, og "En fortælling om Lykken" - Altså det Moderne Gennembrud.På forhånd tak -
Gymnasium spørgsmål! :)
ForumindlægJeg skal starte på gymnasium i aarhus efter sommerferien. Jeg vil gerne spørger jer, for at være lidt forberedt, hvor mange timer i bruger på lektier om dagen, og hvor mange afleveringer I har om ugen? Synes I det er/var hårdt at gå på gym, og hvordan prioterer I bedst, når I også fx har sport ... -
Debat: Danmarks fremtid
Forumindlæg“Denmark has high rates of corporate and personal income tax and has never been considered a financial centre.” Citatet og dets indhold har ophav på en hjemmeside, hvis formål er at sætte potentielle udvandrere (privatpersoner såvel som virksomheder) i stand til at vurdere, hvor det vil være ford... -
hjælp til digtet "Plasticsolen"
ForumindlægHej Jeg er ved at analysere et digt der hedder Plasticsolen og som er skrevet af Michael Strunge (til dansk stil). Jeg er kørt lidt fast i det og hvis der er nogen der har læst det og kender til det ville jeg gerne høre fra jer. Jeg har nemlig kun skrevet en halv side og den skal afleveres i morg... -
At sige mere i tysk!
ForumindlægDav. Jeg har ret svært ved at få tungen på gled i tysk-timerne ! Kender i en eller anden måde, at komme igang med det, og få bedre mundtlige karakterer? Øve sig derhjemme eller noget?\n\nNogle erfaringer måske? -
De ’hvide’ og magten/rigdommen i samfundet
ForumindlægWASP er en saga blot. De tider, hvor hvide angelsaksiske protestanter var de magtfulde og dagsordensættende, er forbi. Hvis du ikke tror mig, så prøv engang at tænde for dit fjernsyn. Hvis vi lægger ud med CNN eller BBC, så vil du formentlig bemærke, at sandsynligheden for, at nyhedsværten er ’hv... -
OSO
ForumindlægNogen der ved hvordan man kan blive Professor i fysik??? Hvor lang tid tager uddannelsen ?? Hvad laver en Professor osv...! Skal nemlig skrive om en Professor i min OSO opgave! Obligatorisk Selvvalgt opgave! -
Hvad skal jeg stemme?
ForumindlægHej alle! :-) Mit spørgsmål går på hvilket parti det er jeg skal stemme på til næste valg. Mine holdninger: - Alle indvandrere der ikke gider at arbejde i landet skal ud. - Alle dem der laver kriminalitet i landet skal ud. Rockere med hård kriminalitet skal have den strengeste straf. Livsvarigt f... -
Læse mindre oversættelse igennem:)
ForumindlægHey alle.. Nogen som lige vil læse denne oversættelse igennem og evt rette for fejl.Der deutsche Journalist Axel Hacke arbeitet für „süddeutsche Zeitung“, wo die Artikelserie „das beste von meiner Leben“ ihn berühmt getan hat.Kurze Zeit nach dem Fall der Mauer, begann er Geschichten und Fotos für... -
Hvem tror på gud?
ForumindlægJeg som det fremgår af overskriften! Hvem her inde på SP tror på gud, eller en form for højere magt? Mine forældre er begge muslimer og hvad mig angår tror jeg på intet, før det er videnskabeligt bevist! -
en der vil rette min danske stil? (:
ForumindlægHejsa alle sammen (: Jeg har lige skrevet en dansk stil som jeg skal aflevere imorgen, så ville lige høre om der var nogen der vil rette den for komma og punktum fejl, er nemlig rigtig dårlig til det /: dem har der lyst til at rette min stil kan lige skrive deres mail så kan jeg sende den, og i ... -
grammatik
ForumindlægHvorfor hedder det ikke > Where is my glasses... Jeg har rettet det til : Where are my glasses..... Men jeg er ikke helkt sikker på hvordan jeg skal forklarer fejlen. kan man skrive at det er fordi glassene er flertal, og derfor går det under "it" og når det er it : så hedder de... -
Styrker og svagheder ved kognitionspsykologien
ForumindlægEn der kan hjælpe med opgaven. Styrker og svagheder ved kognitionspsykologien i forhold til andre psykologiske retninger. -
erobere mekka
Forumindlæghej jeg skal redegør, for for arabernes erobering. Hvor jeg skal fortæl hvor, hvorfor så omfattende og så hurtig. kan det ikke passe det var i, 630 hvor muhammeds tilhænger erobered mekka. men hvorfor skulle de det, det forstår jeg ik. -
Droppe ud af gymnasiet?
ForumindlægJeg går lige nu på STX på 2. år. Situationen lige nu er sådan, at jeg meget gerne vil droppe ud. Jeg har ikke længere nogen motivation, og jeg får det fysisk dårligt hver morgen inden skole. Lærerne og klassekammeraterne er sådan set fine nok, men jeg har ingen gode venner i klassen. Pigerne ha...
