Søgning på: kemi a skriftlig eksamen. Resultater: 9921 til 9940 af 176852
-
STATA eksamen HJÆLP
ForumindlægJeg søger en som vil lave min eksamen i kvan STATA. Hurtigst muligt! Den skal være maks 10 normalside, så ikke en længere opgave. -
MAT A haster
ForumindlægHej nogle der kan hjælpe med disse tre spørgsmål? 1) Hanna vinder 10.000 kr i lotto og vælger at sætte dem ind i en bankkonto med en fast rente på 3,5 %. Hvor lang tid tager det før beløbet er fordoblet? 2) Sabina sætter 2000 kr på en konto hver år fra da hun var 10-år til hun er ... -
Udregning af gennemsnit
ForumindlægFørst vil jeg lige sige: Denne diskussion handler om den nye reform, dvs. alle 2g'ere og 1'gere! Jeg vil gerne udregne mit gennemsnit på den måde, hvor forskellige niveauer har forskellige vægte. Det har jeg så gjort for mine årskarakterer. Skal jeg så overføre de karakterer i de fag, j... -
Hjælp med matematik A
ForumindlægTo funktioner f og g er bestemt ved f(x) = x^(2)-k*x og g(x)=k*x hvor k er et positivt tal. Graferne for f og g afgrænser en punktmængde M, der har et areal. a) Bestem k, så arealet af M er 36. Kan simpelthen ikke se hvad jeg skal gøre... Er der nogen som kan hjælpe?? -
Matematik A
ForumindlægHej. Jeg kan godt bruge noget hjælp til følgende opgaver: 1. Skitser punktmængden (x,y) | 0<x<6 og 0<y<f(x). Beregn dernæst arealet, idet f er følgende funktion: a) f(x) = x^2-2x+2 for x<4 og -x+8 for x>4 2. Funktionen f og g er bestemt ved f(x) = 1/x+kvdr(x) og g(x) = 2ln(kvdr(... -
be. a.
ForumindlægHejsa, jeg har et par opgaver der driller , håber der er nogen der kan hjælpe. :) se fil på forhånd tak -
Mængderne i A
ForumindlægHej er der nogen der kan hjælpe mig med opgaven jeg har vedhæftet. Jeg ville mene svaret var (1,2) men min lærer siger det er (1,2,3) hvilket jeg ikke forstår. -
hvordan foregår eksamen?
ForumindlægJa, hvordan foregår eksamen i old? -
A-Kraft
ForumindlægHej derude! :-) Jeg skal op i fysik her om 2 uger, og er igang med at lave dispositioner b.la. om a-kraft.. - Er der en som kan forklare simpel og relativt kort hvad a-kraft er helt korrekt? - Hvad det bruges til idag? - Er det godt for miljøet? Tak på forhånd :-) -
Bestået eller?
ForumindlægJeg har et spørgsmål, som jeg gerne vil have et svar på.. Jeg har nemlig fået 00 i kemi A skriftlige og 4 til mundtlige, og jeg vil gerne læse til farmaceut, hvor kemi skal være bestået. Og jeg har jo ikke bestået kemi, hvis jeg har fået 00, men til årskarakter fik jeg to gange 7, gælder det med... -
a og b ??
ForumindlægHejsa, jeg har fået en opgave der lyder på at beregne fordoblingskonstanten for en funktion. Men så lyder opgaven også på at forklare hvad a og b er? Jeg har vedlagt hele opgaven og min udregning med, hvis det evt. kan hjælpe jer, med at hjælpe mig :P Tak på forhånd! :) PS. jeg er ked... -
Eksamen - hvad må man have med?
ForumindlægJeg har lige et lille spørgsmål vedrørende Old-eksamen. Man må jo have alt med ind til selve forberedelsen, men hvad må man egentlig have med til selve eksamen? Må man kun have de noter med man har skrevet i forberedelseslokalet, eller må man også tage alt med der? -
Afsluttende eksamen.
ForumindlægHej, jeg er færdig med naturvidenskab i grundforløbet i 1g og skal nu op til en aflsuttende eksamen i emnet vand. Og kunne godt tænke mig, at høre om nogen har været op i det samme emne til naturvidenskabs afsluttende eksamen? - og eventuel kunne komme med gode råd og hvad jeg især skal forbered... -
Hjælp til matematik A
ForumindlægHejsa Jeg har anden opgave som driller mig en del Her er et billede af opgaven: Please hjælp på fohånd tak -
finde a og b
Forumindlæghej. jeg har fundet a og b, men jeg kan alligevel ikke få y til at give mening. Jeg har tydeligvis gjort noge forkert i min udregning: a = 7,5 - 4,3 / 2014 - 0 = 3,2 / 2014 = 0,001589 = 4,3 - 0,001589 * 0 = 4,3 y, i dette eksempel, skal jo give 7,5 eftersom at det er det som der står i skemaet,... -
Hjælp til Mat A
ForumindlægHej. jeg har problemer med en opgave ; En trekant har sidelængderne 1, x og y. Det oplyses, at trekantens omkreds er 10. og at x > y. a) bestem x, når det oplyses, at trekanten er retvinklet ? Tak på forhånd. -
isoler a
ForumindlægHej, jeg har virkelig svært ved at forstå det der med at isoler. fx b=k/a+c jeg kan simplehen ikke se noget logik i det.... nogen der kan hjælpe??? :) -
hjælp matematik A
ForumindlægFunktion g (x) = 3x^2 - x - 2 / x + 1 Er definitionsmængden = alle positive tal ? hvordan laver jeg fortegnsundersøgelse? -
2 kemi spørgsmål
Forumindlæghey :)ja der er lige et par ting jeg ikke er kommet helt med på fra starten af, håbede at der lige var nogen som kan hjælpe mig, for ved ikke hvor jeg skulle slå det op henne :/den første ting er hvilke forskellige bindinger findes der?, og hvilke der er hvornår..??f.eks. at der er covalente bin... -
org. kemi (navn)
ForumindlægC-C=C-CEr det forkert (eller bare gammeldags) at navngive dette stof:2-buten?Eller skal det være but-2-en?Kan ikke finde noget på nettet om det.
