Søgning på: tysk analyse. Resultater: 10201 til 10220 af 38621
-
Tysk disposition jung sein - skønhedsidealet.
ForumindlægHej alle. Jeg er igang med at lave min tysk disposition. Jeg har valgt overemnet jung sein. Mit underemne er skønhedsidealet for unge. Schönheitsidealle für Jugend Jeg har skrevet lidt forskellige spørgsmål, blandt andet kommer jeg ind på noget med anoreksi og bulimi, og at der er gode og dårl... -
Mærkelig tysk ? nogen der kan oversætte?
ForumindlægHej Det vil være super, hvis jeg fik de 3 første strofe ord for ord, men resten må godt en lille resume. på for hånd tak -
"Die Mauer"- tysk stil
ForumindlægHejsa :) Jeg har lige et spørgsmål angående min tyske stil om Berlinermuren og den kolde krig. Håber i kan hjælpe mig! Hvorfor var det så svært for DDR at skaffe mad til befolkningen i øst? -
HASTER - 3 små sætninger der skal oversættes til tysk
ForumindlægThomas gav det ønskede svarhvornår begynder de indledende undersøgelserhvad gør vi med det fældede træ -
Vil du rette ikke nok rette min tysk stil?
ForumindlægHar lavet en tysk stil meget hurtig. Vil du ikke nok rette den. Skal sende den idag før 24:00 Her er min stil: Ich heist XX. Ich bin 15 Jahre alt. Ich wohne in Kopenhagen in Denmemark. Ich kommt von Kosovo und sind Albaner. Ich bin shüler in Korsager schule. Ich will gern sagen über meinem a... -
Rettelse af tysk stil
ForumindlægHej jeg har tysk på højniveau og udarbejdet følgende skriftlige opgave, som jeg håber på, at nogle vil gennemrette.Ein Kleines Geschenk Für Herrn Muhl.2. Khalids Erlebnisse in Deutschland.Als Folge von Kriegen und Bürgerkriegen, Verstösse gegen die Menschenrechte, aber auch wegen fehlender Arbeit... -
12 tyske sætninger (evtentuelle rettelser)
ForumindlægHej alle, jeg står her og skal aflevere 12 tyske sætninger imorgen, jeg har oversat dem fra dansk og kigget dem efter, men måske jeg har overset nogle fejl/mangler. Her er sætningerne som jeg har skrevet dem, rettelser modtages gerne :) 1. Der Ingenieur baut eine Brücke. 2. Hier wohnt ein Bäcker.... -
Tyske sætninger - Svære at forstå
ForumindlægHej alle hjælpere, Er der nogle som vil hjælpe mig med at oversætte 3 nedenstående sætninger på tysk til dansk? Jeg forstår ikke rigtig noget af dem. 1: "Am 3. Mai 1971 endete damit die Ära Ulbricht, und Erich Honecker wurde als dessen Nachfolger zum Ersten Sekretär des ZK der SED gewählt.... -
halfdans digt.. nogen som er god til analyse som kan hjælpe.
Forumindlæghej alle.. nogen som vil kigge på dette digt... og forklare mig hvad det helt præcist handler om. jeg forstår den ikke helt. vedhæftet /signe -
Et god essay jeg kan analysere til eksamen
ForumindlægHej studieportalen. Jeg skal "snart" op til den mundtlige eksamen i dansk i 9. klasse. Jeg har trukket "Essays om danskhed" til mit fordybelsesområde. Er der nogen, der kan hjælpe mig med at finde en god tekst jeg kan gå i dybden med? Tak på forhånd Ps: Der er fejl i over... -
Digt analyse - "Ved Rugskellet af Jeppe Aakjær
ForumindlægHej Jeg har fået til opgave at lave en digtanalyse på Jeppe Aakjærs digt "Ved Rugskellet" (1906) Håber på at jeg kan få lidt hjælp!!!! Selve digtet: VED RUGSKJELLET . Anna var i Anders kjær, men knibsk alligevel, mødte dog sin Hjertenskjær paa Rugens gamle Skjel, satte sig i Græs... -
Begreber til analyse af enkelte frame eller screen dump
ForumindlægJeg skal havde fundet nogle sætninger til fra en kortfilm ved navn ´´næste stop´´: Billedbeskæringen Supertotal Total Halvtotal Halvnær Nær Ultranær -
Hvilke metoder blev anvendt, da kilderne blev analyseret?
ForumindlægHej, Jeg skal op til mundtlig eksamen og min lærer har allerede fortalt, at jeg skal besvare, hvilke metoder jeg har anvendt, da jeg analyserede mine kilder. (Jeg har skrevet en synopsis i forvejen i faget samfund og dansk). Hvad er det der menes med spørgsmålet? Egentlig har jeg jo bare læse... -
Analyse 0 eksamen på KU, tid til fremlæggelse?
ForumindlægHej, jeg skal til Analyse 0 eksamen og har glemt, hvor langt tid man skulle forvente at kunne fremlægge - dvs. fraregnet spørgsmål -: jeg husker det som enten 10 eller 15 minutter, men kan ikke huske hvilken. Er der nogen, der har været til eksamenen, der måske kan huske det? -
(digt)oversættelse fra tysk-->dansk
Forumindlægdigtet, som er på tysk:>, Sagte der Schneider zum Bischof. >Und er stieg mit so nen Dingen, Die aussahn wie Schwingen,Auf das groBe, groBe Kirchendach.Der Bischof ging weiter.Der Mensch ist kein Vogel,Es wird nie ein Mensch fliegen>>,Sagte der Bischof vom Schneider.>,Sagten die Leu... -
Tysk crazy oversættelse.
ForumindlægHar brug at nogle gider at rette de her sætninger. Genfortællingssætninger 1. Benjamin er 16 år. Hans store problem er hans ”halvsidelammelse”. Benjamin ist 16 Jahre alt. Sein grosse Problem ist seiner Halbseitproblem 2. Han har problemer med finmotorikken. Er hat die Pr... -
Meget hurtig tysk hjælp, tager ikk mere end 1 min!
ForumindlægHej.. Jeg er igang med én tyskopgave, og kune ikke komme på hvordan man siger:Forældrene er overbevist om at sønnen er offer for en forbrydelse..Er der nogle der ved dette på tysk, vil jeg være meget taknemmelig!! Og helst så hurtigt som muligt!! -
50 danske småord på tysk
ForumindlægHej. Nogen tyske sætninger med forskellige småord, mange af dem ligner meget hinanden, så det er svært at skille mellem dem. Nogen der kan hjælpe? af: Ich habe das Buch von ihm bekommen aldrig: Sie hat mich nie besucht allerede: Es ist schon dunkel geworden altid: Sie ist immer froh, obwohl... -
Rettelse af tysk perspektivering - HASTER
ForumindlægHej. Er der nogle som vil rette min perspektivering igennem for diverse stave - og grammatikfejl? Det ville være en kæmpe stor hjælp. På forhånd tak: <span lang="DE" style="font-size:12.0pt;line-height:115%;font-family:Symbol;mso-fareast-font-family: Symbol;mso-bidi-font-famil... -
Hej, hjælp til 3 sætninger dansk-tysk oversættelse
ForumindlægHej alle :) Sidder lige og laver oversætter 25 linier, og udaf de 25, er jeg simpelthen gået i stå ved disse 3! er der nogle der vil hjælpe? :) - Jeg foreslår, at I tager børnene med. (vorschlagen) - Deltager I i morgen aften ? (mitmachen) - I denne situation er det vigtigt at holde ud. (aush...
