Søgning på: matematik b noter STX. Resultater: 11081 til 11100 af 119568
-
Mat A hjælp
ForumindlægHej søger en som læser matematik på uni eller en lærer i faget, jeg har bruge for hjælpen hurtigs muligt og penge kan vi snakke om når du kontakter mig for resten jeg er fra Aarhus . -
Fysik b niveau
ForumindlægHejsa jeg sidder søndag morgen og vil gerne gå igang med min fysik aflevering, jeg har brugt lidt lang tid på den nu, men er ikke kommet nogle vejne derfor valgte jeg at spørge om at få hjælp med den, da jeg ikke kan se hoved og hale i den! Opgaven ser således ud: H. H. Olsen vil lave et nat... -
Hjælp vedrørende trekantsberegning (mat-b)
ForumindlægHej alle. Sidder og forbereder mig på skriftlig mat-b eksamen, og faldt i prøven uden hjælpemidler for en opgave der havde til formål at finde højden af en trekant. På figuren ses en retvinklet trekant ABC, hvor nogle af sidelængderne er oplyst. Bestem AB samt højden hc AB findes ved hjælp af py... -
hjælp til valg af gymnasie
ForumindlægHej. Jeg har fået mine karaktere i 9 klasse, jeg har et snit på 6,5 hvilket jeg er ret tilfreds med, fordi jeg har rykket mig meget siden de sidste karaktere vi fik. Det betyder at jeg kan komme ind på gymnasiet da det er højere end 5,0. Jeg interessere mig meget indenfor IT, og så har jeg fået ... -
Matematik funktion. Hjælp.
ForumindlægDer gælder med tilnærmelse, at CO2 - indholdet i søen kan beskrives ved en funktion af formen f(t)=9,4⋅sin(0,26⋅t+0,99)+17,0, 0 ≤ t ≤ 24,, hvor f ( t ) er CO2 - indholdet, målt i mg/L, og t er tidspunktet på døgnet. Beregn CO2 - indholdet kl. 6 om morgenen. Bestem det største ... -
fysik b tyngdekræft
ForumindlægVed hvilken vinkel med vandret bevæger klodsen sig nedad , kun ved hjælp af tyngdekraften. (Hjælp: tegn en god figur af opgaven og indtegn de kræfter der påvirker klodsen) på forhånd tak :) -
Bestem a,b og c
ForumindlægNogle der kan hjælpe?:) -
Matematik - hjælp! Rente
ForumindlægPå en bankkonto indsættes 30.000 kr. til en årlig rente på 1,125% - Hvor meget står der på kontoen efter 7 år? En der kan hjælpe og forklare mig hvodan man kommer frem til resultet, via mellemregninger, osv. -
matematik opgave
ForumindlægHej er der en der kan hjælpe med den vedhæftede opgave -
matematik C
ForumindlægI tabellen ses en opgørelse over den årlige eksport af levende svin ud af Danmark i perioden 2006 Find yderligere oplysninger for perioden 2013 - 2017 ved følgende link : http://www.lf.dk/tal - og - ana- lyser/statistik/svin/eksport - af - levende - svin 2) Fremstil ved regression en... -
First snow delopgave B
Forumindlæghej :) er der nogen der har lavet en short story hvor opgaven lyder: B. in a short story (200-300 words) explain how psychoanalytic concepts - Freud's model of the personality - can be used in the literary analysis of the three texts First Snow, The beach and A Rumor of war. Jeg kan simpelth... -
hjælp til mat. B opg.
Forumindlægopg. 284 en lærer ønsker, at en klasse skal løse en andengradsligning, der har rødderne 1) 1 og 3 2) -2 og 3 3) 1/2 og 1/3 Hvordan kan en sådan andengradsligning se ud? der er uendelig mange svar opg. 288 fremstilling af q enheder af en vare koster T kr., hvor T=q2 + 10q... -
SRP: Babylonsk matematik
ForumindlægHej Jeg har valgt at skrive om babylonsk matematik. Jeg mangler her noget information om deres udregning af astronomi og deres enheder og målinger af længde og vægt. Hvis nogen ligger inde med hjemmesider omkring dette, ville det hjælpe mig meget. Jeg har selv jagtet mange bøger, men ventelisten... -
STUDIERETNINGSPROJEKT! - VIRKSOMHEDSØKONOMI / MATEMATIK
ForumindlægER DER NOGLE DER HAR FORSLAG TIL EMNE, HVIS MAN HAR MATEMATIK A, VIRKSOMHEDSØKONOMI A SAMT FINANSIERING C? JEG HAR VALGT VIRKSOMHEDSØKONOMI SOM HOVEDFAG, MEN SYNES DET ER SVÆRT AT VÆLGE ET GODT EMNE?! HÅBER DER ER NOGEN DER HAR NOGLE GODE FORSLAG., VIL GERNE VÆLGE ET EMNE DER ER PÅ A-NIVEAU., ... -
Mat på A-niveau
ForumindlægHej, jeg er en pige som skal i gymnasiet til sommer. Jeg er bare lidt i tvivl om hvor svært matematik på a-niveau er i forhold til folkeskolen. Jeg ved godt det er lidt forskelligt fra person til person, men jeg ville blive glad,hvis I alligevel gav mig jeres mening... Knus Artemis... -
Har svært ved at svare på et spørgsmål som jeg er blevet givet af min matematik lærer i en aflevering
ForumindlægSpørgsmålet til dette billede er: Bestem ligevægtsmængden x* uden told og bestem den tilhørende ligevægtspris p*. Jeg har svært ved sætte mig ind i opgaven, hjælp ville være utroligt værdsat. -
Engelsk B oversættelse
ForumindlægHej,Nogen der gider at rette min oversættelse?Tak på forhånd.Oversæt:Vores naboer, hr og fru Wye, har en søn, William, som er ti år gammel. De elsker ham, men jeg tror, de forkæler (spoil) ham. Han kommer tit og besøger os. Det har vi ikke noget imod (mind), men han stiller altid en masse spørgsm... -
Bestem a og b
ForumindlægHej, jeg skal lave denne opgave, men jeg ved ikke helt hvordan. Men jeg vel at jeg skal bruge det stationære punkt. -
Bestemme a b og c
ForumindlægHjælp med følgende opgave -
fysiske betydning af konstanterne a og b?
ForumindlægHvad er den fysiske betydning af konstanterne a og b?
