Søgning på: engelsk b studentereksamen 2011. Resultater: 11441 til 11460 af 109300
-
SYGEEKSAMENSSÆT ENGELSK A STX 2009 VIGTIGT
ForumindlægHej er der nogen der kunne fortælle mig hvad titlerne var i sygeeksamensættet i engelsk A 2009? -
ligningen y=1/2 x+b er tangent til funktionen f, med to forskellige værdier for b
Forumindlæghej, nogen som kan forklare hvordan denne opgave skal løses? (opgave 11C) -
nogen der gider rette et engelsk essay på ca. 800ord?
Forumindlæghar lavet et essay der omhandler en novelle a piece of wood og vil spørge om nogen gider se den efter for fejl, har selv rettet lidt på den. -
engelsk c. Philips Dick "human is"
ForumindlægHej. er der nogen der har læst "Human is" af Philips Dick og som kan hjælpe mig med at par spørgsmål jeg har, eller hvis i ligger med en analyse af den ville det være en fantatsisk hjælp. sidder og er i nød her alt hjælp tages imod med en kyshånd -
Jeg har virkelig brug for jeres hjælp, med hensyn til mit engelsk!!!
ForumindlægVi har fået en tekst ved navnet The Sniper, måske kender i bogen Blue Cat, som i nok alle har haft. spøgelsmålet lyder sådan . "One man's terriost is another man's freedom fighter". Discuss this statement, DVS diskutere udtalelsen.. Jamen jeg har bare ikke en idé hvad det er jeg... -
Er i gode til engelsk?? Kan I fortælle et kort resume af denne tekst??
ForumindlægKan i skrive et kort resume af hvad denne vedhæftede tekst handler om?? Jeg selv er nemlig lidt i tvivl! -
Please har behov for hjælp. passiv dansk-engelsk oversættelse!!!
Forumindlæghey, jeg har skide brug for noget hjælp, jeg dumper sgu snart i engelsk, hvis jeg ikke forbedrer mig. Så er der nogle der er søde nok til at tjekke den lige igennem for mig. Såå redder i min dag(JEG MENER DET)de fleste af dem er passive sætninger:Oversæt:1. Stykket blev formodentlig skrevet af Be... -
Engelsk referat af "Angels and Demons"
ForumindlægHej mennesker, jeg har et referat, som jeg godt kunne tænke mig at få lidt hjælp til ift. grammatik og sådan. Jeg er ikke så god til engelsk, så kunne godt tænke mig en, som gad kigge efter fejl og evt. rette teksten. Det er et referat af bogen "Angels and Demons" af Dan Brown. Summary... -
Oversættelse til korrekt engelsk - meget gerne hurtige svar
ForumindlægJeg har noget tekst jeg gerne vil have lidt gramma-respons på. Teksten kommer her: Hi You would like me to write a letter in which I explain why I will like to work as a volunteer at the project. When I was offered work at the project, the first thought that came into my head was that it was a pl... -
Kan man hæve et fag på B-niveau til A-niveau, eller omvendt?
ForumindlægJeg overvejer kraftigt om at vælge et femte A-niveau fag (Tysk i STX), dog frygter jeg, at det bliver for svært og uoverskueligt. Kan man hæve et fag på B-niveau til A-niveau eller omvendt med at skifte fra A til B, hvis man fortryder sit valg senere hen? Tusind tak! -
Har bruge for hjælp, i engelsk mundtlig skal jeg op IRA. kan i checke om det jeg har skrevet er rigtig,var det
ForumindlægHar bruge for hjælp, i engelsk mundtlig skal jeg op IRA. kan i checke om det jeg har skrevet er rigtig,var det sådan på det tidspunkt. og ret sprogfejl hvis der er. What is the IRA? 1) The IRA was created in 1919 as a successor to the Irish Volunteers, a militant nationalist organization fou... -
f(x)=-x^2+bx+c Bestem b & c
ForumindlægHejsa til alle jer dygtige matematikere. Er der nogen der tør vove sig ud i at forklare en studerende hvordan man bestemmer b & c ud fra grafen f(x)=-x^2+bx+c hvor toppunktet ligger i (2,1) Med venlig hilsen -
Bestem vinkel B, længden af hypotenusen (side c) og kateten a.
ForumindlægKan nogle hjælpe mig med følgende opgave: Hvad skal jeg gøre? I en retvinklet trekant ABC er vinklen A 41 grader og kateten b har længden 5,6. a) Bestem vinkel B, længden af hypotenusen (side c) og kateten a -
En side engelsk, som jeg ville være glad for at få feedback for :)
ForumindlægGo' morgen!Jeg er kommet i dag med en frisk lille engelsk tekst om reklamernes styrke; I would appreciate it, if nogen ville læse den igennem og kommentere evt. fejl og den slags :). Og den skal ikke afleveres i dag, er bare stået op til en anden opgave. Tak på forhånd.The power of advertisin... -
Dansk A på halvt år??
ForumindlægJeg vil gerne hører om, der er nogen der ved om man kan tage Dansk A på halvt år på VUC ? -
hvordan siger man ''lovgivende magt'' på engelsk???
Forumindlægret lille spørgsmål, men har ikke en engelsk ordbog og har søgt i Google forgæves. nå pyt jeg har alligevel fundet det, det hedder The legislative power -
kan i hjælpe mig med at se om jeg har oversat rigtigt til engelsk
Forumindlægkan i hjælpe mig med at rette om jeg har oversat rigtigt til engelsk her er det danske Under den kolde krig, blev liberale demokratier respekteret som svare til de kommunistiske folkerepublikker. I dag bliver U.S. A styret af en præsident, det hedder republik. Demokrati blev for første gang brugt... -
Jeg søger en ekspert i engelsk grammatik og sproghistorie på universitetsniveau (bachelor)
ForumindlægHej, Jeg mangler en ekspert der er interesseret i at blive betalt for at gennemgå, strømline og forbedre en opgave, jeg skal aflevere i december 2014. Emnerne er indenfor engelsk grammatik, sproghistorie og andet inden dette område på bachelorniveau. Jeg forestiller mig, at vedkommende har g... -
Engelsk: Rettelse af lille tekst.. Pliz Help
ForumindlægDansk: Min fars nye job er i det nordlige England, i Newcastle. Indtil vi har fundet et ny hus deroppe,1 bor vi hos min onkel. Han er en rar mand, og det er et stort hus, men der er meget koldt, fordi husets varmeanlæg er gået i stykker. Min mor og far glæder sig til at flytte, men en af min ... -
på figuren ses graferne for tre potensfunktioner på formen f(x)=b*x^a. argumentér for, hvilken f graferne A,B eller C der hører til den af de trepotensfunkti...
Forumindlægjeg skal have hjælp til det her: på figuren ses graferne for tre potensfunktioner på formen f(x)=b*x^a. argumentér for, hvilken f graferne A,B eller C der hører til den af de trepotensfunktioner, hvor a =1,5 og b=2. jeg ved ikke lige hvordan det skal gribes an?? jeg har vedhæftet et billede af ...
