Søgning på: livet og kærligheden. Resultater: 11821 til 11840 af 14598
-
Tysk stil - haster
ForumindlægHej.. er der nogen der vil kigge min tyske stil igennem for de værste fejl? Det er den sidste tyske stil vi skal aflevere i 2.g så karakteren betyder en del, da jeg afslutter tysk. Please! Hvis du bare retter en del af den er det også okay.Elke Brünings und Stefanie Hartmanns sind zwei Frauen, d... -
Ligning
ForumindlægAngiv det samlede antal kampe i en cup-turnering med x spillere -
Analyse og fortolkning af "A Journey" (Skriftlig Eksamen)
ForumindlægHej alle. Jeg har været til skriftlig eksamen idag i engelsk, og ville lige have noget respons på min stil. Jeg ved der er nogle fejl hidst og pist, men det kan jeg desværre ikke ændre nu. Sad og skrev til aller sidste sekund, og har på fornemmeren at det ikke er gået er perfekt. Derudover nåede ... -
Kan ikke se Censor ??
ForumindlægHvor bliver Censoren af ? Jeg har haft prøver i de to dage. Men har ikke mødt censorne endnu?? Hvordan kan det være? -
Background for Ireland?
ForumindlægHejsa og hjælp mig meget gerne her..Jeg står og skal bruge noget materiale om Irland.. Jeg tænker nærmer på de problemer med IRA i "Northern Ireland". Alt der kan hjælpe må gerne skrives :DMange tak på forhånd.. -
vurdering "a journey"
ForumindlægHej ... Er der nogen der vil være så rar og vurdere min eksamensstil ... Tusind tak!! -
Samfundsfaglig metodes begrænsninger og muligheder
ForumindlægBruger samf vinkel i historie, nogle der kender til begrænsninger og muligheder? -
budskab i klodshans?
ForumindlægHej Er der nogen af jer, der ved, hvad budskabet er i klods hans? -
hvorfor læse?
ForumindlægJeg plejer som regel, at læse nogenlunde grundigt op til alle mine eksamener, hvoraf nogle er gået godt og andre mindre godt. Så indtil videre kan jeg ikke sige om der er en generel sammenhæng mellem at læse op og score en god karakter. fx. hvad er meningen med at læse op til en dansk eksamen, nå... -
Økonomisk kredsløb, spørgsmål.
ForumindlægHejsa, Jeg har lige fået en opgave for i samfundsfag (B-niveau på STX) hvor jeg skal svare på følgende ud fra det økonomiske kredsløb; 1. Hvad sker der i det økonomiske kredsløb, hvis virksomhederne forudser bedre tider og beslutter at udvide produktionen. Hvilke forudsætninger skal der... -
Fassos roser Jer alle på studi
ForumindlægGo' aften alle sammen mit navn er Fassos..! Jeg vil bare sige inden jeg rejser til Tyrkiet..! Held og Lykke i fremtiden, jeg håber det bedste for Jer alle sammen. Jeg synes I alle sammen har været meget behjælpelige, det skal I have ros for..! Faktisk er jeg meget beæret over alles præstation... -
Notater
Forumindlægikke det store! -
Titanic
ForumindlægHej allesammen (: Jeg sidder og skal til at skrive en større opgave i dansk om Titanic (filmen), og jeg har valgt at sætte fokus på tredje klasse i forhold til første klasse og Roses udvikling fra pige til kvinde. Det er ikke fordi jeg ikke ved hvad jeg skal skrive, men ved ikke hvor jeg skal st... -
Det tager 2 min........
ForumindlægHej skal til eksamen.. Mdt tysk.Er der nogen der kan oversætte de her sætninger,- Jeg er 16 år, og fylder 17 til oktober- Vi skal rejse til xxx- efter 10 énde klasse skal jeg går på gymnasiumpå forhånd tak :) -
Studenter gave :)
ForumindlægHalløj Gutter og Gut'inder :) Har du en god ide til en studenter gave? :) - Tiden nærmer sig, og det kunne være godt med nogle forslag. Gaver -både til drenge og piger :) Jeg har selv svært ved, at finde på noget til en dreng. Personligt synes jeg det skal være en ting som holder længe, og k... -
Korea stadig delt (løsning)
ForumindlægI dag, 56 år efter koreakrigen, er Korea stadig delt i Nord- og Sydkorea. Har I et bud på hvordan man kan løse dette? -
Kender i det ?
ForumindlægSkal til eksamen i fysik/biologi imorgen og har terpet og terpet..lige nu kan jeg så intet huske og er fuldkommen panikslagen! -
Filosofi
ForumindlægHej.Hvis I har nogen filosofiske citater må I meget gerne skrive dem her :) -
ekstreme karakterspring
Forumindlægsad og tænkte på om der egentlig er andre der i deres gymnasietid, har oplevet voldssome karakterspring. Har selv oplevet at gå fra 7 til 10 ved et enkelt læreskift i historie, og oplevet samme forskel indenfor dansk med 7 i mdl og 10 i skriftlig.siger det ik ret meget om hvor subjektive og unøja... -
Synspunkt?
ForumindlægHej,Hvad er jeres synspunkt på:1) Amerikanske idealer og værdier? - Altså hvordan vil i definere Amerikanske idealer og værdier? Og hvordan udskiller de amerikanske værdier og idealer sig fra fx. de danske?2) Hvordan vil du/i definere "den amerikanske drøm"
