Søgning på: kemi b isis. Resultater: 11841 til 11860 af 96602
-
ligning
ForumindlægOmskriv 4x^2-12x+9 til formen (ax+b)^2. Er der nogen der vil forklare mig trin for trin hvordan den skal løses. Jeg forstår ingenting. -
Reducering
ForumindlægHej..Mangler lidt hjælp til et reduceringsstykke... der garanteret er vildt nemt :-/ 3 6b----- - --------- a-b a^2 - b^2 Hilano -
Reducering
ForumindlægJeg har lidt problemer med det der reducering og de kvadratsætninger, så please hjælp. Reducer følgende udtryk: 2a(a-b)+(a+b)2-b -
Lektiehjælp
ForumindlægHej Jeg skal snart være lektiehjælper, hvor jeg skal undervise i fagene matematik og kemi, men jeg ved slet ikke, hvordan jeg skal gribe det an, da jeg ingen erfaring har med den slags. Når man tager penge for det, synes jeg, at niveauet og kvaliteten skal være i top, og jeg kunne derfor godt tæn... -
Vektorer - lille spg.
ForumindlægHej . Har lige et spørgsmål med hensyn til sætningen for længden af en projektion: |a(b)|= (|a prik b|)/|b| Hvorfor er skal det være den nummeriske værdi af |a prik b| ? -
Hjælp Vektorkoordinat
ForumindlægVektor A = (2;-2) Vektor Blængde = 4 Vektor A + Vektor B = 8 Vinkel mellem vektor a og b er 45 grader Men hvordan beregner jeg så koordinaterne til vektor B, når jeg kun har de informationer. Har jo ikke en egentlig vektor i matrix for vektor b? Jeg har Vektor B's længde. Og vinklen ... -
REDUKTION
ForumindlægReducer: a2+b2/a+b Mit bud: a2+b2/a+b = (a+b)(a-b)/a+b = a+b Jeg er i tvivl om (a-b) & a+b går ud mod hinanden? -
VEKTOR-regning
ForumindlægHeysa!\nNogen der kan hjælpe mig med denne Vektor opg??\n\nOplysninger: vektor a=1 vektor b=3\n vinklen mellem a og b=150 grader\n\n*Bestem vinklen mellem vektor(a+b) og vektor(a-b)\n\ntak!\n\nDet skal nok være noget i stil med:\n\ncosv= (vektor(a+b)*vektor(a-b)):(længde(a+b)*længde(a-b)) -
??REDUCERING??
Forumindlæghej. kan i hjælpe mig med at reducere dette: (a+3b)^2-(a-b)(a+b)-6ab forklar venligst hvordan du gjorde? tak på forhånd. -
mat c
Forumindlæghjælp hej nogen der kan reducer denne a +b / a 2 +b2+2ab a- b a2 -b2 -
finde vinklerne
Forumindlægjeg skal finde vinkel A og B i en retviklet trekant ved at siderne er a: 7,1 b: 7 og c: 10 howww ??? -
Reducering
ForumindlægReducer udtrykket (10 · a ·b(5) )/(5 · a · b(2)) -
forvirret hjælp plz
ForumindlægRektanglet har side længderne: (a+b) og (b+2) hvordan finder man så omkredsen og arealet? er helt fortabt... -
redoxegenskaber..?
ForumindlægHar Na+, K+ og Mg2+ redoxegenskaber? -
Nernsts Lov - elektrokemi
ForumindlægHey, jeg er ved at skrive en Rapport om Nernsts lov, hvor jeg skal skrive noget teori om hvordan en elektrokemisk celle virker, hvordan den er opbygget og hvordan den producere strøm.Jeg tænkte på om der er nogen der kender nogle gode links til såder hvor man kan finde uddybende teori om disse em... -
Redoxreaktion
ForumindlægHej, jeg sidder med denne redoxreaktion, og jeg kan ikke få den til at passe. Tror det er oxidationstallene jeg får forkert. (jeg har facit, derfor jeg ved, at det er forkert.)CH3CH2CHOHCH3 + MnO4- -->CH3CH2COCH3 Mn2+Den skal gerne blive til5CH3CH2CHOHCH3 + 2MnO4- + 6H+-->5CH3CH2COCH3 3Mn2+... -
reaktionsskema for en reaktion mellem 1-iodbutan og kaliunhydroxid
ForumindlægJeg er på bar bund!!!! HJÆLP OPGAVEN SKAL OP PÅ TAVLEN IMORGEN TIDELIGT!!!!! Opgaven lyder: Stoffet 1-iodbutan er et godt udgangspunkt for fremstilling af butan-1-ol. Dette sker let ved at behandle stoffet med hydroxid, fx KOH. Skriv et reaktionsskema for en reaktion mellem 1-iodbutan og kaliunh... -
Maskinmester uddannelsen
ForumindlægHey her, jeg skal begynde på maskinmester skole til kommende januar, er det nogen som har nogen idé hvordan en skal forberede sig til det ?.. jeg har ikki gået i skole siden jeg var udlært som radiomekaniker og det er 10 år siden. Så man er lidt rusten til skolegang .. -
reaktionsligninger for chlorid, sulfat, calcium og natrium
ForumindlægHej. Mig og min veninde er i gang med at skrive en fysik rapport, hvor reaktionsligninger skal indgå. Er der nogle af jer der ved hvad reaktionsligningerne for chlorid, sulfat, calcium og natrium er? Tak på forhånd. -
STX eller HHX?
ForumindlægHej Jeg er en dreng, der går i 8. årgang. Mit spørgsmål lyder således "Hvilken retning passer bedst". Grundlæggende er jeg god til matematik, engelsk og tysk.
