Søgning på: livet og kærligheden. Resultater: 12121 til 12140 af 14598
-
DEN RØDE ROSE
ForumindlægHej folkens, valgte at skrive et historie. Kunne godt tænke mig, at hører medlinger om den, og evt. et befømmelse ;) -
Engelsk afleveringer
ForumindlægHej Jeg går på første i gymnasiet og har engelsk på B niveau. Jeg har half engelsk på A da jeg er englænder. Problem er bare at jeg ikke er hendes favorit elev. Min lære synes min afleveringer ligger til et 4-7 tal, hvilket jeg personligt synes er ufattelige chokerende. Jeg ville nu hører om en ... -
Opgave
ForumindlægHej er nogle som er søde og rette min skriftlig aflevering der skal sættes kommaer please. :) tak på forhånd ps: inden kl 00:00 idag skriv hvis i kan ;) -
Hvilken videregående uddannelse skal jeg vælge?
ForumindlægJa som overskriften antyder så leder jeg efter inspiration efter hvad jeg muligvis vil studere efter gymnasiet, selvom jeg blot går i 1.g så har jeg det bedst med at være afklaret :) Så skyd bare løs med spændende uddannelser -
Emne om meneskettigheder
ForumindlægHej, nogen der kan hjælpe mig med samfundsfag? Jeg skal redegøre for menneskerettighedernes historiske oprindelse og idegrundlag. jeg har søgt på nettet i et godt stykke tid nu, men kan ikke finde svaret. kan kun finde, hvad mennesket har ret til. håber nogen der kan hjælpe mig. Mange tak på ... -
Hjælp til DHO
ForumindlægInden længe skal jeg aflevere min problemformulering til DHO, men jeg har et problem, da jeg ikke har fundet ud af noget emne! Vi skal indblande både dansk og historie i vores opgave, ligeledes skal vi skrive efter 1850. Jeg har tænkt på noget moderne gennembrud med Herman Bang eller Georg Brande... -
Medicin adgangskvotienter.
ForumindlægHej. Jeg bliver student om en måneds tid, og jeg har nogle bekymringer hvad der angår mit drømmestudie. Lige pt. er mit gennemsnit på ca 10,3(inkl. bonus) men når jeg tager et kig på adgangskvotienter 2013 for medicin, bliver jeg bange.. Københavns Universitet 11,1 10,8 Syddansk Unive... -
Odontologi
ForumindlægHej! Jeg søger en, der læser til tandlæge herinde? Jeg vil gerne i kontakt med en tandlægestuderende, idet jeg overvejer at skifte studie og læse odontologi. Hvilke ting, skal jeg være opmærksom på, inden jeg søger? På forhånd tak! -
Jeg vil BARE bestå!
ForumindlægHalløj folkens! Jeg ville bare spørge, hvad skal der til, for bare at kunne bestå en Kemi B eksamen?? Held og lykke med eksaminerne til alle jer der ude, og tak på forhånd! :) -
Ordsprogs betydning på dansk
ForumindlægHej :) Jeg har 3 ordsprog, hvor jeg skal finde en dansk oversættelse der rammer betydeningen af de engelsk ordsprog De lyder sådan: 1. That is just old hat 2. Her final remark was the straw - And I decided to clear out right away 3. When in Rome - do as the romans do Håber der er nogen, der... -
PhD Economics efter B.Sc. Economics
ForumindlægHej folkens, Så blev det omsider tid til, at jeg skal skrive mit første indlæg her på siden. Jeg er stille og roligt ved at være til vejs ende med min B.Sc. i økonomi med sidefag i statestik og matematik. En ting, jeg er i tvivl om, er, om det er det værd at tage et sabbat år efter ens bachelor... -
Huen
ForumindlægHej alle ;) Jeg elsker skole, men har et gennemsnit på 0,8. Jeg afslutter min STX til sommer, men ved ikke om jeg får huen på. Jeg HADER skole, og vil baer VÆK. LANGT VÆK!!!! Så orker ikke tage 3g om igen. Så hvilket snit skal jeg have, for at jeg kan få eksamensbeviset i hånden den sidste dag??... -
Odontologi med et minimalt gennemsnit
ForumindlægHej Nu kommer lige den korte af den lange.. Da jeg gik på gymnasiet, var alt lort - lige ud sagt. Der var, mildt sagt, betydelige udfordringer. Så min skolegang blev totalt nedprioriteret. Jeg lavede ikke lektier, havde fravær og skiftede klasse efter 1.år og igen efter 2.år. Så det sociale bl... -
Er min stil god nok?
ForumindlægHej jeg har skrevet min stil, som skulle have denne morale: løven hjælper musen, og musen vil hjælpe en anden gang, men løven tror at den ikke kan hjælpe fordi den er lille, men så hjælper musen alligevel. Er i ikke søde at rette, fortælle mig hvis der er noget som ikke passe... -
Ville du være sød at hjælpe mig:(
ForumindlægHej er der nogle der ville hjælpe mig med at oversætte nogle sætninger til engelsk, jeg lave en aflevering til imorgen. Og er self. igang, men har svært ved at oversætte.Ingen af min forældre kan Engelsk så kan ikke få hjælp af dem. Men tak på forhånd -
Skreflig Engelsk Terminsprøver
ForumindlægHej venner :) Jeg vil bare høre om der er nogle gode råd til, at forberede sig til engelsk terminsprøven. Da jeg skal op til den imorgen, og gerne vil være velforberedt. Håber der er nogle søde mennesker der vil hjælpe. Ps hvis der er nogen der har nogle grammertik opgaver er de meget velkommen t... -
Dæmpet immunsystem
ForumindlægHvad betyder det at man har et dæmpet immunsystem? Kan ikke rigtig finde noget om det på nettet. Jeg er ikke fuldstændig med på hvad det resulterer i? Har man så ikke let ved at blive syg, fordi immunforsvaret ikke virker optimalt? Eller hvordan skal det forstås? -
diskussionsopgave
ForumindlægHej vil du nogle rette min dissionsopgave på engelsk. -
engelsk grammatik
ForumindlægHej med jer! Jeg har en sætning, hvor jeg ikke er helt sikker hvilket relative pronomien jeg skal indsætte, fordi den lyder underlig når jeg så indsætter et pronomien In the village, there are plenty of cafés and bars in which/whom(?)to spend a pleasant evening. jeg tror nok det er whom ford... -
At skrive Spansk stil/fortælling
ForumindlægJeg er i gang med at lave en opgave. Jeg vil gerne vide, om man kan sige: "Cuba es un país, que personas muchas somos probe" → Cuba er et land, hvor mange personer er fattige Jeg har flere spørgsmål senere... Så hav endelig denne side i din fane :)
