Søgning på: samfundsfag aflevering. Resultater: 12581 til 12600 af 17400
-
Vær sød at hjælpe mig! :)
ForumindlægEn parabel skærer x-aksen i punkterne (-1,0) og (4,0) og y-aksen i (0,4). Find en ligning for parablen. Hvordan er det lige jeg gør for at finde løsningen? -
Nogle der kan hjælpe med det sidste??
Forumindlægjeg har nu lavet det jeg kan er der nogle der vil se om i kan hjælpe med det jeg mangler, der er lidt af hvert http://peecee.dk/?id=16515 -
Jeg er SÅ skoletræt!!!
ForumindlægJeg kan godt sige jer! Jeg er 3.g'er og starter igen i morgen efter juleferien! Det kan godt være der "kun" er 6 måneder tilbage, men jeg er simpelthen så skoletræt, at jeg bliver helt trist ved tanken om at jeg skal starte igen! Hvordan pokker overkommer jeg dette? Jeg ville bare ... -
pH beregninger
ForumindlægHeeeeeeeeeeeeeej f) beregn pH for opløsningen før og efter tilsætning af dichlorethansyre? 1,00 L 0,45 M natriumethanoat tilsættes 0,25 L 1,00 M dichlorethansyre Jeg har kikket lidt rundt her og fundet lignende opg., men det jeg ikke forstår er at man kun udregner pH for OH- CH3COONa+H2O→... -
Karakterræs
ForumindlægTil jer der går i gymnasiet eller har gået! Under jeres skolegang bestemte i jer så for et karaktersnit, som I ville prøve at opnå? Enhver forsøger vel at få høje karakterer, men hvilke tal sigter i efter og hvorfor og på hvilken måde regner du med at opnå det snit? -
mat-råd?
ForumindlægHey derude. Jeg hader sindssyg meget matematik, selvom jeg har det på A - fordi jeg skal bruge det til min videregående uddannelse. Så er der nogle, der har lyst til at komme med gode råd/ideer, til hvordan jeg skal tvinges til at kunne lide mat? -
Hvornår skal man være bekymret?
ForumindlægYes! Jeg er 3.g'er og slutter gym her til sommer.. Mine karakterer er ikke de bedste, så jeg tænkte på hvornår det er på tide at være nervøs? Mit årskarakters gennemsnit ligger i øjeblikket på 6,9, og de næste årskarakterer vi får, er dem der gælder.. Tror vi får dem i marts engang.. Hvad er... -
s:
ForumindlægJeg kan ikke finde ud af at opstille en ligning! Der står; Svend vejer 11 kg mere end Søren. Men hvis Svend taber sig 5 kg og Søren tager 8% på i vægt vil de veje lige meget. Hvad vejer de hver især. Find svaret ved at opstille en ligning og herefter løse den -HVORDAN SKAL MAN DOG GØRE DET MED... -
Fluorescens
Forumindlæghejsa er gået i stå med opgaven og håber nogle der gider at gi et hånd :) sådan lyder opg. i et bestemt stof kan fotoner med bølgelængden 300 nm excitere elektroner fra grundtilstanden til et højere energiniveay A. Stoffet udsender synligt lys, når elektronen overgåt til det lavere energiniveau ... -
12 på Gymnasiet ?
ForumindlægHej. Det ikke ret længe siden jeg blev færdig med mine mundlige prøver i 9 klasse. Jeg fik både 12 i dansk, engelsk og religion. Er det så muligt at få 12 i gymnasiet ligesom i folkeskolen eller er det lidt umuligt ? Skal nemlig starte på gymasiet efter sommerferien. -
Lidt akut hjælp til induktionsbevis
ForumindlægJeg kender godt fremgangsmåden til at lave et induktionsbevis, bevis det for n = 1, antag at n gælder, og bevis det så for n+1. Men jeg kan slet ikke komme igang med følgende opgave: (har skrevet det ind i word og taget et screenshot). http://img338.imageshack.us/img338/6851/opgaveformvr7.jpg -
Referat af Harry Potter og flammernes pokal
ForumindlægEt referat om Harry Potter og Flammernes Pokal ( Bogen) går i 7 klasse, så ikke alt for advancerede ord, læreren skal jo tro på mig ;)`? Men heller ik et hulemands sprog! -
Orddeling
ForumindlægJeg har flere biokemiske navne, som skal bruges i caption. De skal ikke deles, hvilket sker, fordi de ikke kan være på en linje. Jeg kan ikke bruge \hyphenation af to grunde: der er tal i navnet og der er bindestreger i navnet (eksempel på navn: (1R,2S)-2-(methylamino)-1-phenylpropan-1-ol). Man k... -
lyder det her godt og er der fejlCongratulations with your 50 years’ birthday, I am so happy that you send those letters to me, I think I understand why you ...
Forumindlægret eventuelle fejl. Congratulations with your 50 years’ birthday, I am so happy that you send those letters to me, I think I understand why you adopt me away. The only reason why you did it was so I could get the best life as possible, and I g did. My adoptive dad did well he gave me what ... -
Svær differentiation
ForumindlægBeregn uden hjælpemidler den afledede funktion af f(x) = (rod(x))^x. Øh, hvordan gør jeg det? Jeg vil foretrække et hint fremfor den fulde udregning, så hvis I vil være så venlige...? -
Det dobbelte integrale af sin(x+y)
ForumindlægHej. Jeg sidder med en opgave, hvor jeg bliver bedt om at finde det dobbelte integrale af funktionen sin(x+y), når x går fra 0 til π/2, og y ligeså. Jeg har plottet funktionen ind i en graf-plotter, hvor jeg kan se at resultatet må være omkring 1 til 2. Men når jeg løser den, enten via:... -
Fsa 2009
ForumindlægHejsa allesammen .. er der nogen der har downloaded før FSA 2009 både til Dansk , eller matemaik , tysk , eller engelsk .. -
Hjælp til højere karaktere
ForumindlægHej Håber der er nogle der kender nogle udenlandske skype venner son kan hjælpe mig til at forbedre mit engelsk. Jeg har virkelig brug for at der er en der kan hjælpe mig med at rette mine opgaver og forklare hvad jeg gøre forkert i engelsk. Jeg får for det meste 02 i engelsk skrifltig og vi... -
Lineær funktion
ForumindlægHej! ;-) Nogen, som har et forslag og forklaring til, hvordan man løser denne opgave? Bestem en forskrift for den lineære funktion f, hvis graf går gennem punkterne (2; 10) og er parallel med g = 3x – 15. På forhånd tak! -
Translation
ForumindlægHej alle sammen. Denne tekst skal oversættes til Engelsk: Lance Armstrong mister sine toursejre og får livsvarig karantæne, siger det amerikanske antidopingagentur. Beslutningen kommer efter Armstrong meddelte, at han opgiver sin kamp mod anklagerne, om at han brugte ulovlige præstationsf...
