Søgning på: fysik projekt. Resultater: 12661 til 12680 af 20688
-
Skriftlige karakterer...
ForumindlægDe skriftlige karakterer er blevet offentliggjort nu... For mit vedkommende er det blevet til: 6 i dansk 9 i engelsk 9 i matematik og 11 i tysk Så...trods dansk-karakteren er jeg ganske tilfreds...og overvældet over min tysk-karakter! Hvordan er det gået med i andre? -
Ren Matematik/Ingeniør/Whatever
ForumindlægSkal til at søge ind på en vidergående uddannelse og da der kun er 2 uger endnu er jeg ved at komme detil hvor man ikke kan udsætte det mere. Det har hele tiden været min plan at jeg ville læse ren matematik på AU, men efter at have kigget lidt på beskæftigelsesmulighederne (undervisning eller ma... -
Vedrør gymnasial uddannelse
ForumindlægHej kære venner Jeg vil så gerne læser til farmaceut, men det kræve en gymnasial eksamen og jeg er i gang med at tage hf-som enkeltfag hvor jeg har dansk, engelsk, kemi, biologi, religion og matematik. Hvor mange fager tror i jeg skal have for at have fuld hf for at blive optaget på farmaceut u... -
regler for at tage et fag om
Forumindlægjeg er i tvivl om jeg kan tage min engelsk på b niveau om. jeg har en hel hf eksamen. her har jeg engelsk på c niveau fra 2006. Dog har jeg en engelsk på b niveau fra 1996. kan jeg er ikke tilfreds med karakteren og jeg ska bruge b niveau for at komme ind på medicin studiet. jeg ta' den eksam... -
Regne med bogstaver og skalering
ForumindlægHej, Er der nogen der kan hjælpe med at forklare dette? Det er de sidste to linjer, jeg ikke forstår. -
Tiden
ForumindlægMit spørgsmål er ret simpelt. Hvis tiden rent matematisk kan opdeles i uendeligt mange små tidsenheder, hvordan kan tiden så nogensinde nå at gennemløbe alle disse tidsenheder? Eller mere konkret: Vi har 1 sekund. Det splitter vi op i uendeligt mange små bidder. Det betyder, at for at tiden gen... -
9 Klasse Noter
ForumindlægHey..!Jeg Skriver Fordi at jeg ikke har nogle Noter til Fysk AfgangsPrøve i 9 Klasse Så jeg ville høre om i havde nogle..? Håber i har..! Min Mail er : [email protected] Ellers Skriv hvor jeg kan finde dem..!På Forhånd TakkeR..!Christian -
Retningslinje
ForumindlægHej Jeg skal på gymnasiet næste år - STX, hvilken retningslinje er bedst at vælge? -
Hvad er energi i grunden?
ForumindlægHejsa. Er der nogen der kan forklare mig, hvad energi i grunden er? -
Optagelsesprøve på stx
ForumindlægHejsa jeg har lige fundet ud af jeg skal til optagelsesprøve på Stx, hvilket skræmmer mig en del. Jeg ved slet ikke hvordan det fungerer, derfor ville det være ret hvis nogle af jer kunne fortælle det. Er den svær, hvad kommer man op i, kender i nogen som har været til optagelses osv. Meget vig... -
Forskel fra folke til gym.
ForumindlægJeg begynder på stx til næste år og ville lige høre hvilket fag, I synes der er mest forskel mellem fra folkeskolen til gymnasiet???Og om det er en god/dårlig forskel??? -
Efter 3.g?
ForumindlægHej.. Hvad skal i, gymnasielever efter 3.g?det ku være spændende at vide (: -
Impulsbevarelse
ForumindlægEr det fra Newtons love, at vi har loven om impulsbevarelse? -
Virkelighedens differentialregning eksempel?
ForumindlægHej Er der nogen, der ligger inde med et eksempel på, hvordan differentialregning bruges i virkeligheden f.eks. indenfor økonomi? Jeg tror, at jeg har styr på selve udregningerne og metoderne - Men helt ærligt: Jeg aner ikke, hvilket "problem" jeg søger en løsning på, forstået på ... -
AT2010: Dansk og samfundsfag?
ForumindlægEfter lang tids kæmpen for at få den overordnede titel, fag og emne til at gå op i en højere enhed, både fordi jeg har et begrænset antal fag at vælge imellem (da jeg har et 4-årigt studieforløb, så jeg får først religion, old, psykologi, filosofi m.fl. næste år) og fordi jeg næsten kun har human... -
STX matematik-samfundsfag
ForumindlægHej folkens, jeg overvejer Matematik A på STX. I den forbindelse tænker jeg, hvilke døre vil blive åbnet op for mig? -
HTX’ere, hvad Skrev i SRP om?
ForumindlægHej allesammen Kunne tænke mig at vide hvad tidligere HTXere (eller STX) har skrevet SRP om gerne indenfor naturvidenskab. Jeg sidder nemlig selv og tænker over det og har en ide men føler at jeg lukker mig meget inde iforhold til Hvad jeg kan skrive om.Har nemlig tænkt på at vælge at skrive ind... -
HJÆLP
ForumindlægHej folkens, Eksamen nærmer sig med hastige skridt og det er på tide at læse op. Er der nogen, der har gode forslag til hvordan man kan forberede sig optimalt? Her tænker jeg både på de skriftlige og mundtlige eksaminer. Jeg vil faktisk gerne starte fra bunden. Har i sinde at bruge det meste af... -
Psykologi-studie Aarhus
ForumindlægHejsa folkens. Jeg er i vildrede. Jeg har søgt ind på psykologi på Aarhus universitet. Jeg søgte ind på kvote 2, fordi jeg fik at vide, det var en fordel, fordi man så også automatisk blev vurderet i kvote 1. Jeg blev færdig med min HHX i sommeren 2010 og har valgt at arbejde et år, før jeg skal ... -
Nanoteknologi - diplomingeniør?
ForumindlægNogen som er på det studie som kunne fortælle hvad i laver ?.. Jeg tænker lidt på at starte på det.. det lyder spændene.... Men har hørt det også skulle være sindsygt hårdt?
