Søgning på: engelsk b studentereksamen 2011. Resultater: 12741 til 12760 af 109300
-
give nogen eksempler
Forumindlæghej der står i min opgave på engelsk alternative lifestyle or ? write an essay in which you discuss if it is socially acceptable to be single in todays society hvad kan man fortælle om, i denne emne, håber i gider give nogen eksempler/ider om det? håber for svar -
rette??
ForumindlægNogle der vil rette min 2 engelsk stil, skal bruge ind af dem men ved ikk hvad for en, så vil også have jeres meninger -
Article, kendetegn
ForumindlægHej, Er der nogle som har korte noter tl hvad en artikel er ? Meget gerne på engelsk. Dansk går også an :) -
eng A-niveau...??
Forumindlæghej....Jeg har så valgt eng på høj niveau i år... og har lige fået karaktere hvor jeg er faldet en karakter i forhold til sidste år... Min lærer sagde at på klassen og ude var min indsats rigtig god og jeg var altid forberedt... men... på grund af de sproglige fejl jeg lavede ku jeg ik få den sa... -
differentialligninger
ForumindlægJeg benytter min lommeregner, TI-89, til at løse den her opgave. Se vedhæftede fil a) Den er jeg rimelig sikker på er rigtig. Jeg får den til at give r (t) = 0,017(0,97531)t b) Her er jeg i tvivl. Mit facit bliver lidt mærkeligt. Jeg får N(t) = 2,22637E297 * (4,78357E-296)(0,97531) Det sidste led... -
eksempler på ekstemporaltekster søges
ForumindlægJeg skal op i fransk studentereksamen på b-niveau (3.g) d. 10 juniEr ret nervøs over hvilke krav der bliver stillet - tror bestemt ikke jeg kan udfylde tiden med at tale et sammenhængende og varieret fransk - 30 min er laaang tid! Er der nogle der har forslag til hvordan man kan øve sig på den fo... -
Hvilke STX fag skal man have for at kunne tage en psykologi uddannelse?
ForumindlægHej SP, jeg er lige begyndt på 1.g på STX, og jeg har et mål om at viderestudere psykologi, når jeg er færdig med mit gymnasie. Men jeg er i tvivl om hvilke fag jeg absolut skal vælge, hvis jeg skal videre på f.eks Århus Uni for at studere psykologi? Jeg er i tvivl om jeg skal gå fra Matematik C... -
Folkeskolelærer
ForumindlægJeg går på STX, og vil på seminariet næste år. Mit snit er på 7, og fordi jeg skal læse på Århus lærerseminarium skal snittet ligger på de 8. Jeg har hørt, at snittet kun ligger på 2,5 i Silkeborg :O Vil det være det rigtige valg, at tage seminariet i Silkeborg når jeg bor i Århus? Håbeeee... -
Karakter forbedring
ForumindlægHejsa, Jeg er lige blevet student og har haft 5 højniveau fag - desværre har jeg været en del syg i 3. g. og mit snit blev derfor ikke som jeg havde håbet. Hvordan er reglerne idag - kan jeg forbedre mit snit, hvis jeg tager noget faglig supplering eller enkeltfag? 1) Jeg har f.eks. Kemi A - v... -
A-niveau = 325 klokketimer
ForumindlægJeg har kigget lidt på Bekendtgørelsen for at finde ud af, hvor mange (klokke)timer et A-niveau skal tage.Jeg har ikke rigtigt fundet noget konkret svar, men der står: "Stk. 2. Der afsættes 75 timer til øvrige fag på C-niveau, 125 timer til løft fra C- til B-niveau og 125 timer til løft fra ... -
Valg af matematik niveau
ForumindlægHej, Jeg går i STX 1g og skal til at vælge linje - enten Sam/Mat eller Sam/Eng. Jeg er god til engelsk da det næsten er mit modersmål, men jeg skal bruge Mat A i mit videre studie. Mit spørgsmål er om det vil tjene mig bedst at vælge Eng A / Mat B og så supplere Mat A efter gymnaniset eller om j... -
Fup Eller Fakta?
ForumindlægHej Jeg har hørt, at man for at læse medicin skal have 10 i Engelsk B Er der nogen der kan bekræfte dette eller er det fup ? Det skulle vidst være noget nyt, som starter fra i år . Men er dog ikke sikker, hvorfor jeg stiller spørgsmålet herinde .. Nogen, der kender noget til det ? -
Hvis det sker?
Forumindlæghvad sker der egentlig hvis man dumper? altså får vel ikke noget eksamens bevis og sådan noget og man kan vel heller ikke komme med til dimension...hvor mange herinde fra har været bange for at dumpe studentereksamen? -
Hjælp til udregning af Magnetisk flux?
ForumindlægSpolen i kortlæseren har 1000 vindinger og er kvadratisk med kantlængde 0,20 mm. Magnetfeltet i områderne på kreditkortet har størrelsen 0,10 T. De enkelte områder i magnetstriben har længden 0,40 mm. a) Bestem den maksimale magnetiske flux gennem spolen. Følgende figur viser placeringen af... -
Proportionalitet
ForumindlægHej, Skal op i matematik A her om en lille måned, og har lige et spørgsmål omrking proportionalitet. Er en funktion proportional såfremt dens graf er en ret linje og skærer (0;0)? Hvordan defineres proportionalitet i det hele taget? Hvad er forskellen på en proportional funktion og en ligefrem pr... -
Terminsprøve i Kemi A
ForumindlægHejsa. Jeg skal til terminsprøve allerede her i næste uge.. Og i forbindelse med det vil jeg forberede mig ved at se på de gamle kemisæt. Her har jeg stødt på en opgave som jeg umiddelbart ikke ved hvordan den skal løses. Jeg håber derfor at der findes en kvik gut derude, som kan hjælpe mi... -
adgangskvotienter 2009
ForumindlægTror i at adgangskvotienten i henholdsvis Medicin og Tandlæge studiet vil stige eller falde? Tallene fra sidste år viser måske bare at det er blevet sværere at få en god karakter. Da det er et stort spring fra 4 til 7 og fra 7 til 10 Før i tiden kunne man nemt få 9 eller 10 -
Niveau'er og eksamen på stx
ForumindlægHejsa alle sammen, Jeg har gået og studset over et spørgsmål, det lyder sådan her: På et stx, har man forskellige niveau'er a,b og c. Men når man afslutter et fag på b eller c. Kommer karakteren så på den endelige eksamen, efter 3.g eller kommer eksamens karakterene kun på, dem man har på A n... -
klage over karakter
ForumindlægJeg har lige fået et 8-tal i english, hvilket jeg er meget vred over...Jeg havde ellers regnet med at komme op på et 10tal eftersom jeg var en af de kun 3 aktive i timerne og fik 9 sidst...Da jeg selv opfatter det som dybt uregelmæssigt har jeg tænkt mig at klage, men på hvilken måde kan jeg få æ... -
Journalist
Forumindlæg1) Er det sandt, at der ingen krav er? Også selvom man ingen studentereksamen har? 2) Er der et begrænset antal gange man kan gå til optagelsesprøve? 3) Nogen der har erfaring med optagelse på uddannelsen, der kan give lidt info videre? På forhånd mange tak.
