Søgning på: pernille herman bang analyse. Resultater: 13221 til 13240 af 27765
-
Hvordan læser man op??
ForumindlægHej alle sammen. Håber virkelig der er nogen der kan/vil hjælpe mig.. Skal til min studenter eksamen på tirsdag i matematik, men ved virkelig ikke hvad jeg skal læse, altså hvor meget og hvor jeg skal starte og slutte... Håber virkelig der er nogen der har nogen fif's til hvordan jeg læser... -
Etnografi eller Antropologi?
ForumindlægJeg synes begge studier lyder utroligt interessante, men er så bare i tvivl om hvad der er forskellen? Jeg har fået afvide at de begge "laver det samme". Men hvordan kan det så være at adgangskravene er forskellige? Kunne være super fedt hvis der var nogle af som enten gik på Etnogra... -
Stigning eller fald i kvotienter 2007
ForumindlægHej med jer Er der nogen der ligesom mig spekulerer på om kvotienterne i år stiger eller falder?? Jeg har søgt Jura på KU som det eneste og vild nervøs for om jeg kommer ind. Jura har de sidste mange år ligget nogenlunde stabilt på 8,5 (2006, 2005 osv) og har højst været oppe på 8,8. Mit gennem... -
Er en kemisk videregående uddannelse farlig?
ForumindlægHej Jeg har hørt at en kemisk baseret videregående uddannelse kan være farlig; forstået på den måde at man arbejder med sundhedsskadelige stoffer og sommetider kan en lille brøler i laboratoriet vise sig at være katestrofal..hvor meget skal der ligges i disse historier? Er det virkelig en uddann... -
aflevering, jeg forstår det ikke....
ForumindlægI en retvinket trekant er den længste katet 3 gange så lang som den korteste katete, og hypotenusen er 3 enheder længere end den korteste katete. Bestem længden af den korteste katet?????? ( Har læst det flere gange, men forstår det ike) Hjælp, hvis I gider, og tak -
George Bush, idealist eller realist?
ForumindlægHej. Jeg sidder og lavet en opgave om FN, og skal komme ind på George Bush, i et sammenhæng og vil gerne have noget med, omkring realismen og idealismen, men sidder og bliver helt i tvivl efter at have læst i min bog om, hvad han egentlig er og hvorfor. Så hvis nogen ligger inde med en god forkla... -
spg om identitet
ForumindlægHej alle Jeg skal til at skrive en opgave om identitet, og hvordan forfattere viser deres identitet igennem fortællingen. Er der nogen i den forbindelse der kan hjælpe mig med evt. nogle forfattere der ville være interessante eller nogle bestemte værker? eller måske der er en bestemt litterær tid... -
dumpe til køreprøven, igen..
Forumindlæggodt nok har bestået teoriprøven(første gang), men dumpede fandme for 3 gang i køreprøven; første gang lavede jeg komplet uacceptable parrallelparkeringer, anden gang var jeg ved at køre en cyklist ned i en rundkørsel og i dag i en trepunktsvending kom bilen til at kradse lidt op ad nogle grene,... -
Tomme løsningsmængde
ForumindlægJeg er i tvivl om denne: Jeg vil skyde på at det er b) -
Hejsa
ForumindlægNogen der kan hjælpe, og evt rette min opgave ? -
Demokarti?
ForumindlægHej I hvilke områder vil i mene demokrati ikke overholdes? Jeg vil mene i at der nogle steder vil være mangel på viden/info (udelukkelse)for folket fx. PET politiet efterretningstjeneste. Men hvor mere? -
hvad mon jeg får i karakter for denne her stil?
ForumindlægDie sache mit der musik Es vorkommen viele verschieden art musik, es vorkommen jazz, klassisch, hip pop und rap musik. Die musik kann beeinflussen die junge auf viele gebiet, in ihre leben. Die eltern kann bei ihre kinderen musik geschmack, sieh wie ihr kinderen hast es. Die traurig und lied d... -
Mini stil
ForumindlægJeg har skrevet en lille historie om en narrestreg på tysk. Hvis der er nogen der vil rette den, kan de skrive, så kan jeg sende den til jeres indbakke, i har her inde eller på privat email. :) -
Bowling for columbine
ForumindlægEr her nogle som har noter til filmen bowling for columbine eller skrevet en opgave om den i faget dansk, som jeg kan se? Det vil være en meget meget stor hjælp hvis nogen havde... mange tak :) -
Hjælp til public key kryptering
ForumindlægHey Hol Skriver SRP, og har om RSA kryptering.. jeg forstår grund principperne i det, og fik hjælp herinde til en fantastisk bog, som har hjulpet mig meget, dog lige nu er jeg lidt forvirret angåene skabelsen af public key kryptering.. Min opgave lyder følgende, og nogen har måske allerede ... -
Differentialligning - åh nej
ForumindlægHej, Nogle som kan hjælpe mig med denne opgave: Om en funktion f(x) oplyses, at P(2,2) er et punkt på grafen for f(x), samt at funktionen er en løsning til differentialligningen: y'-3y=x^2 Bestem en ligning for tangenten for grafen f(x) i P. Hjælp mig, please.... -
spørgsmål angående stx..
ForumindlægJeg skal på stx efter sommer..Jeg er lidt nervøs for hvad der skal ske, og hvordan deres prøver/prøveforløb er lagt..er der nogle der kan fortælle mig om 1.g -
gammel dansk forståelse
ForumindlægHej, jeg kan ikke forstå hvad der står er - altså hvad vil det i andre ord sige? "Men hvad den materielle Verden aangaaer, kunne vi i det Mindste sige saameget som saa -- vi kunne indse, at hvad der skeer, det fuldbyrdes ikke ved at Guddomsmagten sættes i Virksomhed ved hvert enkelt Tilfælde... -
2g om , NYTTER DET EGENTLIG?
Forumindlæger der nogen derude som har taget 2g om? og hvis jaa? har det hjulpet dig/jer ? er nemlig meget i tvivle , har ik fulgt godt nok med i 2g og de kan man virkelig godt se på mine karakterer :( ha dumpet til 2 skriftligt årsprøve eller ha jeg bestået alt enten med 02 eller 4 .. det vil være ens to... -
Major characters...
ForumindlægJeg skal finde 3 hovedpersoner som jeg skal lave karakteristik af, fra filmen American Beauty. Jeg tænkte selv på Carolyn & Lester og Jane ... Andre der har bedre bud ?
