Søgning på: livet og kærligheden. Resultater: 13461 til 13480 af 14598
-
Kort digt, har brug for hjælp ift. den tekniske opbygning.
Forumindlæg'The Past' by Oodgeroo Noonuccal Let no one say the past is dead. The past is all about us and within. Haunted by tribal memories, I know This little now, this accidental present Is not the all of me, whose long making Is so much of the past. Tonight here in suburbia as I sit... -
Hvad synes I om dette ARTIKEL?
ForumindlægArtikel om "De radikale vil give børn fire forældre" Hvad synes I om dette Artikel er det godt eller skidt? Og hvad med Radikal's forslag? 'Regnbue-familier' skal have ret til at dele forældremyndigheden mellem fire personer, foreslår partiet. Anderledes familief... -
Spm. til denne tekst.
ForumindlægAlbue-samfund Mod aftenstid kommer jeg til Eisenach, en østtysk by med en flot, istandsat bymidte. På Karlspladsen sidder en gruppe yngre mænd og drikker halvliters øl og ryger hjemmerullede smøger. Den 34-årige Michael Schröter er både glad for og ked af genforening. »Vi har fået alle de frihe... -
Hjælp til oversættelse af tysk tekst
ForumindlægHej :-) Jeg skal oversætte nedenstående danske tekst -> til tysk. Jeg har forsøgt, men er i tvivl om det er korrekt? Nogle der kan hjælpe mig, og evt. give en forklaring på hvorfor det er forkert oversat . TAK Wolfgang er ikke hjemme. Hvor er han? Andrea blev ked af det. De havde jo en afta... -
Opgave til eksamen - Vi har tabt mennesket i vores teknologiorgasm
ForumindlægHvad mener I, at min opgave ligger til karaktermæssigt? Opgave 2: Menneskets udfordringer i en teknologisk tidsalder Over de seneste år er forventningerne og kravene til det moderne menneske blevet flere og flere i takt med teknologiens udvikling. Det forventes, at vi skal arbejde hurtigere ... -
Hvor meget vægter mine karakterer?
ForumindlægHej Her kommer en lille forhistorie. Jeg fik 10 i skriftlig og mundtlig årskarakterer på matematik B. Min eksamen(som var i går) gik virkelig dårlig, selvom jeg var op i virkelig nemme opgaver, synes jeg i hvert fald selv. Jeg har aldrig oplevet, at være så nervøs, at jeg ikke kunne holde en bl... -
Hvilken højskole skal jeg vælge?
ForumindlægHvis du læser dette er det fordi du har taget en vigtig beslutning i dit liv - nemlig at tage på højskole. Og det unikke ved højskolen er, at stort set alle der gør det bliver sindsygt glade for beslutningen. Derfor kan jeg kun anbefale at tage på højskole. Men hvilken højskole skal du så vælge?... -
Droppe ud af 3.g
ForumindlægJeg står i lidt af et dilemma. Jeg går i 3.g og har godt og vel 3/4 tilbage af året. I 1. og 2.g fik jeg udmærkede karaktere (har et gennemsnit på 6,3, hvilket jeg er godt tilfreds med). Mit problem er bare at jeg HADER skolen. Jeg kan ikke lide min klasse (min ekskæreste går bl.a. i klassen, ... -
Metafor og personifikation?
ForumindlægJeg skal til eksamen i morgen men har lidt problemer med at finde metaforer og personifikationer i mit digt.. Er der nogen der kan hjælpe mig hurtigst muligt?! -Emma En Celle, i Vestre Fængsel, en Vask, en Træbænk, et Bord. To Celler ved Siden af mig sad en, der var fængslet for Mord. ... -
En lille rettelse :( .. føler der er mange fejl
ForumindlægThis short story ’’abduction’’ is published in Comma, 2002 and written by Shelagh Delaney. The story is about a woman called Ann and her family. They lived in Manchester, until she found a job in a child hospital in London and leaved home. When she settled in Kensington, ... -
Jeg lover ikke at genere jer et par dage, but here it goes!
ForumindlægTranslate the following text into English: Dronning Victoria (1819-1901) Prinsesse Victoria var kun 18 år gammel, da hun blev dronning af England i 1837. Hun efterfulgte sin onkel, William den 4., på Englands trone. Allerede som ung pige måtte hun opgive at leve et normalt liv og i stedet blive d... -
Analyse af Bare en Regnvejrsaften. " alt skal igen blive dit"
ForumindlægJeg skal til årsprøve i mundtlig dansk, og jeg skal ,som en del af mit emne lyrik analysere en " bare en regnvejrsaften" af Halfdan Rasmussen. Der er et sætning der går igen, " alt skal igen blive dit", og jeg kan ikke helt finde ud af hvordan jeg skal tolke den. Bare en... -
oversættelse af huper spannt aus
ForumindlægHejder ude! Er der nogle af jer kloge hoveder, der kan hjælpe mig med at se mine fejl i denne oversættelse? -Huber er direktør. Han har et anstrengende arbejde og arbejder alt for meget. Han er altid stresset. Hans kæreste, Caroline, siger, at Huber skal tage med hende på ferie. Han er nødt til ... -
Betaler for online hjælp {Biologi}- B;niveau - 24 timers eksamen
ForumindlægHej venner af Studieportalen. Mit liv ligger sådan, at jeg helst skal have 02 til min biologi eksamen - som foreligger på 24-timers. Beklager jeg måske er lidt sent ude; eksamen trækkes om mindre end 30 timer. Et 02 eller 4 vil være super-win. Det er ekstremt nødvendigt jeg består denne es... -
Hjælp til rettelse og oversættelse af tysk stil!!!
ForumindlægInteressante Klassenreisen Sarahs Klassereise in Berlin Hej Sarah, Det lyder dejligt at du har været så mange spændende steder, jeg har set på dine billeder hvor det ser ud til at du har det sjovt med din klasse. Jeg har også læst du har været på Alexanderplatz, som lyder til at være sjovt at ma... -
berettermodellen
ForumindlægJeg har sagt at man i musikvideoen, "Kommer aldrig igen" - af Niarn, godt kan sætte den ind i berettermodellen og har gjort det som følgende; Anslaget er fra starten, da man ser babybillederne og han går ud af hoveddøren til han går forbi Niarn. Præsentationen kommer fra Niarn sta... -
kort tekst feedback
Forumindlæghej jeg skal lave en kort filosofisk aflevering, da det her er min første gang jeg skriver som en filosof så håber jeg i ville kunne give mig et feedback over det jeg har skrevet. teksten handler om krig, men jeg har ikke angivet hvilken krig, da jeg gerne vil holde teksten på et abstrakt niveau.... -
AT - hjælp
ForumindlægI min AT skriver jeg om kampen ud af depressioner og andre psykiske lidelser, men jeg er meget i tvivl omkring mit metodeafsnit, og jeg håber at der er en venlig sjæl som vil hjælpe mig :) ... -
Ordøvelse kapitel 18
ForumindlægEr lige gået igang med ordøvelse 18. Den sidste, den sværeste. nok, ikke sandt, gøre, slem, campere, hele tiden, aldrig i livet, lave mad, opleve, mobil, udelukket, endelig, diskutere, rydde op, autocampere De ovenstående ord skal indsættes i nedstående sætninger. Har afleveret Text buch ti... -
Rettelse af abstract
ForumindlægHej er der en, som mon gider at kigge mit abstract igennem? Tak :) This paper explores and analyzes the two psychopaths, Josef Fritzl and Frederick Clegg, as they are presented respectively in the novel “The Collector” and in the biography “Monster”. The two psychopaths a...
