Søgning på: tysk fremlæggelse. Resultater: 13481 til 13500 af 20009
-
én sætning, relativ pronomen : )
ForumindlægDas sind Dinge, über _ man gar nicht Bescheid weiss. Har forstået at über styrer akkusativ, da vi skal se på ikke-rummelig betydning og auf og über styrer akkusativ (så vidt jeg forstod). Jeg fik før at vide at det relative pronomen der skal stå er "der", men det kan da ikke passe? Da... -
FEJL
ForumindlægKære Portal Det er meget mærkeligt - men siden I indførte muligheden for at vedhæfte link osv... kan jeg ikke svare på indlæg. Den lille firkant man skal svare i dukker simpelthen ikke op på en del af indlægene. Når man forsøger står der bare "brødtekst mangler med rødt" men rubrikken t... -
rettelser af et par linier (lav niveau)
ForumindlægJeg skal oversætter fra Dansk til TyskHer er brevet. Det er kommet i dag. Her er det brev, der er kommet i dag. Her er brevet. Jeg har skrevet det i dag. Her er det brev, jeg har skrevet i dag. De kom med et forslag, jeg slet ikke kan acceptere. Den service, vi får her, er virkelig førsteklasse.å... -
bisætninger
Forumindlæger der nogen der kan forklare mig de præcise regler omkring hvornår en sætning er en bisætning? -
RETTElse af kort tekst!
ForumindlægHeej, er dette lille stykke tekst rigtigt oversat!? Et par år senere finder Dreyman ud af at han har været overvåget af Gerd Wielser. Han finder også ud af at det er ham der fjernede skrivemaskinen fra hans hus, efter han fik det af vide under et forhør af Christa- Maria Sieland. Ein paar Jahr... -
ismer
ForumindlægHey, jeg mangler en del information omkring:KonservatismeSocialismeKommunismeLiberalismeNogle som ligger inde med en LÆSBAR og FORSTÅELIG tekst??p.f.t -
SSO + censor
ForumindlægEr der nogle, der ved om den censor, som skal rette ens sso skal komme fra ens eget amt eller udenfor amtet, eller er det underordnet?Min klasse er nemlig meget uenige, så ville lige høre om der var nogle, som kunne give os et svar!! -
Terminsprøver..
ForumindlægHej.. Jeg skal snart op i engelsk B og dansk A terminsprøve... Jeg har slet ikke styr på hvad man gør I hvilke opgaver selvom jeg har skrevet en masse stile som har givet 00 og 02 -3 :S Kan I hjælpe mig?? Hvad gøre I henholdsvis ved engelsk stil og dansk stil.. Hvordan starter I ? Hvad går det he... -
Hvordan siger man denne sætning
ForumindlægNogle der ved hvordan man siger "hvilken film så du i biografen igår" på engelsk -
Fransk speciel oversættelse
ForumindlægJEg har prøvet at indsætte et emne før men ingen svarer på mit spørgsmål Og det er: Er den franske overættelse her i Du- form og hvordan laver man den om til De-form.1. Lov mig at komme hjem inden midnat. 2. Giv dem en chance mere. 3. Sig til ham at vi venter på ham uden for restauranten, på terr... -
privat lektiehjælp/undervisning
Forumindlæghej alle! jeg er på nuværende tidspunkt igang med at supplere min eksamen med matematik A. Da det er et halvårs hold, går det super stærkt og jeg er desværre meget bagud. Jeg bestræber mig på at blive færdig til sommer og har desperat brug for hjælp! jeg bor i København og søger en der kan underv... -
Grammatik - tidsangivelser
ForumindlægKan en eller anden foklare mig lidt om tidsangivelsers placering i en sætning. Jeg ved at tid kommer før sted, men kommer tiden generelt så tidligt som muligt i en sætning. F.eks. jeg har mistet mine penge i dag. Ich habe heute meine Geld verloren. Kunne der også stå: Ich habe meine Geld verlor... -
Spørgsmål om kildekritik...
ForumindlægHvordan afgøre man, om en tekst er et dokument (hvor der ikke er en tendens) eller en beretning (hvor der er tendens).Fx. "Opråb" fra 2. verdenskrig.. hvordan afgøre med det? -
Nødløsning!
ForumindlægJeg skal, som så mange andre, op til latin eksamen i 1.G her på torsdag, og jeg er i den mindre heldige situation at jeg har mistet den smule notater jeg havde til teksterne. Jeg er i gang med at lave nye notater, men det tager jo et stykke tid, og jeg kan umuligt nå at lave notater til hele pens... -
Engelsk A skriftlig
ForumindlægHeya! Jeg må indrømme at jeg virkelig halter iht grammatikken. Er der nogen der kender nogen gode hjemmesider hvor jeg kan øve mig på grammatikken op til engelsk A skriftlig eksmamen. Mit problem er specielt at jeg kan bruge grammatisk/faglig terminologi.. Mvh. Mikkel. -
Oversættelse
ForumindlægHvordan kan man oversætte "tænke så det knager"? -
Dansk
ForumindlægHej! hvad betyder procentsatser?? som skulle være et fremmedsprog, men hvad betyder det på godt dansk?? -
Løst sammensatte udsagnsord
ForumindlægHåber der er nogle der vil rette disse løst sammensatte udsagnsord1) Jeg foreslår, at i tager børnene med.Ich schlage vor, dass ihr die Kinder mitnehmen2) Den, der tier samtykkerWer schweigt, stimmt zu3)Ved I, hvordan historien forsætter?Weißt Ihr, wie das Geschichte weitergeht?4)Deltager I i mor... -
optagelsesprøve
Forumindlæghej jeg skal snart om til prøven, til en optagelsesprøve er der ikke nogle der kan fortælle hvordan det foregår. -
"Dem" eller "dig"
ForumindlægJeg er igang med at analyserer et interview mellem Fogh og arabisk tv, efter Muhammed-Krisen. Anders Fogh omtaler den person han snakker til, som "Dem" i stedet for "dig". Er der nogle der kan hjælpe mig med hvilken funktion det har? "Jeg kan fortælle Dem"
