Søgning på: bioteknologi eksamen 2012. Resultater: 13561 til 13580 af 35989
-
Har man fritid som jurastuderende?
Forumindlæg1) Jeg har hører hele tiden skrammende ting om at man læser døgnet rundt, hvis man vælger Jura. Er det rigtig? 2) Hvor meget fritid har man hvis man er en ambitiøs jurastuderende? 3) Og kan man få arbejde efter man er færdig, hvis man har 4 som gennemsnitskarakter? 4) Altså hvor mange får... -
HJÆLP AT!! HASTER
ForumindlægHej! Jeg skal til AT-eksamen imorgen og jeg har virkelig ikke styr på hvordan det skal laves.... jeg har fagene biologi og idræt og er meget i tvivl om metoderne.. er der en venlig sjæl som vil læse mit dokument igennem og fortælle om det er helt lort eller man godt kan sige det til eksamen? har ... -
Innovation
ForumindlægJeg ved ikke rigtig, hvordan eksamen kommer til at foregå og hvis nogen af jer har været op, må I meget gerne sende jeres power point:) Hvordan foregik eksamen egentlig, dengang I har været op? -
Fra 00 til 12?
ForumindlægHej SP jeg er igang med FSA. Her i mandags var jeg oppe til min dansk eksamen, hvor jeg var utrolig nervøs og trak en tekst som jeg ikke fik noget ud af overhovedet(jeg fik 00). Så her idag var jeg oppe til fysik, hvor jeg fik 12. Syntes bare det viser noget... Eksamenen har utroligt meget med n... -
lineær sammenhæng
ForumindlægEr kørt helt fast så nogen der kan hjælpe mig igang med denne ?? i år 2000 var der 7600 dansker med en årlig indkomst på mindst 1 million kr. I de følgende år vokser antallet af dansker, der havde en årlig indkomst på mindst 1 million kr, med god tilnærmelse med 1300 om året. a) opstil en model,... -
Digt om til jobansøgening.
ForumindlægHej, Studieportalen. Jeg skal somsagt lave dette digt om til en jobansøgening, så jeg ville bare høre om i kunne hjælpe mig lidt, hvis i kunne give mig nogle hints, ville det være dejligt. :) Så du, vor Danmarks ros, vor tids sirat og ære, høj-ædle Griffenfeld, hvad du har om at ... -
'Who' eller 'which' - forklaring behøves snarest muligt!
ForumindlægHej alle sammen, Jeg står med et grammatisk problem, som jeg håber I kan hjælpe mig med. Problemet er som følger: "___ of them is the best player?" Det korrekte interrogative pronomen skal indsættes, og valgmulighederne er who, whom, whose, which og what. Which lyder selvfølgelig mes... -
ændre navn af bibliography til referencer
ForumindlægHej, Jeg er ved at skrive mit bachelor projekt, og har lavet en bibliography(referencer) kapitel. Men da jeg skriver rapporten på dansk vil jeg også gerne have at overskriften bibliography skal stå på dansk. Hvordan gør man det? Her er min kode som jeg bruger til reference delen: ... -
Hjælp, metode til sang ???? !
ForumindlægHalløj... er ved at lave min synopsis (3g), og har lige et hurtigt spørgsmål... Når man skal analysere af en sang med fokus på budskabet, hvad hedder den metode man bruger så? ... mit bud er en sang analyse med nykritiske fokus, hvordan lydder det ? -
Hjælp til begrebet "habitus"?
ForumindlægHej! Jeg skal i morgen lave en fremlæggelse.. Herunder skal jeg nævne begrebet habitus.. Jeg har bare ikke fuld forståelse for begrebet. Det er noget med de påvirkninger iv erfarer, som så memoreres i vores hukommelse, og derfor har indvirkning på vores beslutninger fremover.. Kunne bar... -
Hjælp til matematik opgave!
ForumindlægHej. Jeg er i gruppearbejde omkring noget matematik på gym. Desværre er vi ikke de klogeste som findes her på jorden. Vi har en opgave som vi ikke lige kan finde på nogle eks. så hvis nogle ville gi os et lille fif ville det være fantastisk: Spørgsmål: Kom med mindst to eksempler fra dagligdage... -
Differential ligning
ForumindlægHej. Hvordan griber man følgende opgave an? Indbygger tallet N(t) i en by er beskrevet ved diff. ligningen dN/dt=k*N , når t er antal år efter 1930. Det oplyses, at der i 1930 var 80.000 indbyggere i byen, og at der i 1950 var 100.000. a) bestem en forskrift for N(t) b) Hvor mange indbyggere ... -
endda og endog
ForumindlægHvad er forskellen mellem disse to ord? -
Andre styresystemer end Windows?
ForumindlægJeg går og overvejer at købe en (meget billig brugt) bærbar uden styresystem. Windows er rimelig dyrt i forhold til hvad jeg betaler for computeren, så jeg undrede mig over om der findes nogle billigere alternativer? Det skal helst ikke være så svært at installere, jeg er ikke den største compute... -
redegørelse
ForumindlægHej, Er der nogen der kan hjælpe mig med at skrive en redegørelse af en kronik der hedder Pressen må nytænke den politiske dækning. Tak på forhånd. -
Bestem m
ForumindlægHey Folkens! ved ikke helt hvordan man finder m. I den vedhæftede fil ser du opgaven. FOR problemet er, hvad b er? -
Sissa Ben Dahir
ForumindlægEn legende fortller at Sissa Ben Dahir for mange ar siden opfandt skak- spillet og viste det stolt frem til Indiens konge. Kongen blev sa begejstret for det nye spil at han gerne ville kbe det og tilbd Sissa Ben Dahir at han selv matte bestemme prisen. Sissa Ben Dahir tnkte sig grundi... -
Èt eller flere ord - adverbium og præposition
ForumindlægHej, jeg ved, at der skal være en styrelse bag ved ordet før det skal stå i to ord, f.eks. "Jeg stod bag ved busken" - her er busken styrelsen, så bag ved skal stå i to ord. Men hvad med sætningen: "... og flytter hjemme fra i en tidlig alder" - kan i en tidlig ald... -
REttelse
ForumindlægHEj Jeg har lavet en samfundsfags aflevering og vil spørge nogen ville rette den og måske komme med kommentar om forbedring ? -
Kongressen i USA
ForumindlægKan kongressen godt stemme de nye våbenlove ned som Obama har tænkt sig at lave?
