Søgning på: biologi i fokus. Resultater: 13601 til 13620 af 14099
-
Identitetsdannelse i det senmoderne samfund
ForumindlægHej alle studieglade, intelligente, hjælpesomme, folk som keder sig osv! Jeg har nogle spørgsmål til jer som jeg håber der er nogen som gider at tage sig tid til at svare på og på den måde hjælpe mig videre imod en god SRP og juleferie! Her i min SRP skriver jeg om Identitetsdannels... -
Indledning
ForumindlægHej Studieportalen Har lidt svært ved at skrive indledningen, nogen tips til at gøre den bedre? "Outsourcing er et mere og mere almindeligt begreb, som har udviklet sig sammen med globaliseringen. Det er et begreb som virksomheder kan være nød til at stifte bekendskab med før eller sid... -
Hvad er du, og hvorfor er du det? - valg af parti
ForumindlægHej Det er næsten præcis en måned siden kommunalvalget, det første valg, hvor jeg havde mulighed for at sætte et kryds på et parti. Jeg syntes det var frustrerende at bestemme et specifik parti eller kandidat ud fra de mange muligheder, da jeg ikke kunne bestemme hvilken parti, jeg var tilhænger... -
Rettelser af sætninger.
ForumindlægHej, Kunne være dejligt med rettelser af de her sætninger, primært med fokus på adjektivbøjningen :) 1. Den unge Beachboy taler med en halvnøgen kvinde på stranden. Der Junge Beachboy redet mit einer halb nackten Frau am Strand. 2. Stakkels mand, siger det lille barn til sin yndige (reizend) mor... -
G LO B A L Opvarming, Er mine metoder korrekte?
ForumindlægHej, jeg skal op mandag 26/5 og er igang med at udarbejde mit talepapir. Mit emne er Al Gores film "En ubekvem sandhed" Og sådan ser mit Manus ud(ik færdig): Tit og ofte, hører vi medierne berette om fremtidig klima, man hører tit om den såkaldte ”globale opvarmning”. Som et produkt h... -
Indledning - hjælp!
ForumindlægJeg skal til AT-eksamen nu her på mandag, og jeg sidder pt. og arbejder på mit talepapir. Har skrevet en indledning, men er i tvivl om den er ok. Nogen der vil bruge 2 min på at læse den igennem? (Skal lige siges at den skal skrives i stikordsform på talepapiret, denne meget lange version skal på... -
AT eksamen engelsk + dansk. FORVIRRET
ForumindlægHej! Jeg skal meget snart til prøveeksamen i AT, og jeg er lidt usikker på hvordan eksamen skal forløbe. Fagene er Engelsk og Dansk, og vores baggrundsmateriale til dansk, er filmen "Bowling for Columbine" af michael moore, hvor Michael Moore sætter spørgsmålstegn til hvorfor der sker... -
Yo.. FSA i morgen. I need help :D
ForumindlægJeg er simpelt hen så dårlig til engelsk :D Jeg har valgt om fedme/obesity og jeg er virkelig (VIGKELIG) dårlig til at oversætte osv osv osv. Jeg havde om fedme til projektopgaven så jeg er heldigvis "ekspert" på emnet.... Men please, søde unge mennesker, hjælp mig med at oversætte no... -
Uligheder og kontinuertitet
ForumindlægEtabler ulighederne |sinh(x)|≤3|x| , |cosh(x) - 1|≤3|x| for |x|<1/2 ved at udnytte lærebogens eksempel 2.8. Gør herudfra (og ved hjælp af additionsformlerne) rede for at cosh(x) og sinh(x) er kontinuerte funktioner. Vis at cosh([0,∞[) = [1,∞], sin(R) = R Vink: Un... -
brug for hjælp - forståelse af tekst.
Forumindlæghej :-) Jeg håber nogle vil hjælpe mig med at forstå teksten. Der er nogle steder for jeg ikke helt forstår det - det kan godt være nogle kender sangen, eller kender Johnnny Cash. Johhny cash - hurt hurt myself today to see if I still feel I focus on the pain ( hvad mener han med at han fokusere... -
HJÆLP til oversættelse. HASTER!
ForumindlægHej alle. Min opgave går ud på at oversætte disse sætninger. Det skal afleveres imorgen så det haster lidt. Jeg har prøvet så meget som jeg nu kan finde ud af, men det ville være en god hjælp hvis en gad at kigge det igennem. Opgaven har særlig fokus på Stedord. Takker alle på forhånd :). På Da... -
hjælp til synopse for germand gladensvend
Forumindlæghej... jeg skal op i dansk her den 1 juni så der er ikke lang tid til vi skal aflevere vores færdige synopse, nærmere er det nu her på mandag. jeg er godt igang med min synopse og mangler egentlig bare noget erfarne hoveder til lige at tjekke og hører hvad i mener. den er om folkevisen germand... -
Lille oversættelse
ForumindlægHej med jer.. Har lige en kort oversættelse her fra dansk til engelsk. Er der ik nogen der vil kigge på den.. Jeg tror jeg har et par enkelte fejl . :/ "It is weapons, which historically have made us a democratic and civilized nation, and it is a giant misunderstanding to believe that weapon... -
Hvilke metoder bør jeg bruge? AT-2013
ForumindlægHejsa SP. Jeg har brug for lidt hjælp her, til mit AT-projekt. Jeg vil analysere romanen 'Der Geteilte Himmel' hvor jeg i Tysk og Historie bl.a. vil fokusere på hvad det gode liv er, ifølge romanen. (Kommunismen i dette tilfælde) Og hvorfor netop dette... (det fortæller romanen også... -
Opgave til eksamen - Vi har tabt mennesket i vores teknologiorgasm
ForumindlægHvad mener I, at min opgave ligger til karaktermæssigt? Opgave 2: Menneskets udfordringer i en teknologisk tidsalder Over de seneste år er forventningerne og kravene til det moderne menneske blevet flere og flere i takt med teknologiens udvikling. Det forventes, at vi skal arbejde hurtigere ... -
Hjælp til emne- og materialevalg: SRP (Engelsk A + Samfundsfag B)
ForumindlægHej! Jeg skal om en uge vælge fagkombination og emne, og jeg har i den forbindelse brug for hjælp af folk, der kan dele ud af deres viden og erfaring med SRP, engelsk eller/og samfundsvidenskab (samt det amerikanske samfund og dets værdier). Fagkombinationen: Engelsk A og samfundsfag B. I samfund... -
Abstract
ForumindlægNogle der vil rette min abstract? This paper seeks to examine the time when the scientific revolution took place in the 1600's. Where the focus would be on the French philosopher and scientist René Descartes. The assignment contains an answer to the scientific approach - the revolution in the... -
Hjælp til verbers bøjning
ForumindlægHar virkelig brug for hjælp. Har fået at vide at jeg skal tage fokus på verbers bøjning, så ville hører om nogen kunne hjælpe mig. for aner ikke om jeg er helt ved siden af. Das Leben der anderen Vergleich von den Wohnungen In der Wohnung von Wiesler ist klein, habe nicht viele Ding. Das ist re... -
Das leben der anderen sammenligning af lejligeder
ForumindlægHej, jeg ville hører om der var nogle der kunne hjælpe mig med det her. Jeg skulle fokuser på verbernes bøjning. Ved ikke om jeg er helt ved siden af med dem. ? Das Leben der anderen Vergleich von den Wohnungen In der Wohnung von Wiesler ist klein, habe nicht viele Ding. Das ist rein und keine ... -
[København] Lektiehjælp tilbydes i matematik, dansk og engelsk - Gym. niveau og nedefter
ForumindlægHej. Mit navn er Per; jeg er 26 år og læser til ingeniør indenfor produktion og ledelse. Jeg er oprindeligt uddannet elektronikfagtekniker i 2008 og har bl.a. hjulpet lærlinge i samme branche med pensumforståelse. Efterfølgende har jeg taget et adgangskursus til ingeniøruddannelserne, som er et...
