Søgning på: biologi i fokus. Resultater: 13861 til 13880 af 14099
-
SISYFOSMYTEN! - albert camus
Forumindlæghej, håber der er nogle der kan hjælpe mig, jeg har en dansk historie opgave, hvor mit hovedværk er sisyfosmyten af albert camus, har læst den og er godt igennem selve opgaven, men men men jeg forstår ikke hvorfor Sisyfos er en lykkelig man? har læst mig til det, men forstår det ikke, og håber de... -
7 taller ?? hjælp
ForumindlægHej jeg har et KÆMPE problem. jeg har 5 mundtlige eksamener, og har tag alle de skriftlige. De 2 af de skriftlige har jeg fået svar på og det var 12 og 12 tal. Jeg er normalt vant til 12 og 10, og så en gang i mellem sjældent får jeg 7. Men jeg ved ikke hvad der er galt til de mundtlige eksamner... -
THISE Erhvervscase
ForumindlægHey.Opretter hermed et forum, hvor vi kan diskutere Thise Mejeri som e-case med hinanden!Held og lykke c",)-Pede -
Analyse af H. Pontoppidan - En stor dag
ForumindlægHej. Jeg har skrevet denne stil, og jeg er ikke helt tilfreds med min karakter. Vil nogen evt. give en vurdering og karakter, så jeg kan se om jeg har grund til min utilfredshed. Jeg vælger ikke at oplyse min karakter endnu, så det ikke påvirker jeres vurdering :-) på forhånd tak! Formåle... -
Danskopgave om "Den Kroniske Uskyld"
ForumindlægJeg skal til at skrive en stor opgave (i 9. klasse) inden for danskfagets faglige rammer. Jeg skal i opgaven beskæftige mig med romanen "Den kroniske uskyld" af Klaus Rifbjerg, på baggrund af følgende opgaveformulering:"Der ønskes en analyse og fortolkning af Den kroniske uskyld me... -
Fra Eng. til Da
ForumindlægDette her skulle meget gerne analyseres så tekstnært som overhovedet muligt! Vil være taknemmelig for kritiske rettelse, da jeg synes den ikke er helt nem at få tekstnær.RalphRalph represents leadership, the properly socialized and civilized young man. He is attractive, char-ismatic, and decently... -
Dårlig til tysk, vil gerne have hjælp af de kloge hoveder derude!
Forumindlæghej!er der nogen der vil hjælpe mig med at kigge på mig tysk afl. og eventuelt rette den?!Elkes und Stefanies Alltag in der Kaserne war ganz besonderes. Überall war Fruen dabei. Es war wie ins Big Brother aber nur ohne die Zuschauer. In der Kaserne sind man ziemlich isoliert. Aber sie können ma... -
Dansk essay om mit liv om ti år.
ForumindlægHey! .. har skrevet et essay om mit liv om ti år hvor jeg udtrykker mine tanker oz .. nogen der har forslag til at gøre den længere, bedre eller grammatiske rettelser?? *s*Stil:Fremtiden. Hvad er fremtiden? – det kan være om en time, en uge eller om 100 år. Fremtiden er et vidt begreb, et uhåndte... -
Rettelse af oversættelse
ForumindlægHej :-) Jeg tænkte på om i vil kigge på min oversættelse og rette eventuelle fejl? Jeg har oversat den fra dansk til engelsk. Særligt fokus på S-genitiv og of-konstruktion :) Musik i undergrundsbanen Det er en efterårsmorgen i London og begyndelsen af en ny arbejdsdag for Taiken Mikk... -
Praktik UGE 46 Microsoft
ForumindlægPraktik UGE 46 Vi er en gruppe elever, tilmeldt en special praktikuge, for personer i 9. og 10. Klasse, med henblik på IT. Vi er i alt 150 elever, fordelt i forskellige virksomheder. I vores gruppe er vi 24, og har været heldige nok til at havne i Microsoft. 13/11-2008 Mandag: Vi mødte i MD... -
mit CV er det fint til lærervikar
Forumindlæghej Se mit cv til lærervikar jeg ønsker mellemtrinet altså 4. 5. 6. klasser CV Rixer Dan Knudsen Profil: Født: 22. Februar 1985 Adresse: knudsvej 2 By: 6000 Kolding Telefon: XXXXXX Mobilnummer: XXXXXX E-mail: xxxxxxxxxx@hotmail.com Civilstatus: hjemmeboende Resumé: Jeg er HF student på Kolding G... -
Hjælp, haster
ForumindlægJeg har brug for hjælp til at oversætte denne her tækst til enegelsk, er der ikke nogle som er så søde og hjælpe mig. Allerede i det tidlige forår i 1801 var der fra dansk side gjort forberedelser på at udbygge forsvaret, når englænderne engang ville angribe. Det var af afgørende betydning at d... -
Under Aaget, gennemgang og feedback
ForumindlægHej jeg skal lave en analyse af "Under Aaget" af Henrik Pontoppidan. Jeg har lavet en smule af den, men vil gerne have lidt feedback på det :) - hvis du godt kender historien så bare gør ned til i bunden og læs det vigtigste :) Teksten handler om en mand som går rundt i sine egne tank... -
koran tekst
ForumindlægHej alle sammen. er der nogen der vil vuderer om jeg har analyseret denne lille koran tekst rigtig. og måske komme med ideer hvad jeg ellers skulle gøre. ”Måneden Ramadan er den, I hvilken Qur’anen blev åbenbaret som retledningen for menneskeheden og med klare beviser på ret... -
"HJÆLP" har brug for en der kan rette mit tysk... P.S HASTER
ForumindlægDie Zukunft ist die Zeit, dass niemand kann voraussehen, vielen Menschen Versuch aber das ist unmöglich. Damit finde ich dise Aufgabe sehr schwierig zu gemacht, und ich sieh mir selbst wie ein Menscher das im die Gegenwart leben. Aber ich will Versuchen zu meiner Zukunft zu erklären, vielleicht... -
Dansk essay : Ansvar (hjælp til afslutning)
ForumindlægHej. Jeg har brug for en smule hjælp. Jeg har skrevet et essay om ansvar, og jeg har svært ved at skrive en afslutning. Er der nogen der hurtigt kan læse det jeg har skrevet igennem, og så give mig ideer? Ansvar? For mig rummer begrebet ansvar – omsorg og loyalitet og at være opmærksom ... -
Ansøgning til gymnasium!!
ForumindlægHej med jer. Jeg har skrevet min ansøgning til Nærum Gymnasium, men vil gerne have noget kritik/rettelse på den. Hvis der er noget der lyder helt galt eller som skal undværes/tilføjes, må i meget gerne skrive! Tusind tak på forhånd! :-) ______________________________________________________... -
Hjælp plzz det haster.
ForumindlægHeeeY.. Håber der er en der kan hjælp mig med at rette det her tekst tak! --> opg. Redegør for to væsentlige synspunkter i teksten og karakteriser sproget Lad flammen fortære de forlorne værdier Lad flammen fortære de forlorne værdier er skrevet af forfatter Knud Romer Jørgensen som en pe... -
Hjælp til at rette en lille stil(Redegør for to synspunkter)
ForumindlægHeeeY.. Håber der er en der kan hjælp mig med at rette det her tekst tak! --> opg. Redegør for to væsentlige synspunkter i teksten og karakteriser sproget Lad flammen fortære de forlorne værdier Lad flammen fortære de forlorne værdier er skrevet af forfatter Knud Romer Jørgensen som en pe... -
Viajar
Forumindlæg1. Tekst et bygger i min mening på en pige som ønsker at se verden især Europa. Pigen hedder Carola og er chilensk. Hun ønsker at organiserer en gruppe universitets studenter og profesionelle unge som skal rejse. Hun ønsker at rejse i februar i 2004 og ikke bruge for meget. Gruppen skal være s...
