Søgning på: livet og kærligheden. Resultater: 13901 til 13920 af 14598
-
IT-natten
ForumindlægDa jeg i sidste øjeblik ankommer til den afventende bus fuld af handelsskoleelever, som jeg har fået lov af følge med rundt i IT-natten i Aalborg, har jeg mildest talt ingen anelse om, hvad de kommende fire timers roadtrip i IT-verdenen vil byde på. Jeg sætter mig forventningsfyldt på forreste sæ... -
Iværksætteri på skoleskemaet
ForumindlægFokuseringen på industrien og produktionsarbejde som Danmarks fremtid er efterhånden en saga blot. Nu og i fremtiden står den på vidensarbejde; vi skal starte virksomheder, tjene penge og ikke mindst sætte nye standarder inden for viden som salgsvare. Og her kommer du – fremtidens iværksætt... -
rettelse af stil om fedme
ForumindlægHejsa. jeg håber at der er nogen der vil hjælpe mig med at rette lidt i min stil. ved godt at den er lidt lang, men kan ikke selv se de fejl jeg har lavet. (den skal forresten afleveres fredag aften) på forhånd tak Obesity Obesity has become one of the largest health problems in the western w... -
Nogle som vil rette en stil fælles for alle.
ForumindlægHej, alle sammen. Jeg har lavet en stil hurtigt og tænkte på om i alle ville skrive hvad den manglede også give den en karakter til sidst, her er den: En drøm går i opfyldelse. >>”Drømme er uvirkelige i begyndelsen, og i fremtiden kan de opfyldes af De hårdtarbejdende.”<< En dejlig... -
Rettelse af stil
ForumindlægJeg har skrevet en stil om jøder. Er der nogen som måske vil rette den? Fagtekst om jødedommen At være jøde Jødedommen er den ældste religion af de monoteistiske verdensreligioner. I jødedommen tror man på en gud og at Jesus ikke var Guds søn. Man er automatisk jøde når ens mor er jøde, men hv... -
belæg, påstand, hjemmel
ForumindlægHej, jeg har fået til opgave at finde hjemmelen i nogle af anders fogh rasmussens agumenter, men kan ikke finde nogen. ville blive super glad hvis der var en som ville finde bare ÉT i hans tale, så jeg kan se hvordan jeg skal gøre det. på forhånd tusind tak (: Statsminister Anders Fogh ... -
KOM NU?
ForumindlægNogle der vil rette denne stl. Jeg skal skrive om, hvordan terror påvirker os. I må meget gerne rette mir sprog og tilføje nogte mere til den. I artiklen fortæller den 18-årige Rasmus Lund og hans 19-årige halvbroder Alex Lund, hvad de følte, da de oplevede terrorangreb på nært hold. De befandt s... -
Er der ikke nogen??
ForumindlægEr der ikke nok nogen der vil rette min stil, please.. Det haster så meget.. I artiklen fortæller den 18-årige Rasmus Lund og hans 19-årige halvbroder Alex Lund, hvad de følte, da de oplevede terrorangreb på nært hold. De befandt sig i den egyptiske badeby Sharm el Sheik, da to bomber sprang på n... -
Rate my essay
ForumindlægHej folkens Til en teminsprøve i dansk skriftlig fremstilling valgte jeg at skrive et essay om tid/ventetid. Jeg fik det tilbage i dag, og jeg havde fået 7. Vi har alle i klassen fået afvide, at vi skal skrive det om, så vi mindst får 1 karakter højere. Min lærer sagde, at mit essay ikke opfyldte... -
en sides tekst
Forumindlæger der nogen som vil kigge min engelsk stil igennem for fejl? (eller bare noget af den) The narrator of The Great Gatsby is Nick Carraway. The first impression of Nick is that he thinks very highly of himself. ”I’m inclined to reserve all judgements” Nick has recently made his f... -
kARAKTER?
ForumindlægBling.. lyder det. Så kom der en snap mere. Du åbner snappen, og ser at din bedste veninde har sendt en selfie af dig og hende fra i går aftes. Men hvad er en selfie overhovedet, og hvordan har det ændret os som mennesker de seneste år? Ordet selfie fik sit helt store gennembrud i 2013, men vids... -
Ligger min opgave på et 4 el. 7 tal?
ForumindlægJeg valgte at skrive en kronik til dansk eksamen, og jeg ved, den ikke blev specielt god. Især pga. tidspres. Men jeg vil gerne lige høre jeres mening.. Ligger den på et 4. eller et 7-tal?? Håber, at I gider at tage jer tid til at læse den!! :) Jeg bliver nød til at sætte den ind her, da stud... -
Rettelse af engelsk essay
ForumindlægHej. Jeg har netop færdigskrevet mit engelsk essay, om teksten "On Pale Green Walls". Jeg mangler egentlig bare en gennemgang af grammatikken, og håbede på en venlig sjæl, ville hjælpe herinde. - Det behøves ikke være en fuldstændig gennemgang af essayet. Rettelse af dele eller kommenta... -
Engelsk eksamen
ForumindlægJeg skal op i engelsk på fredag, og vil så høre om der er nogen som ligger inde med noter til nogle af de tekster vi opgiver:Det er:Animal Farm kap. 2 + 10The Boys from Brazil kap. 6,7,9Stone (Edward Bond)The Ballot and the Bullet (Malcolm X)Chaos or Community (Martin Luther King)The Vilgilante (... -
Hjælp mig med rettelse.
ForumindlægJeg har skrevet min første tysk stil. Den er til i morgen. Der er nok mange fejl men hvor har jeg lavet store fejl. Den er til i morgen. Tak. Das Resümee Der Text handeln von einer Ausbildungsmesse in Deutschland. An die Ausbildungsmesse kann man verschieden handwerkliche Berufe ausprobie... -
Studi.dk PLZ HELP
ForumindlægJeg har fundet en fed opgave herinde - ifølge loven af sonja balle. Og jeg vil gerne be studi.dk om at slette den de næste 3 måneder.Please jeg er virkelig I knibe -
fejl i denne sætning
ForumindlægHej. Jeg skal finde en eller flere fejl i denne sætning, men jeg er lidt i tvivl. Håber nogle kan give mig hints om, hvad fejlen kan være.. Jeg vil umiddelbart sige, at "sie" er fejl, men jeg ved ikke, hvordan jeg skal rette det til? Altså, ved ikke om det er han, hende, den ? ... -
Folkeskole- vs. gymkarakter
ForumindlægHej! Er lidt nysgerrig.. :) Har I erfaring med om man hhv. falder/bibeholder/stiger i karakter når man skifter til gymnasiet. Jeg har hørt lidt af hvert, dog mest at man falder. Jeg fik et snit på 10,5 med en nogenlunde middel indsats. Nogen, der har prøvet det sammen ca.? Hvad vil I tro jeg får ... -
Projektopgaven i 9.kl.
ForumindlægHey!Jeg er en elev på 9.klassetrin der ikke har altfor mange efaringer med projektopgaven pga. sygdomså jeg tænkte, de der har fået topscore i projektopgaven i 9.kl. kunne give råd og fortælle om sine efaringer her....Venter at høre mange kloge udtalelser, -
Spørgeskema angående mobiltelefoner
ForumindlægTjaa, jeg har så været ude og prøve på at spørge den dejlige danske befolkning om deres mobiler, men når man spørger "må jeg lige stille dig et par spørgsmål?" er svaret som regel: "NEJ!" efterfulgt af at de nærmest flygter skrigende væk, så derfor prøver jeg så her at stilled...
