Søgning på: dansk noter STX. Resultater: 14021 til 14040 af 57177
-
Studieretningshjælp!!: Mat A fys B el. Bio A kem B?
ForumindlægJeg står i den meget uheldige situation, at geovidenskabslinjen ikke blev oprettet. Dette vil sige at jeg nu står mellem 2 valg: Mat A Fys B Kem B eller Bio A Kem B (for derefter at opgradere til Mat A og Fys B) Jeg er bange for at Fys B ikke er min interesse, og jeg aner ikke hvad mit andet A-f... -
Matematik
ForumindlægGuddaw... Jeg er gået i stå ved et stof som hedder Sinus og Cosinus.. Kan I hjælpe mig? På forhånd mange tak... -
vil man får færdighedsregning opgaver på htx
Forumindlægvil man får færdighedsregning opgaver på htx, jeg har hørt at på htx(matematik niveau b) at man fokuserer på nogle specielle emner i matematik -
vigtigt!!!!
Forumindlægkan man godt få ens studentereksamen selvom man mangler at aflevere to afleveringer??? tak! -
HF andet år om igen
ForumindlægHej alle derude.... Idag dumpede jeg min sidste eksame idag. Dvs at jeg ikke bliver student i år, men er der nogen der ved om at jeg kan tag andet år om igen eller om at jeg skal tage hele HF om igen. jeg har nemlig hørt at hvis man tag op til den sidste eksame og dumper skal man tag hele... -
Psykologi! HJÆLPPP
ForumindlægHej derude.. Jeg er i gang med min oso opgave og har valgt emnet psykologi.. Er der nogen der er der er god til det eller hvis det en der læser psykologi vil det være alle tiders.. Skal bare stille nogle spørgsmål således som en slags interviewes.. Håber virkelig der nogen der kan hjælpe.. God a... -
Hvilke emner har man typisk på kemi c?
ForumindlægEr nysgerrig. Tak på forhånd -
Læge specifikke adgangskrav gennemsnit ?
ForumindlægHej med jer Når der bliver talt om gennemsnit til læge/medicin uddannelsen. Bliver der talt sammen de specifikke adgangskrav og gennemsnittet der fra, er afgørende om man kommer ind på skolen eller ikke ? Eller er det den samlede afsluttede HF Student ella HH som er afgørende ? -
Hjælp til at forstå "change of variables"
ForumindlægHej SP Jeg forstår ikke helt, hvad der sker på billedet, der er vedhæftet (hvad er change of variables?) Jeg har svært ved at finde information on "change of variables" - Hvad kaldes denne metode på dansk? Hilsen Peter -
Hjælp mig, er meget forvirret!!!
ForumindlægHej folkens, jeg kunne godt tænke mig at vide fordele og ulemper ved HF-enkeltfag. Jeg vil nemlig gerne læse det, da mine endelige årskarakter i STX ikke er tilfredsstilende.. Jeg har et snit på ca 7, men jeg vil gerne læse til tandlæge og det kræver pt. et snit på 10! Derfor har jeg valgt at mel... -
AT eksamen - evaluering og fremgangsmetode til den mundtlige eksamen!
ForumindlægHejsa folkens. Godt, jeg har så d.d. været oppe til AT eksamen og har fået mig et stort 10tal så det er jeg ovenud lykkelig for. Nu skal i høre hvordan jeg har gjort. Som det ser ud er det meningen at man skal have 10min til egen monolog hvor man fremlægger sin synopsis og 14min med åben dialo... -
binomialtest
ForumindlægHvordan laver man en en binomialtest på fx Dansk folkeparti? -
Korrekt oversættelse?
ForumindlægHej, er der nogle der vil kigge på denne sætning? Jeg synes selv, at det ser okay ud, men jeg er ikke helt sikker.. "Når spillet det er slut, så skal kongen og bonden i samme æske, men alle så vel helst at vi fik en dag til i solen, leve det hele igen og ikke stå tilbage for nogen" &... -
lidt grammatik
ForumindlægThe grizzly bear: they grizzly bears name is also the American grizzly bear. In USA there live over 1000 grizzly bears, and the grizzly bear is larger than the other bears. The bear become up to 3 meter high. The grizzly bear can run 55 kilometres in the time. The bear sleep in the winter and som... -
Hvilken prøveform?
ForumindlægJeg har brugt meget af denne morgen på at diskutere med nogle venner, hvilke form for test/prøver, der er bedst.Der er IKKE tale om afsluttende eksamener eller årsprøver...Her er nogle af de muligheder vi diskuterede:1) Uforberedt prøve u. noter2) Uforberdt prøve m. noter3) Forberedt prøve u. not... -
Jura VS. HA (jur)
ForumindlægHej! Jeg er netop blevet optaget på jura, som jeg helt sten sikkert ville ind på, og jeg blev så glad da jeg blev optaget, fordi jeg slet ikke vidste, om mit snit var højt nok. Nu er jeg dog lidt i tvivl om, om jeg skulle vælge HA (jur), fordi jeg altid har drømt om at bo i udlandet, arbejde i ... -
Rettelse af fejl?
ForumindlægJeg skal rette fejl og der kan muligvis være op til to fejl i hver sætning. 1. The missionarys wanted to learn the natives all about religion. 2. The good seats has already been taking. 3. The shop assistant, which she had not seen before, gave her many information. Nogen der kan hjælpe? -
your opinion
ForumindlægHello everybody \n\nI want to hear you opinion about:\n\nwhy is obesity not only a cosmetic issue? \n\nAnd why is obesity perhaps overtaking smoking as the world’s biggest health problem? \n\nAnd thanks\n -
to sætninger
ForumindlægHej SP. Jeg skal oversætte de to sætninger: Det var først da han så løven komme lige imod sig, at han blev virkelig bange bilen, hvis ejer var blevet myrdet, var billigt til salg. Det her er mit forslag. Vil i gøre det på en anden måde? It was not until he saw the lion was ... -
Hurtigt spørgsmål vedr. historie eksamen
ForumindlægSkal op i historie på fredag, men er nu kommet i tvivl om jeg selv skal have alle teksterne med?? Eller får jeg udleveret den tekst jeg trækker? (går på gym) Har desuden hørt om en "ny lov" (eller hva det nu er) om at man må ha de noter man har skrevet hjemmefra med ind til eksamination...
