Søgning på: engelsk stil om sport. Resultater: 14021 til 14040 af 48931
-
Grundvand og overfladevand
ForumindlægHej alle! Vi er 2 piger der er i gang med en geografi opgave omkring grundvand. Vi har så fået nogle spørgsmål, som vi ikke helt syntes at vi har kunne finde et godt og konkret svar på. Det ville være dejligt hvis i ville hjælpe, eller hvis i kender en god hjemmeside vi kan gå ind på Spørgsmål... -
Tysk eksam.. HJÆLP TIL RETNING TAK!
ForumindlægHey, er der nogle der kan rette min 5min. tale som kun er 3min :) Tysk er mit hade fag og fatter ikke selv hvad jeg har skrevet nogle kloge tysk hoveder der kan hjælpe tak :) Jungen und Mädchen schauen viel Fernsehen zu Hause mit Freunden oder Freundinnen sie hören genug Musik oder Fussball gucke... -
Hjælp søges
ForumindlægHej er der en venlig sjæl der ville rette min stil igennem? :) -
rettesle.
Forumindlæger der nogen der vil rette den første halvdel af min stil. -
TYSK HJÆLP
ForumindlægJeg skulle oversætte noget fra dansk til tysk. ville være en stor hjælp hvis nogle ville læse det igennem og fortælle mig om der er rigtig lavet? Tusind Tak :) 1) Jeg går med den store sorte hund Ich gehe mit dem grossen schwarzen Hund 2) Vi boede hos den rare familie Wir gewohnen bei d... -
Gramma
Forumindlæghvordan kan man forklare, rettelserne i de her sætninger på dansk, hvis man skal bruge grammatiske betegnelser? :) 1. There is a hole in the house roof. 2. The white mouses were cute 3. I did not get any informations 4. why didn’t you came to my party yesterday 5. He is walking down Oxford... -
Hvor blev siden af?
ForumindlægHey ya'll - Kan I se denne side? http://www.dist.dk/~lf/danskkasse/Jeg fik linket herinde, men nu virker det tilsyneladende ikke... Anelse kikset, for vil jo gerne kunne bruge det, når dansk eksamen begynder at nærme sig...På forhånd tak - P -
ret
ForumindlægHere did an old friend of him gave a surpirsie. Kan man sige dette? -
Word-problemer
ForumindlægJeg har nogle små problemer med Word, og vil høre om nogle kan hjælpe med at løse dem:) 1) Når jeg laver fodnoter, så skriver jeg altid med Times i str. 10. Jeg kan godt markere det, og lave det om til det jeg ønsker, men det er lidt irriterende at skulle gøre det hver gang. 2) Jeg kan ikke sle... -
Dysterhedens æstetik
ForumindlægHvad er det modsatte af "dysterhedens æstetik"? -
Forstår ikke helt, hvad hun skriver, kan i forklare? :)
ForumindlægCitat fra min uuo. Jo, jeg forstår godt dit spørgsmål. som hovedregel er det de samme adgangs/optagelseskrav til alle de gymnasiale uddannelser, der er dog en række muligheder for dispensation i forhold til HF, håber at der giver mening, ellers så er jeg på skolen igen på onsdag. Kan i forklar... -
SKAL der være 'at' foran infinitiv?
ForumindlægJeg står og er i tvivl om, hvorvidt der SKAL være 'at' foran infinitiv i en sætning. Kan man for eksempel have sætningen: "Behøver du virkelig spise?" Eller skal sætningen hedde: "Behøver du virkelig at spise?" Er begge sætninger korrekte? Hvad er reglerne angående... -
matemamtik
Forumindlægplease hjælp mig med så mange som muligt, har lagt fil ind sidder til eksamen lige nu pls -
Hjæp med eng. opdigtet historie
ForumindlægHejsa, jeg har fået den opgave at skrive en detektiv historie. Jeg håber der er nogen der gider at komme med "lærerige" helst gramatiske rettelser til det jeg har skrevet :-D på forhånd Mange tak !“Mr. James Phillimore a rich business man, who never had a single spare time for him self,... -
Fejl i sætninger
ForumindlægHey, har kigget på de her et stykke tid nu, men kan godt nok ikke finde fejlen.. nogen der kan give et hint? :) Have you heard anything about that the rules have been changed lately? syntes det lyder vildt dumt, men kan ikke finde fejlen... He seemed to a man which only interest was football. Eve... -
Idiomer
ForumindlægHej alle sammen :-) Jeg har svært ved at finde ud af hvad disse idiomer betyder, så er i ikke sød at hjælpe mig? 1. følge i nogens spor. 2. Ikke have opfundet krudtet. 3. Holde fingerne fra noget 4. Pis og papir Håber i vil hjælpe mig :-) På forhånd tak -
dumt eller??
ForumindlægHej.. er lige startet på hhx i svendborg. Jeg har valgt en studieretning som hedder, afsætning A virksomhedsøkonomi A, samt matematik B. Er dette en god linje? jeg er ikke specielt matematisk, men kan da godt finde ud af det hvis jeg lige lærer det.andre som kender linjen eller lignende? -
Komplekse tal
Forumindlæghej hej Vil høre om der var nogen som kunne hjælpe mig med at løse ligningen log(z) = 5 + 2i har prøvet at bruge formlen logw = ln(w)+iarg, men kan ikke få det til at passe??? -
The Whaler... HJælp til rettelser
Forumindlæghåber der er en venlig sjæl der lige vil kigge det jeg har skrevet igennem indtil videre. staver ikke så godt så en hjælpende hånd ville gøre under værker. Hilsen T.J The Whaler In the short story The Whaler, you meet a young boy, and an old man. The young boy had always looked upon the old m... -
Tvunget sabbatår
ForumindlægHej SP De her dage kan jeg med stor misundelse læse om, hvordan adskillige af mine tidligere venner og klassekammerater er blevet optaget på deres drømmestudie, nogen efter at have holdt et sabbatår. Og ja det er med stor misundelse, for da jeg begyndte på min gymnasiale uddannelse tilbage i 201...
