Søgning på: pernille herman bang analyse. Resultater: 14021 til 14040 af 27765
-
Muligt at snyde med et USB stik?
ForumindlægHvis man har et micro USB stik, som er meget svært at se, er det så muligt at indsætte det i skolens PC uden at det bliver sporet? Eller har Universiteter programmer til at spore disse? -
Parforhold
ForumindlægHvor lang tid har dit længeste forhold varet? Hvis I ikke er sammen mere, hvad gik der galt? var problemet dig, eller ham/hende?? Jeg har aldrig selv været i et forhold, men det er fordi jeg ikke tror på kærlighed.. Problemet ligger bare i mig. Jeg kan simpelthen ikke få mig selv til at stole ... -
4,2 i gennemsnit i 1.g
ForumindlægHej! Jeg går lige nu i 1.g og jeg fik mine første standpunktskarakter (vi får vidst 2 om året) for et stykke tid siden. Den lå så på 4,2 - nok grundet min gernerthed i timerne (som jeg arbejder med ;)) De næste standpunktskaraktere er lige om hjørnet, men jeg regner ærligtalt ikke med en ... -
Hader gaven fra ham! :(
ForumindlægHvad gør jeg?! Jeg har fået en gave fra min kæreste, som jeg ligeud ikke kan gå rundt med. Jeg har det så forfærdelig dårligt med det, og jeg har sådan en skyldfølelse, men jeg kan under ingen omstændigheder gå rundt med det. Hvad gør jeg?? :( Han forventer jo helt sikkert nok at jeg går rundt me... -
lille spg. :)
ForumindlægHej. Kan man godt sige: Der Junge hat Angst, wenn sie das Lied singt. ^ altså er grammatikken rigtigt. :) Skriver den i nutid.. -
lynkig på sætninger fra dansk til engelsk?
ForumindlægHej. er der nogen som har tid i denne weekend og kigge på nogle sætninger jeg har oversat, og måske rette dem hvis de er forkerte? det vil være en stor fornøjelse fra min side. mange tak & god weekend. -
Tysk 9kl. afgangsprøve hjælp - HASTER!
ForumindlægJeg er helt færdig til det med tysk, så jeg har knoklet røven ud af buskerne i det sidste stykke tid og har indtil videre fået skrevet dette her: Die Habsburger oder Haus Habsburg, waren einer der Europäischen Königshäuser. Der Name stammt aus der Familie der Sitz in der zwölften und dreizehnte... -
FSA: 3 På balkonen (fristil i 9. klasse)
ForumindlægHej allesammen. Vi har i min klasse fået til opgave at vælge én ud af de i alt 6 forskellige opgaver i eksamenssættet fra maj-juni 2006. Mit valg endte på nr. 3 som hedder "På balkonen". Opgaven lyder: Forestil dig, at du er en af personerne på billedet. Fortæl historien dengang ... -
sigtet for røveri?
ForumindlægHej. Jeg har været i HM forleden og jeg blev sigtet for røveri, fordi jeg skulle bytte en vare med en anden vare.!!! Det var ikke den rigtige bon jeg tog med. De troede jeg havde stjålet varen fra butikken. De siger også, at jeg har byttet prismærkerne, fordi stregkoden ikke passede til varen, ... -
Hvordan får man gode karakterer i matematik A?
ForumindlægHej SP Jeg har matematik på A-niveau (STX), og vil gerne vide hvordan man mest effektivt udvikler sig og bliver god til matematik? Jeg ved, at det er vigtigt at øve sig rigtig meget - men har I mere specifikke råd? Hilsen Aspiranten -
hurtig oversættelse
Forumindlæghej der står i min opg: is violence ever an acceptable response to violence? why / why not er det sådan man oversætter sætningen, jeg har lagt 2 muligheder, hvilken er den rigtig oversættelse på dansk er vold aldrig et acceptabelt svar på vold el er vold aldrig et ... -
HTX 3.G til STX 2.G
ForumindlægHej. Jeg er 18 år gammel og går på HTX 3.G lige nu. Jeg kan slet ikke lide fagene, og jeg bliver mobbet til dagligt, uden at lærene har gjort noget ved det. Jeg har endda vist beviser til rektor, med navn og de beskeder der er. Der er ikke sket noget somhelst mod det, og jeg har endda snak... -
GYMNASIE STUDIERETNING SKIFT - PLS HJÆLP :(
ForumindlægHej Folkens Så jeg går lige nu på gymnasium under 1.g. Jeg har "valgt" retningen mat A og fysik kemi B. Det er alt sammen pres fra mine forældre der har gjort det og slet ikke mit valg. Vi kom op og slås om det og de tvang mig faktisk til at skifte retning da jeg valgte SELV en retning... -
Kan umuligt nå det hele!
ForumindlægJeg skal selv holde et oplæg på ca. 10 min til eskamen, hvoraf 50% af denne skal bestå af metoder. Dvs. jeg har 5 min til at fortælle om mit emne, fag, fakulteter, indledning, problemformulering, konklusion og underspørgsmål! Det kan jeg virkelig ikke nå.. Hvad ska man gøre?? Jeg skal bruge mere ... -
Rettelse af engelsk
Forumindlæghej er der nogle der gider og hjælpe med at rette min engelsk opgave, er nemlig ikke så godt til det selv. Remember the Titans Summary Remember the Titans are based on the true story of the explosive events that took place in Alexan-dria, Virginia in 1971. It act about black and white pe... -
Essay og fortælling!
ForumindlægNår man lavet et essay, er det så forudsat at læseren kender novellen?Eller skal man starte med et lille resume af historien og derefter begynde at rede historien ud..?Er lige lidt usikker så skal lige høre inden jeg begynder på noget forkert!!! -
Kildehenvisning/citat
ForumindlægHejNogen som kan fortælle mig om både kildehenvisning og citat skal stå i en fodnote ? For jeg har rigtig meget tekstdokumentation. Må man så gerne bare skrive f.eks. .....(s. 45 l. 2) ?? Eller skal man skrive: ..... 1 og så sætte det det ned i fodnoten?Og det samme spørgsmål omkring citater, vil... -
Forårspakken
ForumindlægJeg har fået stillet denne opgave men jeg ved ikke helt hvordan jeg skal gribe den an!?"Med inddragelse af forskellige økonomiske politikker gøres rede for VK-regeringens "forårspakke" fra 2004"Skal jeg bare skrive hvad der står i forårspakken og hvad den går ud på eller hvad? -
Kronik: Politisk retorik (Obama)
ForumindlægHej, jeg skal skrive en kronik om politisk retorik. I kronikken skal jeg karakterisere de retoriske og stilistiske virkemidler, som Obama bruger i sin sejrstale. Derudover skal jeg også med inddragelse af eksempler diskutere hvilken betydning politikeres brug af retorik kan have for modtageren... -
Mat notation
ForumindlægHvad betyder,F: R^2 -> Rmin lærere hgar brugt denne notation et utal af gange i vores næste afleveringssæt, men jeg aner ikke hvad det betyder, og det står ike i vores bog.
