Søgning på: fysik noter 9 klasse. Resultater: 14241 til 14260 af 63055
-
Integration
ForumindlægHej jeg har et nogle små problemer med nogle integrations opgaver. De to opgaver lyder således: 1) ∫x*9^x dx Jeg har forsøgt at løse opgaven med partiel integration således f(x)=9^x , F(x)= (9)^x/ln(9) g(x)=x , g9;(x)=1 9^x*x-∫(9)^x/ln(9)*1 Men hvordan kommer jeg videre ?... -
En lille oversættelse i engelsk
ForumindlægHovedtamaet er "Logisik flertal". Jeg vil blive glad hvis det er en der lige gider rette det igennem.....1) Der er 31/2 km ten den nærmeste benzintank.2) Lad os bytte plads (a seat), så jeg kan sidde i skyggen.3) De rystede på hovedet og opgav diskussionen.4) Børn kan ikke passe på (to ... -
nogen som vil kigge min lille stil igennem?:)
ForumindlægTank you for the competition about the futures working place. I my pleasure to give my quotation for the future working place: I mean that the working place might think a bid of the young people; because it is the first time they actual are on labour market, they shut learn the labour market fi... -
Hjælp
ForumindlægJeg har skrevet en kort aflevering i går, som jeg har fået lidt feedback på fra min lærer. Der er stadig nogle fejl i den, som jeg selv skulle finde, jeg har prøvet mit bedste, men jeg ved ikke, om jeg har fundet alle fejlene. Er der en som vil hjælpe mig med at vise, hvor jeg har fejl i min afle... -
Reducer
Forumindlæg(5x+10y)+(27x-36y) / 9 -
Ligevægt
ForumindlægHjælp til opgave 9 søges -
modolus
ForumindlægHvordan ville man beregne mod 9 ud? -
Opløs?
ForumindlægHej.Jeg har flg. opgave, jeg ikke kan gennemskue:Opløs tæller og nævner i faktorer og forkort brøken:z = x^2 + 6x + 9 ------------ x^2 + 3xJeg får ud fra normal reducering resultatet til at være 3x + 9 ------- x Men facitlisten siger x+3 ... -
Opløsning af tæller og nævner i faktorer
ForumindlægSidder med denne ligning: 4 x2 - 9 z = -------------- 4 x2 - 12 x + 9 Hvor der udelukkende står: opløs tæller og nævner i faktorer og forkort brøken. Facitlist... -
Engelsk stil!
ForumindlægHey nogen der kan rette noget i denne engelsk stil grammatisk eller sprogligt?Nike is one of the many companies in the world, which are having factories and employees all over the world. Nike has been accused by thousands of consumers, that they do not have decent working conditions for its emplo... -
Studieretning afgangprøven
ForumindlægSkal man op til eksamen i de fag man har inden for sinstuderetning? -
Hjælp til sicilium-solcelle
Forumindlæg"Når lys trænger ind i cellen, absorberes det fortrinsvis i absorptionslaget, hvor det skaber elektron-hulpar. Absorptionslagets elektriske felt, som opstår pga.rumladning fra acceptor- og donorioner, vil drive elektronerne mod n-laget og hullerne mod p-laget, hvorved der opstår en elektrisk... -
Lægeuddannelse
ForumindlægHej alleJeg går i 3.g og har en drøm om at læse medicin når jeg er færdig. Mit gennemsnit lige nu er på 9,3 så det bliver en spændende kamp.Så er det mit spørgsmål kommer. Hvis jeg f.eks. lander på 9,4, hvilket næppe er nok har jeg så nogen som helst mulighed for at lave det om???? på en eller an... -
Psykologi
ForumindlægHejsa! Hvorfor opretter i ikke faget: psykologi? -
Layout (orden)
ForumindlægNogen det kunne gi9; nogle råd til en god orden i sin stil? (Novelle) Plejer normalt at få 8. Håber i tager det alvorligt. Den skal snart afleveres!! :D -
Den største matematiker
ForumindlægVi havde en intens debat i dag: "Hvem har været den største matematiker i historien"? Jeg mener selv, at det er Gauss og Euler. Hvad mener I? -
Dm
Forumindlæga) hvad er definitionsmængden for arctan(x2+y3) i min formelsamling er der en graf for arctan(x) der er mellem pi/2 og -pi/2 men grafen rører aldrig pi/2 eller -pi/2 så mit gæt vil være at definitionsmængden er fra -uendelig til uendelig? og nu hvor vi er i gang, så kan v... -
komplekse tal
ForumindlægHej! ville gerne spørge til jer med Matematik på høj niveau. Jeg har SRP nu omkring komplekse tal, hvor jeg skal forklarer div. ting og hvordan de regnes og hvilke regne regler det gælder for, men der et punkt hvor jeg ikke er helt med: Jeg har forstået, hvad kompleks tal er, sådan i hovedtræk. ... -
Offentliggørelse af eksamensspørgsmål
ForumindlægHej alle. Hvorfor er det at man i nogle fag får eksamensspørgsmålene at vide ca. en uge før eksamen? (Vuc, hf, enkeltfag) Kunne man så ikke i teorien lade være med at gå til undervisning og blot læse op på det hele den uge man har? Ja ja, ved godt at det ikke er praktisk og man sikkert he... -
Atomer og Borel
ForumindlægVi er begyndt at have om atomer i sandsynlihedsteorien og jeg kan ikke se hvad pointen er med dem. Har de nogen smarte egenskaber eller hvad? Er det svært at afgøre at en arbitrær mængde er en Borel-mængde og det er svært at vise at der findes mængder, som ikke er borelmængder?
