Søgning på: dansk politik samfundsfag. Resultater: 14261 til 14280 af 48880
-
Ulighed i Sundheden.
ForumindlægHej, jeg har denne her opgave i samfundsfag. Jeg kan virkelig ikke finde ud af det, så håber nogle vil hjælpe. -
synopsis
Forumindlæger der en der har et eksempel på en synopsis, som jeg må se. det vil være til et stort gavn og det er inden for samfundsfag samfundsvidenskab -
engelsk sætning
Forumindlægpractice what you preach -> dansk? -
online ordbog?
Forumindlægnogen der ved hvor der er online ordbog : tysk-dansk. på forhånd tak :) -
Stx eller Htx
ForumindlægI fremtiden kunne jeg godt tænke mig at læse medicin, men jeg ved ikke om jeg skal vælge STX eller HTX. Jeg elsker fagene fysik/kemi og biologi. HTX lyder spændende, men jeg har hørt at matematik niveauet er meget højt, så mon ikke det bliver for svært for mig, nu når jeg kun klarer mig mi... -
EU's beslutningsproces og Danmarks indflydelsesmuligheder
ForumindlægJeg skal til at skrive en opgave om EU's beslutningsproces og hvordan Danmark kommer ind på billedet ? Hvis der er en hjælpende hånd derude, må i meget gerne skrive.. tak.. -
Rettelse af tysk oversættelse
ForumindlægNogle venlige folk derude, der vil se min oversættelse igennem Den danske tekst lyder: I den tyske grundlov står der, at landet er en demokratisk forbundsstat. Forbundsrepublikken består af 16 delstater, som alle har deres egen regering. Efter genforeningen i 1990 taler man om de 11 "g... -
Info fra uni
ForumindlægHej...Jeg er optaget på ruc fra i år og har også bekræftet, at jeg ønsker studiepladsen. Derfor undre det mig, at jeg ikke har fået noget infomation om mødested osv. I brevet d. 28. juli stod der, at jeg vil få mere information i løbet af august. Der stod også er der er studiestart d. 23. august.... -
ASYLANSØGERE(FAST)
ForumindlægHej... denne opgave er til i morgen., undskyld det kom lidt sent :P HJÆLP: Jeg skal have hjælp til følgene..: jeg skal tale om de irakiske asylansøgere.. men ved ik helt hvad jeg skal sige. Det skal bare være totalt simpelt og enkelt, kun 2 min. ved bare ikke.. hvad kan være spændende at tale om.... -
De optagede Jurastuderende
ForumindlægHej. Jeg ville lige hører fra de folk der er blevet optaget i jura, med hvilket gennemsnit de kom ind på. Jeg selv havde et gennemsnit på 9,2 ganget op. Kom ind i Århus, på mit 4. og sidste priotet. Mit første 3 var Medicin, tandlæge og psykologi. -
Sociologi
ForumindlægHey! Jeg er 3.g'er som overvejer at læse sociologi. Men det bliver nok ikke på ku da mit snit ikke er højt nok... I stedet vælger jeg at søge på Auu. Ville bare gerne spørge om der var nogle f jer der studerer derude og evt kunne fortælle lidt om studiemiljøet osv osv? På forh... -
Er der andre, som har søgt ind på Historie?
ForumindlægHej, alle :-) Jeg har søgt ind på historie i år - kun på KU. Tror I, at I kommer ind - og hvor meget tror I, at snittet stiger? Jeg ville bare høre, om der var andre - og hvad I så forventer af studiet osv.? Har I en idé om, hvad I vil bruge studiet til i fremtiden, og ved I allerede, hvad I v... -
Ordbøger billigt til salg!
ForumindlægHey, alle mennesker derude ! Jeg ligger pt. inde med 5 Gyldendalsordbøger, jeg er klar til at afsætte til en billig pris: Alle ordbøger er i god stand og er stort set ikke blevet brugt. Bøgerne er: Gyldendals Røde Ordbøger - Engelsk/Dansk Gyldendals Røde Ordbøger - Dansk/Engelsk Gyldendals Rø... -
Essay
ForumindlægHvordan skal en essay på Engelsk opstilles? -
DF's nej til Løkkes regering
ForumindlægJeg har fået til opgave at give en begrundelse på hvorfor DF ikke dannede regering med Venstre i 2015.. Kan i komme med for/imod begrundelser på hvorfor det ville være smart og usmart for DF at danne regering med Venstre? Har de taget hensyn til DF's samarbejdspartnere i folketinget ved ikke... -
ide til digt
ForumindlægHej jeg skal skrive et digt hvor ordene alien, nation og alienation indgår på engelsk, men har overhovedt en ide om hvordan jeg skal gøre det. Er der en krativ sjæl som har en ide til hvordan det kan gøres? -
Dødsstraf?
ForumindlægJeg er igang med at lave projektopgave om dødsstraf, og nu har jeg et lille problem. Hvorfor er Danmark imod dødsstraf, og hvorfor er USA for? -
Tyrkiet
Forumindlæghttps://www.studieportalen.dk/Medlemmer/Member.aspx?id=41760 Skal Tyrkiet med i EU? Det mener han åbenbart. -
ik altid aktiv kan smides ud? haster
Forumindlæghej er i en situation går på teknisk skole, hvor jeg ikke har været meget aktiv men har lavet min afleveringer til tiden, og rigtig . Men lige på det sidste fik 2 aflevringer kunne jeg lave dem kun ca halvdel rigtig. Kommer i skole, hverdag , men lige pludselige siger For to dage siden sagde c... -
Please. Hjælp til rettelse
Forumindlæghej alle samen.. Jeg sidder meed en tysk stil, som jeg virkelig tigger og beér om hjælp til at få den skrevet færdig. J stinker til tysk og ikk mindst dens grammatik.. Så har valgt at skrive den herinde. Og håber fra hele hjertet at der er nogle af jer som gider rette den igennem og oversætte de...
