Søgning på: fransk grammatik noter. Resultater: 14301 til 14320 af 22496
  • Big bang

    Forumindlæg
    Jeg er i gang med at læse om Big bang teorien i forbindelse med min fysik eksamen. Hvorfor indfanger atomer elektroner, når temperaturen falder? Eller hvordan kan de det?
  • elektrolyse.

    Forumindlæg
    Kan man lave elektrolyse uden et elektrolysekar? Det er fordi, vi aldrig har lavet forsøget og tvivler på, vores skole har et.
  • sin og cos - formler i retvinklet

    Forumindlæg
    Hej. mit spørgsmål lyder "definer sinus og cosinus og udled deres formler i retvinklet trekanter". Hvad menes der?
  • økonomi haster hvad skal man læse til

    Forumindlæg
    hej har lige fundet ud af, at vi skal læse til økonomi pensum. og skal til eksam på tirsdag og har ik læst på noget af den. derfor spørger jeg jer hvad, skal man var god til og hvad skal man læse om i økonomi til eksamen? håber for snarts svar tak
  • Heinrich Böll: Afsked eller Peter Adolphsen: Togrejse

    Forumindlæg
    Er der nogen der ved hvad disse to noveller handler om? (Heinrich Böll: Afsked og Peter Adolphsen: Togrejse) Jeg kan ikke selv huske det :s
  • Ligning med parantes

    Forumindlæg
    Jeg skal løse nogle opgaver med ligninger i parantes, men mine udregninger passer ikke til facit, så jeg vil gerne have hjælp til at løse dem. Fx 40 = 8 ( 4 + x ) (det er en brøk, men den vil ikke lave en sort streg) 3
  • f(x)=ba^x(eksponentiel regression)

    Forumindlæg
    Jeg skal finde forskriftet for denne regression, men det svar jeg har fået fra excel giver ikke ligefrem mening? Så er der nogen som har en ide hvad der er galt? Her er der et billede af opgaven: http://i.imgur.com/nWhwSJG.png Nedenunder har jeg også vedhæftet samme opgave, men på exce...
  • eksamen haster!

    Forumindlæg
    Når jeg skal præsentere teksten skal jeg starte med: The tekst names "..." and it's written by "..." in 1910. The story is a novelle and it tells us about the relationship between the father and the son. Passer ordstilling og er der gramatiske fejl??? på forhånd tak..
  • funktioner,

    Forumindlæg
    jeg har et spørgsmål til en opgave om funktioner opgaven lyder en tabel viser nogle funktionsværdier for funktionerne f, g og h (tabelen kan ses under vedhæftet) det oplyses at f er stamfunktion til g og at g er stamfunktion til h hvordan bestemmes tallet -1 2 ∫ g(x)dx, ? ...
  • integere en konstant

    Forumindlæg
    hej SP hvad gør man når man skal integerere en konstant. f.eks. 3 i funktionen f(x) = 4x + 3 bliver så til 2x2 + ? og hvorfor?
  • rettelse....

    Forumindlæg
    Hej,., j ska op til mundtlig engelsk B niveu eksam imorgen og har skrevet et par sætninger ned.. så jeg kan fremlægge det imorgen, men jeg er ikke sikker på at de sætninger er gramatisk korrekt...så hvis i vil hjælp mig med at rette de sætninger eller evt tilføjnogle sætninger... vil der være per...
  • naturalismen

    Forumindlæg
    nogle der har nået godt men kan sige om naturalismen til en mundtlig eksame i dansk!?
  • Baggrundsstråling, Hjæælp, Haster!!!

    Forumindlæg
    Heeeeej Er der nogen, der vil gerne sige, hvordan man laver baggrundsstråling forsøget?? (9.klasse-FSA)
  • Procent, gennemsnit, befolkningstal

    Forumindlæg
    Hej. Er desværre stået fast ved denne opgave, så håber der er nogle kloge hoveder der kan hjælpe :-) I 1960 var befolkningstallet i Kenya 8,157 mio. I år 2000 var befolkningstallet 29,989 mio. Hvor mange procent er befolkningstallet i gennemsnit vokset om året i perioden 1960-2000?
  • Hælp!!

    Forumindlæg
    Er der nogen som har været oppe i old er det svært? .. hvilke spørgsmål stiller de?
  • Hjæælp

    Forumindlæg
    Hvad giver følgende: 8,4469e+15??? Jeg er lidt i tvivl om det er det samme som 8,4469*10^15??
  • Kordinat :)

    Forumindlæg
    v) Brug ligningen til at bestemme koordinaterne til punktet E Vi ved at der er 30 hen til E via x-aksen så (30,Y) y=½*30 (30-20)^2+(y+5)^2=√180
  • Øv.. Fra 10 til 00 :( ..

    Forumindlæg
    Hejsa.. Jeg blev "en smule" overrasket, da jeg i dag skulle tjekke mine skriftlige karakterer.. Det viste sig, at jeg i mit bedste fag, hvor jeg ligger på en klar 10'er i standpunkt og årskarakterer, havde fået 00.. Jeg ved der er mulighed for at klage, men fik besked på, at når...
  • En funktion

    Forumindlæg
    Funktionen f er givet ved f(x)=x^3+kx-2x+5, hvor k er et reelt tal. Det oplyses, at f har lokalt minimum i x=1 Bestem tallet k Hvad skal man gøre her?
  • lære udenaf eksam

    Forumindlæg
    hej skal man endlige have styr på, hvert t´roesbekendel i biblen og sura i koran? altså lære dem udenaf til eksamen? og hvad skal man bruge dem til, er det til at perspektiver med den ukendte tekst tak