Søgning på: fransk grammatik noter. Resultater: 14301 til 14320 af 22496
-
Big bang
ForumindlægJeg er i gang med at læse om Big bang teorien i forbindelse med min fysik eksamen. Hvorfor indfanger atomer elektroner, når temperaturen falder? Eller hvordan kan de det? -
elektrolyse.
ForumindlægKan man lave elektrolyse uden et elektrolysekar? Det er fordi, vi aldrig har lavet forsøget og tvivler på, vores skole har et. -
sin og cos - formler i retvinklet
ForumindlægHej. mit spørgsmål lyder "definer sinus og cosinus og udled deres formler i retvinklet trekanter". Hvad menes der? -
økonomi haster hvad skal man læse til
Forumindlæghej har lige fundet ud af, at vi skal læse til økonomi pensum. og skal til eksam på tirsdag og har ik læst på noget af den. derfor spørger jeg jer hvad, skal man var god til og hvad skal man læse om i økonomi til eksamen? håber for snarts svar tak -
Heinrich Böll: Afsked eller Peter Adolphsen: Togrejse
ForumindlægEr der nogen der ved hvad disse to noveller handler om? (Heinrich Böll: Afsked og Peter Adolphsen: Togrejse) Jeg kan ikke selv huske det :s -
Ligning med parantes
ForumindlægJeg skal løse nogle opgaver med ligninger i parantes, men mine udregninger passer ikke til facit, så jeg vil gerne have hjælp til at løse dem. Fx 40 = 8 ( 4 + x ) (det er en brøk, men den vil ikke lave en sort streg) 3 -
f(x)=ba^x(eksponentiel regression)
ForumindlægJeg skal finde forskriftet for denne regression, men det svar jeg har fået fra excel giver ikke ligefrem mening? Så er der nogen som har en ide hvad der er galt? Her er der et billede af opgaven: http://i.imgur.com/nWhwSJG.png Nedenunder har jeg også vedhæftet samme opgave, men på exce... -
eksamen haster!
ForumindlægNår jeg skal præsentere teksten skal jeg starte med: The tekst names "..." and it's written by "..." in 1910. The story is a novelle and it tells us about the relationship between the father and the son. Passer ordstilling og er der gramatiske fejl??? på forhånd tak.. -
funktioner,
Forumindlægjeg har et spørgsmål til en opgave om funktioner opgaven lyder en tabel viser nogle funktionsværdier for funktionerne f, g og h (tabelen kan ses under vedhæftet) det oplyses at f er stamfunktion til g og at g er stamfunktion til h hvordan bestemmes tallet -1 2 ∫ g(x)dx, ? ... -
integere en konstant
Forumindlæghej SP hvad gør man når man skal integerere en konstant. f.eks. 3 i funktionen f(x) = 4x + 3 bliver så til 2x2 + ? og hvorfor? -
rettelse....
ForumindlægHej,., j ska op til mundtlig engelsk B niveu eksam imorgen og har skrevet et par sætninger ned.. så jeg kan fremlægge det imorgen, men jeg er ikke sikker på at de sætninger er gramatisk korrekt...så hvis i vil hjælp mig med at rette de sætninger eller evt tilføjnogle sætninger... vil der være per... -
naturalismen
Forumindlægnogle der har nået godt men kan sige om naturalismen til en mundtlig eksame i dansk!? -
Baggrundsstråling, Hjæælp, Haster!!!
ForumindlægHeeeeej Er der nogen, der vil gerne sige, hvordan man laver baggrundsstråling forsøget?? (9.klasse-FSA) -
Procent, gennemsnit, befolkningstal
ForumindlægHej. Er desværre stået fast ved denne opgave, så håber der er nogle kloge hoveder der kan hjælpe :-) I 1960 var befolkningstallet i Kenya 8,157 mio. I år 2000 var befolkningstallet 29,989 mio. Hvor mange procent er befolkningstallet i gennemsnit vokset om året i perioden 1960-2000? -
Hælp!!
ForumindlægEr der nogen som har været oppe i old er det svært? .. hvilke spørgsmål stiller de? -
Hjæælp
ForumindlægHvad giver følgende: 8,4469e+15??? Jeg er lidt i tvivl om det er det samme som 8,4469*10^15?? -
Kordinat :)
Forumindlægv) Brug ligningen til at bestemme koordinaterne til punktet E Vi ved at der er 30 hen til E via x-aksen så (30,Y) y=½*30 (30-20)^2+(y+5)^2=√180 -
Øv.. Fra 10 til 00 :( ..
ForumindlægHejsa.. Jeg blev "en smule" overrasket, da jeg i dag skulle tjekke mine skriftlige karakterer.. Det viste sig, at jeg i mit bedste fag, hvor jeg ligger på en klar 10'er i standpunkt og årskarakterer, havde fået 00.. Jeg ved der er mulighed for at klage, men fik besked på, at når... -
En funktion
ForumindlægFunktionen f er givet ved f(x)=x^3+kx-2x+5, hvor k er et reelt tal. Det oplyses, at f har lokalt minimum i x=1 Bestem tallet k Hvad skal man gøre her? -
lære udenaf eksam
Forumindlæghej skal man endlige have styr på, hvert t´roesbekendel i biblen og sura i koran? altså lære dem udenaf til eksamen? og hvad skal man bruge dem til, er det til at perspektiver med den ukendte tekst tak
