Søgning på: eksamensprojekt emner. Resultater: 14361 til 14380 af 27879
-
Kartoffelchips er brændbare
ForumindlægHej alle. Er der nogen som tilfældigvis ved hvorfor kartoffelchips kan brænde? -
Karakteren 7?
ForumindlægSelve titlen siger sig selv. Hvad synes i om karakteren 7? Argumentere gerne hvorfor. Tak. -
Cirkel, trekant og firkant
ForumindlægHej! Jeg sidder og bøvler med en opgave, som jeg bare ikke kan finde ud af! Håber der er en der vil hjælpe mig. Har vedhæftet opgaven. :-) På forhånd tak! -
Farver + lys
ForumindlægJeg skal skrive en indledning til min storpgave om farver og lys. Hvad kan jeg komme ind på historiskset og hvordan kan jeg få den til at fange læseren? Er bange for jeg kommer til at skrive for meget om de forskellige farver og for lidt om lys. Og omvendt selvfølgelig.. Nogle forslag til, hvad j... -
Differentialregning SOS!
ForumindlægHej Jeg skal til eksamen imorgen og har et spørgsmål jeg sidder fast i Forklar tretrinsreglen og kom herunder ind på de fire begreber: Sekant,t tangent, differenskvotient og differentialkvotient Hvordan gør jeg det? -
S og DF's vælgertyper
ForumindlægHej. Jeg skal prøve at forklare hvorfor S og DF har den højeste andel af ufaglærte arbejdere blandt deres vælger... har i nogle bud ? På forhånd tak! -
samfundsfag og religion
ForumindlægHey jeg skal skrive om demokratiets fremtid i irak... er der nogen som har en go bud, hvad man evt. kunne komme snak om -
En opgave
ForumindlægSpørgsmålet lyder: Beregn stofmængden af AgNO3, der har reageret med Br-. Formlen: Ag^+ + Br^- ==> AgBr(s) Hvordan kan jeg finde stofmængden af AgNO3 der har reageret med Br^-, når jeg kun kan finde den molare masse? -
En MEGA svær opgave, en Nobelpris Ligning.
ForumindlægHej derude. Jeg har brugt mange uge for at forstå en svær ligning, og det kan jeg heller ikke. Det er så svært for mig, som det var en Nobelpris Ligning. Det jeg vil, er at jeg vil forstå ligningen. Det ser ud som her bruges Greens teorem eller Green's first identity. Ligning som skal forstå... -
Erhvervsøkonomi c
ForumindlægHej alle :) Jeg skal til 3.g have erhvervsøkonomi c og oldtidskunstskab på c niveau. Er der nogen af jer, der har nogle råd/ideer til hvordan jeg allerede nu kan læse forud/forberede mig? :) -
PROBLEMER MED MATEMATIK! (Og.. fysik/kemi).
ForumindlægHalløj, Jeg skal op i 9. klasse her efter sommerferien, og jeg er meget opsat på at forbedre mine karakterer - markant. Jeg klarer mig utrolig godt, både i dansk, engelsk, samfundsfag, historie, osv. - Generelt de fleste samfundsfaglige & sproglige fag. Dog har jeg en del problemer med nat... -
Spansk oversættelse
ForumindlægDav har været en tur i spanien, hvor jeg var indlagt. Nu har jeg fået et brev på spansk, og forstår kun lidt, ved hjælp af google translate. En der kan hjælpe, så det giver mere mening. Tak på forhånd. Spansk brev con motivo de la asistencia sanitaria que Vd. recibio en el Hospital Gereral... -
Hvad gjorde du?
ForumindlægEr der nogle herinde, som trak "gødning" til sin FSA i fysik mdt. ? grunden til, at jeg spørger, er, at jeg lige har tjekket den del igennem, og så undrede jeg mig lidt over, vi næsten ikke havde lavet forsøg og teori var der noget af. Ex. minimumsloven etc. Men hvad gennemgik i? (hvad... -
Hjælp til novelle
ForumindlægHej!!! Skal skrive en dansk novelle. Den skal have overskriften: Jeg elsker dig.....jeg elsker ikke dig. Men jeg kan slet ikke finde på en god historie....Hjælp mig plz og giv mig masser af idéer til hvad jeg skal skrive....og tusind tak! -
Passende antal tekster?
ForumindlægJeg skriver AT-synopsis i religion og fysik. Fysikdelen har jeg styr på, men jeg er lidt i tvivl om religionsdelen. Hvad vil et passende antal tekster være? Jeg regner med at tage uddrag fra forskellige religiøse tekster (både nye og gamle), så hvor mange A4-sider vil være passende? Jeg tænker ... -
Layout på et Brev
ForumindlægHej alle. Jeg er i gang med at lave en dansk aflevering.. og det skal være et brev. Min opsætning er meget vigtig. men jeg ved bare IKKE hvordan man sætter et brev op!! NOGLE DER VIL HJÆLPE.. please!!! -
ekstremsport
Forumindlæghej. ved i noget om hvor man kan finde oplysninger om, hvor mange der dyrker ekstremsport i forhold til DK osv. Og hvem der dyrker ekstremsport, hvor mange mænd i forhold til kvinder, alder osv.? :-) -
Ungdomshuset
ForumindlægI ville være en kæmpe stor hjælp hvis i gad at svare på det her spørgsmål. Hvorfor blev ungdomshuset revet ned? Hjælp mig hurtigst muligt!! -
Hjælp ang. værdipolitik
ForumindlægHejsa alle sammen. Er igang med at lave SO1 og skal skrive om værdipolitik. Skal finde noget om dens betydning i fremtiden. Har lidt problemer ved det, så håber der er nogen der ude som kan hjælpe mig :) Håber at høre fra jer. -
stigning i grader til en stigning i procent
ForumindlægHvordan udregner man - en stigning på fx 10 grader - hvad bliver stigningen i %?
