Søgning på: bioteknologi eksamen 2012. Resultater: 14421 til 14440 af 35989
-
Hjælp til rettelse af Engelsk
ForumindlægDet her er teksten jeg vil øve til min fremlæggelse til 9 klasses engelsk afgangs eksamen. Jeg har emnet Homeless people in USA. Jeg vil blive meget taknemlig hvis der var en der lige vil kigge den igennem for fejl og grammatiske fejl, og input til hvad der måske vil lyde bedre. Og hvis der en d... -
Karakter
ForumindlægJeg afslutter nogle fag her til sommer og har lige et par spørsmål med hensyn til karakter.Gymnasie - sproglig linje - har geografi.Skal ikke have geografi til næste år.Jeg skal op til eksamen i år.Hvad vil min årskarakter betyde ?hvad sker der med den ? Kommer den til at tælle ½ på eksamensbevis... -
Karakterer ved Cand.Polit
ForumindlægEr der nogle, der skulle sidde inde med informationer om, hvordan karakterne gives ved cand.polit på Københavns Universitetet? Sker dette via relativ karaktergivning, eller er der tale om absolut karaktergivning? F.eks., hvis 10 personer får 02 i en eksamen, og de resterende 90 får 00 og derned... -
Antal eksamener
Forumindlæghej :) Er der nogle der ved hvor mange eksamner man skal op til alt i alt på stx? og hvor mange mundtlige og skriflige det drejer sig om? Jeg har hørt at man skal op i alle sine a-fag, er det rigtigt? -
Korrespondance
ForumindlægHejsa - jeg har problemer med opgave 2.7 i denne opgave: http://www.econ.ku.dk/polit/studerende/eksamen/opgrv/filer/Videregående%20matematik%202003II%20opg.pdf Det ville være rart om nogen kunne forklare mig hvad der foregår. Der ligger en rettevejledning til opgaven her: http://www.econ.ku.dk/... -
Klage over karakter
ForumindlægHey. Har lige været til fysikeksamen B mundtligt og fik 02. Alle mine andre karakterer er på 10 og 12. Normalt får jeg også 10 i fysik og er virkelig god til det. Jeg vil gerne klage, men hvor stor er chancen egentlig for at jeg får medhold og hvis jeg ikke får en ny eksamen, kan man så gør... -
bestået eller ikke bestået fag
Forumindlæghej, jeg har fået 7 og 7 i mundtlig og skriftlig matematik som årskarakter. men jeg har fået 02 i mundtlig og 00 i skriftlig eksame-karakter. jeg vill gerne vide hvad jeg kan bruge alt dette til. har jeg bestået matematik eller ikke? er mit snit i mat = 7+7+2+0/4 eller hvordan er mit endelige ... -
Kan jeg blive optaget?
ForumindlægHej SP, På nuværende tidspunkt har jeg et snit på 9,9 og med bonus 10,7. Jeg mangler dog stadig en eksamen... Min drøm er at blive tandlæge, som sidste år krævede et snit på 10,4 på KU. Tror I, at jeg kan komme ind der, selv hvis jeg fx får 7 i den sidste eksamen, og dermed ender med et snit p... -
Eksamensspørgsmål
ForumindlægHej! Jeg sidder og er ved at læse op til mundtlig matematik eksamen, og skal gøre rede for hvordan differentialregning kan bruges til optimering. Vi har dog fået at vide i skolen, at vi ikke skal vise eksempler men i stedet komme med beviser til eksamen. Men lige i forhold til optimering så k... -
terminsprøve imorgen
ForumindlægHej I søde mennesker.. er der nogen der kan fortælle mig hvad emnerne for skriftlig engelsk eksamen i 2008 var? og eventuelt hvad gik den første del af eksamen ud på, angående grammatik. Jeg skal nemlig til terminsprøve i morgen. Og jeg kan simpelthen ikke overskue at forberede mig på så meget gr... -
Fedte for lærer og censor hvordan?
ForumindlægHej! Så er det snart den danske eksamen finder sted, og jeg vil derfor gerne lære nogle forskellige tricks så jeg kan score en god karakter. Jeg vil gerne vide om der fx er bestemte udtryk der er godt at bruge, eller om der er visse ting man kan gøre så censor får et godt indtryk om en. TAK! og... -
BEDRE TIL ENGELSK!
ForumindlægHej alle sammen. Jeg går på HF andet år, og synes selv at jeg er virkelig dårlig til engelsk. Det ikke kun mig som synes det, men kan se det på mine karakter. Nu er der kun halvt år tilbage til eksamer, og jeg bekymre mig om min skriftlig engelsk eksamen. Altså er ikke god til at... -
Samfundsvidenskabelige "metoder"
ForumindlægJeg skal til eksamen i morgen i AT, og et af mine hovedfag er samf. jeg ville høre om der er nogle af jer der evt. kunne oplyse mig de grundlæggende facts om disse "metoder" på forhånd tak -
Danks hjælpe træning?
Forumindlæghejsa... Min eksamen er snart på vej, og jeg ved ikke hvad jeg skal øve mig på? Nogle der har en god ide til hvad man hvad man kan øve sig på til dansk skriftlig?? mange tak på forhånd :D -
Droppe ud inden 3.g og begynde på HF-enkeltfag
ForumindlægHej Portalen, Jeg har et par kringlede spørgsmål vedr. det, at droppe ud inden 3.g (STX), og tage "3.g" på HF-enkeltfag for at give sit snit et boost. Jeg håber at nogle erfarene kan hjælpe mig :) 1. Kan man få merit for afsluttede fag fra hhv. 1.g og 2.g, herunder eksamens- og årskar... -
Karakterer og deres betydning
ForumindlægKære brugere, Jeg håber, der er nogen der kan slå fast for mig, hvilke karakterer der tæller, og hvordan de forskellige karakterer vægtes. Jeg troede, jeg havde styr på det, men jeg får hele tiden nye ting at vide (selv mine lærere giver mig forskellige svar). Jeg er udmærket klar over, at det ku... -
OXFORD og Cambridge
ForumindlægHejsa alle sammen, jeg er en 16 årig dreng der går i 9. klasse. Jeg har drømmen om at læse medicin i Oxford, Cambridge og Yale. Jeg er virkelig god til bio (Har kun fået 12 taller, og der er gået 1/2 år), fysik og matematik. Jeg har dog nogle få promlemer i faget dansk. Synes i at det ville være... -
Matematik B studentereksamen 28. maj 2015
ForumindlægEr der en venlig sjæl som måske har gemt sin besvarelse af denne eksamen? Skal aflevere det på mandag og har i forvejen to afleveringer som skal laves! :( Opgavesættet er vedhæftet, hvis det frister at lave en opgave eller to ;) Tak på forhånd! -
biologi!
ForumindlægEr der nogle der kan forklare hvad der sker under transkriptionen når der sker en såkaldt celledeling, hvad er det præcis der sker ved promoterregionen? har eksamen i morgen og ved ik hvordan jeg skal forklare det. -
Analyse af hærværk - om at forklare det man ikke kan forsvare af Aslak
ForumindlægHej alle sammen Jeg skal til dansk mundtlig eksamen i "hærværk - om at forklare det man ikke kan forsvare" og ville høre om der var nogen der lå inde med en analyse og/eller nogle noter til den? Tak på forhånd:)
