Matematik

Matematik B studentereksamen 28. maj 2015

07. april 2017 af sara312f (Slettet) - Niveau: B-niveau

Er der en venlig sjæl som måske har gemt sin besvarelse af denne eksamen? Skal aflevere det på mandag og har i forvejen to afleveringer som skal laves! :(

Opgavesættet er vedhæftet, hvis det frister at lave en opgave eller to ;)

Tak på forhånd!


Brugbart svar (0)

Svar #1
07. april 2017 af Therk

Alle dine klassekammerater har vel også yderligere to afleveringer at lave? :)

Kan du ikke være mere specifik med dit spørgsmål? Hvilke opgaver har du brug for hjælp til? Hvad har du selv prøvet?

Ligefrem at give dig besvarelser, kan vi ikke hjælpe dig med.


Svar #3
07. april 2017 af sara312f (Slettet)

#1

Alle dine klassekammerater har vel også yderligere to afleveringer at lave? :)

Kan du ikke være mere specifik med dit spørgsmål? Hvilke opgaver har du brug for hjælp til? Hvad har du selv prøvet?

Ligefrem at give dig besvarelser, kan vi ikke hjælpe dig med.

Jo men der er ingen af dem der skal opereres i knæet på onsdag:)

Jeg har lavet delen uden hjælpemidler.


Brugbart svar (0)

Svar #4
07. april 2017 af Therk

Hvis dit knæoperationsargument er ment som at du forsøger at retfærdiggøre den hinten til snyd, jeg færder, så benyt i stedet det argument til at arrangere en udskydelse med din underviser. Jeg beklager meget, hvis jeg har misfortolket det du beder om.

Til delen med hjælpemidler: Hvad er dine spørgsmål?


Svar #5
07. april 2017 af sara312f (Slettet)

#4

Hvis dit knæoperationsargument er ment som at du forsøger at retfærdiggøre den hinten til snyd, jeg færder, så benyt i stedet det argument til at arrangere en udskydelse med din underviser. Jeg beklager meget, hvis jeg har misfortolket det du beder om.

Til delen med hjælpemidler: Hvad er dine spørgsmål?

Jeg tror lidt at du misfortolker det jeg beder om. Jeg har som sådan ingen problemer med opgaverne, de er bare hver især meget tidskrævende for mig. Det er ikke en eksamen eller prøve jeg skal op i, men bare en aflevering som er utrolig dårligt lagt, så efter min mening snyder jeg ikke nogen:)

Min knæoperation er absolut ikke noget jeg nævner for at retfærdiggøre denne slags "snyd", men nærmere en forklaring på hvorfor jeg ikke selv har tid til at lave afleveringen færdig.

Tak for kommentarerne, nu vil jeg se om jeg kan nå den eller om jeg tager fraværet:)


Skriv et svar til: Matematik B studentereksamen 28. maj 2015

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.