Søgning på: fysik noter b niveau. Resultater: 14421 til 14440 af 119027
-
Gode links til tysk
ForumindlægOpgavesæt www.finnjo.dk har samtlige opgavesæt fra 1997-2006 A- og B-niveau Hjemmesiden indeholder også gode arbejdspapirer for tysk grammatik - alle temaer, som er relevante på A-niveau, vil være at finde på hjemmesiden. -
Jura
ForumindlægJeg har samfundsfag på C niveau og skal bruge det på B niveau. Hvordan kan jeg læse det op? Og hvor hurtig skal jeg søge ind. Det skal helst læses inden skolestart næste år. -
ønsker intensivt fransk i hele august måned
ForumindlægEr den nogen der kan hjælpe mig med at opnå et fransk - begynder a niveau eller fortsætter b niveau i løbet af august måned ? Tak - kontakt mig venligst ASAP -
Privatlærer
ForumindlægHej. Er der en privatlærer i matematik, som kan hjælpe med at forberede sig til skriftlig matematik eksamen? Niveauet er B-niveau. Jeg er villig til at betale for det, hvis det er tilfældet. Tak på forhånd! -
Afledte og grafer
ForumindlægHvis man har en funktion f(x,y), hvor df(x,y)/dx er mindre end nul og df(x,y)/dy større end nul, hvad kan man så sige grafisk om denne funktion?Derudover skal jeg vide hvad en differenskurve er. Evt. vist grafisk hvis dette kan lade sig gøre...Jeg er igang med at skrive bachelorprojekt i og mangl... -
Ny reform - Årskarakter --> Eksamenskarakter
ForumindlægMit gymnasium har (fejlagtigt?) skrevet på hjemmesiden, at årskarakterer overføres til eksamenskarakter på den ny gymnasiereform, såfremt man ikke er indstillet til eksamen i det respektive fag. Er dette rigtigt? Såvidt jeg ved, skal årskarakteren ikke overføres til kolonnen med eksamenskarakter. -
Haster !!
ForumindlægJeg er lidt dum til fysik . og jeg har virkelig brug for hjælp til den her opgave ... :) Lyd er trykbølger i luft. ved stuepemperatur udbreder de sig med farten 348 m/s. a) Hvad er bølgelængden for en bastone på 30 Hz ? b) Hvad er den for en diskanttone på 12000 Hz ? Jeg håber virkelig at i v... -
dansk eksamen
Forumindlæghej nogen der ved om man må skrive notter på sin synopsis? -
Psykolog
ForumindlægJeg tager en hhx til august, og vil gerne høre om hvordan jeg kan uddanne mig videre til psykolog bagefter? Min seneste gennemførte uddannelse er 10. klasse -
Hjælp til rettelse af grammatikfejl
ForumindlægHej. Jeg har lige lavet en stil som cirka skal være på 150 ord. Stilens overskrift er fremtidsplaner på tysk, og jeg har skrevet mine tanker ned til den. Jeg er bare ikke så sikker på grammatikken igen, så hvis der er nogle som vil være så venlige at rette min stil, ville det være alle tiders. J... -
naturlig logaritmefunktion
ForumindlægHvad er T1/2 for f(t) = b * e-0,1155*t ? Gør mig gerne opmærksom på, om der mangler bidder til puslespillet. -
Rettelse af engelsk eksamen
ForumindlægHej alle rare mennesker derude! Jeg har lige fået min engelsk eksamen stx B-niveau karakter offentliggjort. Jeg har fået karakteren 4, hvilket jeg OVERHOVEDET IKKE forstår! Jeg synes ellers min delprøve 1 gik virkelig godt, så det må være delprøve 2, der har trukket så meget ned! Jeg ... -
Fuld pensum (PSV) 2g
Forumindlægkære studieportalen. Som 2g'ere med 57% fravær og 60% skr fravær, (spørg ikke hvordan jeg ikke er blevet smidt ud, er bare go til at løbe om hjørner) 'overraskende' nok er blevet sat på særlige vilkår/fuld pensum (PSV) , altså at aflægge eksamen i alle aflslutterfag. Heldigvis får j... -
SRP-spørgsmål til de meget erfarne herinde
ForumindlægJeg skal skrive SRP næste skoleår, men har planer om næsten at skrive den færdig i sommerferien. Jeg har tænkt mig at vælge matematik og fysik fordi jeg brænder for matematik og fysik er det fag jeg helst ser koblet på, da fag såsom historie ikke understøtter det matematiske på en særlig spænden... -
Påvisning af protein
ForumindlægHej :) Jeg er i gang med at lave en fysik rapport som hedder ''Påvisning af protein'' Jeg er i en vildrede og ved ikke hvad jeg skal skrive. Jeg har forsøgsbeskrivelsen her: 2 ml æggehvide hældes i et reagensglas. Tilsæt 2 ml CuSO4 og ryst reagensglasset. Tilsæt 2 ml ... -
Hastighed (integralregning)
ForumindlægKan nogen hjælpe mig? En cyklist bevæger sig med en hastig som er givet ved v(t)= 22-(22/22t+1), t >_(er større eller lig med) 0, hvor tiden t måles i timer og hastighed i km/t. a) hvor langt når cykelrytteren på 1 time (den har jeg løst, men kan ikke komme videre med b) b) Hvor lang t... -
Fra word til pdf?
ForumindlægJa som overskriften antyder er jeg ikke den vilde nørd til sådan noget med at konvertere filer til andre filtyper.Jeg håber derfor der er en derude, som har lidt mere IT forstand end mig, som kan forklare hvordan jeg får konverteret en word fil indtil pdf.. Kan sagtens finde ud af det den modsatt... -
Trigonometri når højden ligger udenfor.
ForumindlægEr der nogle der kan give eksempler på beviser for de trigonometriske funktioner når højden ligger udenfor? -
Logistisk vækst
ForumindlægHvis jeg har dy/dt = (y-y_0)*k, og y = 100, og y_0 = 20, så får jeg at vide, at efter 30 sekunder er y =95. Hvorledes kan jeg finde k? -
rettelse af oversættelserne
ForumindlægHåber der nogen der vil kigge disse oversættelser igennem. 1. My family and I are going to holiday resort in Dubai next year. 2. He was walking down the street, with his hands tucked in. 3. I will determine until tomorrow 4. He looks very odd and so do you 5. You are much more otherwise now, tha...
