Søgning på: tysk fremlæggelse. Resultater: 14421 til 14440 af 20009
  • Synopsis

    Forumindlæg
    Hej alle sammen Jeg er virkelig i tvivl om hvad en god synopsis skal indeholde. Kan i hjælpe mig lidt med det?? På forhånd tak
  • Metode - Religion

    Forumindlæg
    Hej, Hvilken metode bruger man i religion? Jeg skal analysere Johannes Åbenbaringen. På forhånd tak for hjælpen :)
  • 9/11

    Forumindlæg
    Hvilke lande synes ikke det var et terror angreb på 9/11?
  • Vurdering af min danske eksamen

    Forumindlæg
    Hey .. Sku spørge om jeg kunne poste min stil, og få en vurdering af den?? Altså karaktereren .. om den er til et 10 tal, 12 tal eller -3 tal.. Hvis ja; hvor ka jeg gøre d henne?
  • AT - engelsk og samfundsfag

    Forumindlæg
    Min problemformulering i korte træk lyder: Redegør for hvad der karakteriserer dystopien i forhold til utopien. Analyser og fortolk Aldous Huxleys Brave New World. Undersøg om Aldous Huxleys vision om fremtiden skildret i Brave New World, passer ind i det senmoderne samfund, med henblik på udlejr...
  • 12-tals tricks!

    Forumindlæg
    Hejsa (: Jeg er ved at have sådan (nogenlunde) styr på min fysikeksamen på onsdag - men skal lige høre alle jer kloge mennesker om I ikke har sagt eller lavet et forsøg, der bare fik jer op at ringe i den høje ende af karakterskalen. Kommer gerne med nogle fif, eller tricks til hvordan man kan s...
  • Angående formalia i AT

    Forumindlæg
    Hej Er der mulivis nogle der er superskarpe til det med formalia i en AT synopsis. Jeg har læst meget LIDT om det, da jeg er i fuld gang med at skulle skrive min synopsis færdig. Jeg ved generelt ikke, hvordan man laver henvisninger og de generelle regler for formalia i AT. Jeg kan ikke læ...
  • Mundtlig eksamen

    Forumindlæg
    Hej. Jeg er i gang med at lave “min konklusion” til den mundtlige engelsk eksamen, men jeg er ikke helt sikkert på, om det jeg har skrevet, kan bruges som “konklusion” - føler nemlig lidt, jeg ikke er uddybende nok?? Jeg har om inventions - hvor jeg har valgt at skrive om sociale medier, og den...
  • Bevis sætning for substitution og/eller omdrejningslegemets rumfang

    Forumindlæg
    Hey SP. Nogle af jer, som ligger inde med beviset for substitution ved integration (bestemt eller ubestemt integral, det er ligegyldigt) eller beviset for et omdrejningslegemes rumfang? På forhånd tak :)
  • Trigonometriske funktioner

    Forumindlæg
    Jeg skal op til matematik A mundtlig eksamen, og et af spørgsmålene er: Du skal specielt gøre rede for de trigonometriske funktioner f(x) = sin(x) , x∈R f(x)=cos(x) , x∈R f(x)=a • sin(bx+c)+k og differentiation af disse Hvad kan jeg forklare om de enkelte funktioner?
  • Eksamen hjælp

    Forumindlæg
    Hej jeg har trukket radioaktivitet og har brug for lidt hjælp til min eksamen. Jeg skal fortælle lidt om alfa, beta og gamma stråling og deres gennemtrængingskraft i stof. Derefter skal jeg fortælle om hvorfor den ene stråling har en højere gennemtrængningskraft end den anden. Til sidst skal j...
  • Halveringstiden i et logaritmesystem

    Forumindlæg
    Hej Nogen der ved hvordan man indtegner Halveringstiden i et 10 tals logaritme system eller logaritme system?
  • Lili Marleen

    Forumindlæg
    Hej, jeg skal bruge noget hjælp, til at skrive et referat på tysk. Jeg skal skrive et referat om bogen "Lili Marleen", som er skrevet af forfatteren Rainer Werner Fassbinder. Jeg håber at der er nogen der vil skrive tilbage til mig hurtigst muligt, på forhånd tak!!!
  • SRP analyse - Bonn erklæring

    Forumindlæg
    Hej. Jeg skal skrive SRP om det danske mindretal i Slesvig Holsten, og jeg skal derfor i analyse delen, analyserer den tyske udgave af Bonn erklæringen ? Er det nogle der har en værktøjskasse til det, eller evt et forslag til hvordan jeg kunne gøre det? På forhånd tak. MVH Sabine
  • Das Paket...?

    Forumindlæg
    Hej alle sammenEr der nogle af jer derude, som sidder inde med "STX maj 1994 TYSK BEGYNDERSPROG HØJT NIVEAU" -med titlen : "Das Paket"...?Hvis ja så pleaseeeee skriv tilbage.PÅ forhånd TAKVH Sasha
  • Hjælp til at oversætte to sætninger

    Forumindlæg
    Er der nogen der kan fortælle hvordan man skriver Tiden spænder ben... og Her i ligger hele spæningsmomentet.. på tysk?Man kan ikke rigtig slå "spænde ben" op og heller ikke "her i"Håber i vil hjælpe Alanna
  • Tekst?

    Forumindlæg
    HejSidder lige og repetere lidt tysk, itilfælde af en mundtlig eksamen(2g) her til sommer, Jeg ville hører om der er nogen som har notater eller lignede til teksten "Bommi ist tot und Tim hat Geburtstag"??.. Har ikke helt fattet den..
  • Brug for noter til den 6-6

    Forumindlæg
    Hej.Jeg har et lille problem jeg tænkte om der var nogen der kunne hjælpe med. Jeg sidder og skal til eksamen i tysk og ville gerne høre om der var nogen der havde noter til følgende tekster:Der GiftpilzRudolfFilm/manus: Blut und Ehre.Det ville hjælpe en del da tiden op til eksamen er kort.
  • Analyse + fortolkning af "Dead poets society" (Døde poeters klub)

    Forumindlæg
    Er der nogen der skulle ligge inde med en analyse og fortolkning af filmen "Dead Poets Society" (dansk: Døde poeters klub) Analysen må meget gerne være på dansk, men hvis du har en på tysk eller engelsk ville det og være super :) På forhånd tak for hjælpen. Med venlig hilsen Louise
  • Opgaver til 13

    Forumindlæg
    Hey, jeg ville gerne se en opgave (dansk, engelsk, tysk, historie, samfundsfag), der er blevet vurderet til et 13-tal, men jeg har aldrig fundet en sådan i 'Opgaver'. Er der nogen, der kender til en...?