Søgning på: religion noter etik. Resultater: 14501 til 14520 af 19479
-
a, b og c i andengradspolynomium
ForumindlægHar variablene a, b og c et navn i andengradspolynomier? Ligesom 'a' f.eks. hedder hældningskoefficienten i lineære funktioner. Mange tak på forhånd! :) -
isolere x- hvordan?
ForumindlægJeg skal isolere x ud fra følgende ligning 72/((x+3)^2)-2 Hvordan gør jeg det? -
Forstår jeg det rigtigt
ForumindlægJeg vil spørger om der er nogle som vil se om jeg har forstået det her med immunforsvaret korrekt? Fysisk barriere: Mikroorganismer kan IKKE kan trænge ind i huden - bl.a. pga. det fedtlag vi har omkring huden som gør at hornlaget( Stratum corneum) det yderste del af huden, (epidermis) er... -
Hjælp: Oversættelse af tekst
ForumindlægWrite a translation in English: Hemingwaysk isbjergsteknik: toppen af isbjerget »Hvis en prosaist ved tilstrækkeligt om det emne, han skriver om, kan han udelade visse ting, som han meget vel ved, og læseren vil alligevel, hvis skribe... -
FSA Biologi eksamen :( gonna die ...hjælp
ForumindlægHej alle vidunderlige mennesker !! :) Jeg skal op i biologi her til FSA ' eksamnerne.. OG DER ER PÅSKEFERIE Og jeg har et STORT probleM , ELLER FLERE : 1. Vi har den samme lærer i fysik , og biologi . Så vi har lavet fysik det meste af året ;( 2. Jeg er dårlig til biologi 3. DER ER INGEN DER ... -
Raketterne i Tyrkiet - hvorfor?
ForumindlægSidder netop og skriver min dansk/historie-opgave - jeg har valgt kun at skrive i historie, og mit emne er "Cubakrisen". Jeg er flere gange faldet over, at USA har haft raketter i Tyrkiet - men hvornår blev disse opstillet og med hvilket formål? -
Kromosomer?? forstår virkelig ikke!
ForumindlægHvad består kromosomer af? jeg har laest nogle steder at de består af kromatider mens der andre steder står at de består af DNA. -
parabler: ax^2+bx+c - forklaring på b?
Forumindlæga fortæller hvor meget parablen hælder og c er skæring med y-aksen, men hvad er det nu b er? Jeg ved det er noget der beskriver i hvilken side af koordinatsystemet parablen skal ligge. jeg har fået en opgave hvor der er tegnet en parabel og der er givet to forskrifter, og jeg skal vurdere hvilken... -
Er salicylsyre upolært?
ForumindlægAcetylsalicylsyre er polært pga. hydrogenbinding og dipol-dipol bindinger. Men hvad med salicylsyre kan man godt sige det er upolært? -
Rettelse- Help please.
ForumindlægHej folkens. Skal aflevere denne her Engelsk stil. Vil I vær sød og rette den ? på forhånd tak:) -
White Settlers in Australia?
ForumindlægHej, alle sammen! Om 2-3 uger skal jeg op i engelsk mundtlig eksamen og fremlægge om "Australia - The Stolen Generation."Så her er mit spørgsmål: Hvornår var det, "The White Setllers" ankom til Australien? Helt præcist? Jeg kan huske, det var noget det var med 18.... - tallet.... -
Bestem koncentrationen af salicylsyre
ForumindlægHej, Jeg skal bestemme konc. af salicylsyre ud fra følgende information bemærk vedhæftede Hvordan beregner jeg de 5 forskellige konc. for hver af kolberne? Jeg tænker jeg skal have fat i , men jeg er usikker på hvilke værdier jeg skriver ind hvorhenne. Håber i vil hjælpe. -
Hvordan forklarer jeg hvordan differentialregning kan bruges til at undersøge grafens forløb?
ForumindlægJeg skal snart til mundtlig eksamen og har bl.a. fået til opgave at forklare, hvordan differentialregning kan bruges til at undersøge grafens forløb ift. funktioner af to variable. Jeg tænker umiddelbart jeg skal til at finde stationære punkter og bestemme arten, men jeg ville lige høre ad herind... -
erhvervsøkonomi C eksame
ForumindlægHey er der nogen der kan forklar hvordan erhvervsøkonomi eksamen foregår og hvordan man altså svarer på eksamen? -
Integration ved substitution
ForumindlægHvordan er fremgangsmåden til besvarelsen af denne opgave? Vedhæftet ses med svarmuligheder. -
Biludlejning
ForumindlægHej Jeg vil blive glad ,hvis en derude vil hjælpe lidt. Bmcedes Berlin Pris pr dag inclucive 200 km 800kr og pris pr.km ud over de første 200 km er 2,50kr jeg skal beskrive sammenhængen mellem det antal km,som man kører på en dag og udgiften pr... -
Valg af emne.. SRP dansk engelsk
ForumindlægHej Jeg skal til vejledning på mandag, og har valgt at skrive SRP i dansk og engelsk. Jeg ved ikke hvilket emne jeg skal vælge, eller hvilke forfattere. Vil gerne skrive i noget omkring realisme, måske evt. naja marie aidt og raymond carver... Nogle der har et eksempel på en SRP omkring noget li... -
folkeskolens afsluttende prøver - mundtlig dansk
ForumindlægHej jeg skal op i mundtlig dansk i morgen og er lidt i tvivl om selve prøven... Hvor lang tid har man til at forberede sig efter man har trukket en tekst? hvor lang tid skal man snakke? P.s jeg går i folkeskole og vi har prøveform A -
Formler: Fysik eksamen
ForumindlægHej! Sagen er, at jeg skal til NV eksamen i grundforløbet meget snart. Jeg har kort tid til at øve mig. Vi har i grundforløbet haft om en masse formler indenfor "isens smeltevarme", som jeg har skrevet rigtig meget om, men som jeg ikke forstår. Et af formlerne er: DE = m*c* DT Der fi... -
Engelsk stil-kort
ForumindlægHej ville hører om der er en der vil rette min engelsk stil, den er ikke så lang (ca.360 ord). Tak på forhånd
