Søgning på: fransk eksamen mundtlig. Resultater: 14701 til 14720 af 42938
-
1.HF, Gennemsnit
ForumindlægHej,, jeg er bange for at jeg ikke kommer videre til 2.hf, da man skal have et gennemsnit på 2 jeg har været oppe i alle eksamer i år, mat mundtlig & skr, naturvidenskab, og praktisk / musisk fag jeg fik 2 i mit valgfag, men jeg dumpede mat mundtligt & naturfag :S.. skr mat regner jeg med... -
albert camus
Forumindlægnogen der ved hvad man kan sige om ham sådan generelt? er han eksistentialist eller? og udtales camus med stumt s eller skal det også udtales? mange takker!!! :D -
Skoleskift nu eller efter eksamenerne i grundforløbet??? (uge 43) STX .
ForumindlægHej alle sammen Jeg har virkelig brug for hjælp!! Jeg er startet i 1g og går på et gymnasie som jeg, ved jeg ikke gider at gå på i 3 år. Gymnasiet er en time væk, fra der hvor jeg bor og det er mega trættende. Jeg har også fundet, ud af at de ikke tilbyder fransk som begyndersprog og den studie... -
ungdomsnovelle
Forumindlæghej jeg har trukket emnet ungdomsnoveller op til min mundtlige dansk fremlæggelse. jeg skal analysere teksten hønemor af peter mouritzen. er der nogen som kan hjælpe? -
Haster.. Hjælp til MAT på B-niveau
ForumindlægHej.. Jeg sidder og skal til mundtlig matematik eksamen som jeg har på B-niveau på mit gymnasium. Et af vores spørgsmål som vi skal kunne svare på lyder: "gør rede for, hvordan differentialregninger finder anvendelse inden for økonomi til beskrivelse af en virksomheds omsætning, udgifter og ... -
Klage over skriftlig karakter
ForumindlægHvordan klager man over sin skriftilige eksamens karakter og er der overhovedet mulighed for at få lavet denne om? -
Kan jeg komme ind?
ForumindlægJeg stiller spørgsmålet her, fordi jeg selv er i tvivl. Jeg vil gerne ansøge om at komme ind på samfundsfag/administration-linjen på uni. Problemet er at jeg har et dumt, dumt 5-tal fra min skriftlige eksamen i naturfag. Jeg har årskarakterer på 6 og 7 i henholdsvis skriftlig og mundtlig. Hjælper... -
Hjææææælp :'/
ForumindlægHej alle. Jeg går i 1.g og skal på til billekunsteksamen på tirsdag. Jeg er totalt lost, fordi den fornemmelse af, at jeg har styr på det, ikke er kommet endnu. Jeg fatter simpelthen ikke hvad eksamen går ud på, og derfor ved jeg ikke hvad jeg skal læse på ? Nogle som har været oppe, eller bare v... -
Tips til filosofi
ForumindlægHej alle sammen.Jeg skal til mundtlig eksamen i filosofi C på fredag og i er naturligvis interesseret i en god karakter. Derfor ber jeg hermed om nogen fif/tips til hvordan jeg får et 13 tal :PJeg kan komme op i en af følgende:1. Nietzsches kritik af den kristne moral2. Kants pligt- og Benthams n... -
Bølgeegenskaber
ForumindlægHey. Jeg skal op til fysik c mundtlig eksamen imorgen og har lige trukket mit spørgsmål som lyder: 15. Bølgeegenskaber Du skal fortælle om bølger og de fysiske størrelser vi bruger til at beskrive dem. Du skal i din forklaring inddrage et forsøg der illustrerer nogle bølgeegenskaber. Vejle... -
Analyse af kortfilm
ForumindlægHej alle sammen! Jeg sidder og gør klar til den mundtlige eksamen i dansk og har trukket kortfilm som fordybelsesområde. De kortfilm vi har arbejdet med i undervisningen skal jeg også relatere til i min fremlæggelse og har ingen idé om hvilken kortfil... -
Hjælp til valg af fag
ForumindlægHej :) Jeg drømmer om at komme ind på medicin, når jeg engang bliver færdig med gymnasiet (HF). Jeg har lige afsluttet matematik på C niveau med et 10 tal mundtligt og skriftligt. Jeg vil gerne hæve det op på B niveau, men er usikker på om det vil blive for meget pres da, jeg har 4 andre fag jeg... -
Hjææælp!!
ForumindlægHej alle. Jeg skal til eksamen mandag i mundtlig dansk, men er blevet meget i tvivl med hensyn til noveller og romaner, er det ikke nogen lunde det samme? eller hvert fald den samme analysemodel man skal følge?? Og hvad med salmer?? Er det ikke bare den samme analysemodel som digte?? Håber nogen... -
Adgangskrav til gymnasiet
ForumindlægHej</p> <p>Jeg har en elev i 9.klasse der har fravalgt tysk i det hun kommer fra Kina og har haft rigeligt at se til med det danske sprog og engelsk. Hun har imidlertid gennemgået en kæmpe udvikling med det danske (og det engelske, det er ikke nemt, men hun knokler) og vil rent faktis... -
Har brug for hjælp
ForumindlægJeg har et problem med hvad der hører ind under de forskellige perioder! Altså Den nyeste tid, romantikken osv.... På forhånd tak -
Hvad er AT
ForumindlægEfter ferien skal vi have vores første AT-forløb. Er der nogen der vil give en forklaring på, hvad dette AT-forløb går ud på? Vi har fået af vide, at vi skal lave en opgave, der inkluderer to fag. Vælger man selv sin fagsammensætning, eller bestemmer lærerne det? (Jeg er 1.g'er hvis nogen sku... -
Spørgsmål om en engelsk diskussion
ForumindlægHej. Jeg skal til at skrive en diskussion i engelsk, og jeg har nogle spørgsmål som jeg ikke har kunnet finde konkrete svar på ved at søge på nettet. Hvordan navngiver man ens diskussion? Jeg har kaldt den dette indtil videre: B: Discussion of problems with ... and possible solutions. Hvis d... -
spørgsmål angående stx..
ForumindlægJeg skal på stx efter sommer..Jeg er lidt nervøs for hvad der skal ske, og hvordan deres prøver/prøveforløb er lagt..er der nogle der kan fortælle mig om 1.g -
Ekstra A-fag
ForumindlægHej Jeg overvejer et ekstra A fag (samf.) så ville lige høre, om der var nogen som anbefalede det? Har hørt at det er ret svært især med samfundsfag, selv synes jeg samfundsfag er spændende og ligger også på et okay-godt niveau. -
y = ba^x
ForumindlægEr der nogen der kan fortælle mig hvordan man tegner en eksponentiel udvikling i et koordinatsystem?
