Søgning på: syntaktisk analyse. Resultater: 14741 til 14760 af 23684
-
Skriftelig Fysik A eksamens 2012 HTX
ForumindlægEr der nogle fra HTX, som har været oppe i skriftelig fysik A idag? Synes i ikke den var svær? -
Harry Potter?
ForumindlægHvordan vil I fortolke Harry Potter? -
Engelsk eksamen B
ForumindlægHej Jeg skal til eksamen i engelsk på tirsdag, og der er noget jeg er i tvivl om. Når man har haft sin forberedelse og skal ind og fremlægge, er det så godt lige at starte med at fremlægge dispostionen. På forhånd tak :) vh. Hans C -
Semantiske felter?
ForumindlægNogle som vil forklare det lidt bedre end dette: Alt afhængigt af hvilken tekst du kommer op i kan du benytte et begreb som hedder semantiske felter. Det er ord, som kan siges at tilhøre en gruppe. Det er ikke et grammatisk begreb, så adjeltiver, verber, adverbier og substantiver kan godt gøre sa... -
SRP - Nordkraft
ForumindlægHej, Jeg skal skrive SRP i dansk og samfundsfag om Nordkraft og identitetsdannelse i det senmoderne samfund (med fokus på narkomaner). Har søgt rigtig meget efter sekundærlitteratur til Nordkraft-bogen, men uden held, derfor: er der nogen, der evt. tidligere har skrevet SRP om Nordkraft og har no... -
Kommentere
ForumindlægHej vil I kommentere på min engelsk tekst:, Zain Malik's song: The song is about a man and a woman who love each other. The man in the song is Zain Malik. Zain is in love with a woman and he can not live without her. He wants to see her every morning when he wakes up. He wants to be close ... -
Lidt hjælp tak - til Naturvidenskab igen :/
ForumindlægEr lige stødt på disse spørgsmål : 1 spg. Tre ting jeg mener, der karakteriserer den naturvidenskabelige viden i modsætning til den humanistiske og den samfundsvidenskabelige: 2. spg. Hvad har de videnskabelige eksperter anbefalet, men har iløbet af noget tid lavet om på? (her tænker jeg eks. på... -
Retfærdig karakter?
ForumindlægHej, jeg fik respons på mit studieretningsprojekt for nogle dage siden, og er dybt utilfreds med min karakter - jeg fik 4. Jeg har snakket med en af mine vejledere om en begrundelse for den givne karakter, og syntes ikke at de forklaringer jeg fik, retfærdiggører min karakter. Ville sætte me... -
konklusion
ForumindlægHej:) Skal min konklusion indeholde min diskussion og vurdering, hvis jeg bliver bedt om at diskutere og vurdere i problemformuleringen. Eller skal jeg kun skrive vurderingen? på forhånd tak:) -
Syre og base
ForumindlægHej Når 20mL 0.1 M NaOH reagere med tilsvarende 0,1 M HCL og bliver neutral, så må der have været brugt 20 ml HCL til at neutralisere 20mL NaOH ikke? Jeg har nemlig lavet et forsøg hvor jeg har titreret, og der reagerede 20mL NaOH med 21mL HCL, men det må jo være på grund af måleusikkerheden på ... -
uforståendende karakter
ForumindlægFik 4 for denne opgave + fremlæggelsen, udelukkende lå kritikken på opgaven. Nogen der har lyst til at rette den? - Helst en lærer. -
Mening om min indledning
ForumindlægHej, er der nogen der gerne vil kommentere min indledning, eller evt. rette den og bidrage med nogle idéer? Mange urbanisere til byen, da der er mange muligheder, massere af tilbud og et stort fællesskab. Er det storbyens neonlys, der blænder os mod alt det, der er virkeligt? Når man ser på ... -
Fortælling.
ForumindlægHej. Jeg vil høre om der ikke sidder en der ude, der kan jeg hjælpe mig med begrebet fortælling. Jeg vil gerne have noget inspiration til at skrive en indledning i en stil om fortælling. På forhånd mange tak. -
Statskundskab eller Journalisthøjskolen?
ForumindlægJeg elsker politik og drømmer om at arbejde enten med "spin" eller som kommentator etc. Drømmejobbet ville være som vært på Deadline eller tv-avisen, og jeg har altid taget det som en selvfølge, at statkundskab på uni var vejen, jeg skulle gå. Men nu nærmer tiden sig hvor man skal søg... -
Klage vedr. SRP karakter
ForumindlægHej Allesammen! Jeg har lige fået karakter for min SRP og fået et 4 tal, dette har gjort mig virkelig ked af det, da jeg synes den ligger højere. Jeg overvejer at klage, men vil gerne have at der er nogle der vurderer min opgave inden. Er der nogen der kunne tænke sig det, så skriv! -
Tilbyder 1500 kr. for hjælp
ForumindlægJeg skal til eksamen i erhvervsøkonomi den 29 maj som er en tag hjem eksamen i 24 timer, jeg vil spørger om du tilbyder hjælp, dermed sørge for at opgaven bliver så god som muligt, sammen med mig, jeg vil give 1500 kr for 12 timers hjælp. Jeg læser selv på københavns universitet på økonomi st... -
Synopsis kontra prøven.
ForumindlægHej alle! Som jeg forstår det, skal man fremlægge hele sin synopsis til AT-prøven. Men man bliver ikke dømt ud fra sin synopsis, og når man ved, når noget er forkert og lign. må man så gerne snakke om det? - altså således, at man får besvaret problemformuleringen og problemstillingerne korrekt, m... -
Billedkunst eksamen
ForumindlægHej folkens. Jeg skal snart til billedkunst eksamen, så tænkte på om nogle af jer kunne fortælle mig, hvad det væsentlige er ,i en billedkunst eksamen ? (og hvis nogen af jer har nogle noter, så må i meget gerne sende dem til mig ) På forhånd tak :D -
mundtlig eksame
Forumindlægjeg skal til mundtlig eksame i samfundsfag B imorgen har fået 7 tekster som i alt fylder 15 siden. det handler og finanskrisen samligning med krisen i 70 erne fogh der har sollet en masse penge op som borgerne nu skal bøde for i form af besparelser. pension ordninger som falder og vores genratio... -
Nogen søde mennesker der vil hjælpe ??????
ForumindlægEmna : oliekrisen og danmarks økonomiske udvikling Spørgsmål : Perspektiver til den økonomiske politik i DK mellem 1973 og 1982
