Søgning på: engelsk eksamen 2009 b. Resultater: 14881 til 14900 af 132250
-
Eksponentiel funktion, bestem a og b
ForumindlægHej jeg har en opgave for, som jeg har vedhæftet, og prøvet at svare på, men kan ikke komme længere, nogle som kan hjælpe? :) -
Rettelse af Engelsk tekst
ForumindlægJeg vil blive meget glad hvis der var nogen som lige vil kigge denne korte tekst igennem .. Kan evt. maile den ? -
Engelsk stil - rettelse. (english)
ForumindlægNogen der lige har lyst til at tage et lille kig på denne engelsk stil :). den skal afleveres imorgen, og jeg tror der er rimelig mange fejl i (: somebody who's bored? then just take a little look at this and correct it, if something is wrong! :) A dark and windy night. “It was a d... -
hjælp..rettelse af engelsk resume
ForumindlægChapter 24:In this chapter Will fells in love in Rachel. They meet each other on New Year’s Eve party. Rachel is an intelligent, beautiful, humorous and single woman. She illustrated children’s books. Will thinks the only reason to, which Rachel fell in love, was his good-looking and articulate. ... -
ENGELSK STIL RETTELSER TAK
Forumindlægngn der gider og tage et look på stilen og rette den...TAKKKERViolence among young people are/ can be a problem in the future, and today we have incresing number of it. Every day we hear about some form of it, and realize that there is no turning away from it since it is right outside our doors, ... -
ENGELSK hurtig læsning. (DET haster)
ForumindlægEr der ikke bare lige én som gider hurtig læse min tekst igennem og se om der er fejl i den.. altså små fejl som jeg har overset! Opgaven skal afleveres 22:59!! så ja det haster sku :o TUSIND TAK HVIS I/DU GIDER.. det vil betyde meget :-) OPGAVEN: Commentary and discussion: "The Jap... -
Oversættelse - Dansk -> engelsk
ForumindlægHej Ville være en stor hjælp hvis nogen kunne se disse sætninger igennem. På forhånd tak! 1. De møbler, han valgte, var meget dyre. - The furniture he choose was very expensive. 2. Det er ikke din mobiltelefon. Det er vores. - It's not you're cellphone. It's ours. 3. No... -
Konstanterne a, b og c ud fra andengradspolynomium
ForumindlægEt andengradspolynomium er givet ved . Om funktionen f gælder det at f(3) = 0 og f'(0) = -2. Desuden oplyses det, at diskriminanten d = 0. a) Bestem konstanterne a, b og c. Hvordan bestemmer jeg konstanterne? Jeg har indtil videre fundet ud af at b værdien er -2, da f'(0) = -2, men el... -
Er der en venlig sjæl, som vil læse min engelske jobansøgning igennem?
ForumindlægEr der en venlig sjæl, som vil læse min engelske jobansøgning igennem? Den er vedhæftet. Tak :) -
Skriftlig Tysk A eksamen
ForumindlægJeg er meget i tvivl om, hvor meget tid man skal bruge på hver opgave og underopgave i den skriftlige eksamen. Har hørt, at de opgaver hvor man skal kommentere, diskutere mm. tæller højest (altså de sidste to opgaver). Hvordan synes I, at man burde disponere de fem timer man har? Mange tak på f... -
Om at isolere en variabel B niveau
ForumindlægHej Jeg har i år matematik på B niveau. Jeg føler som om jeg slet ikke har haft matematik på C niveau, selvom det gik helt perfekt. Vi er i gang med at isolere variabler i formler. Jeg er helt lost. Jeg kan slet ikke se noget logik i hvad jeg skal gøre i de forskellige formler. Det irritere... -
Dansk - skriftlig årsprøve eksamen
ForumindlægJeg har lige et lille spørgsmål ang. den skriftlige årsprøve / eksamen i dansk. Må man gerne have opgaver med, fx hentet her på studi, og bruge dem til inspiration ?Fx hvis jeg har hentet en eksamensstil fra sidste år, og jeg skal skrive den samme til årsprøven, må jeg så gerne bruge den til insp... -
AT-Eksamen tid
ForumindlægHvor lang tid har man til selve eksamen? Jeg har hørt at det er 10 min, men er det ioden hvis den strækker sig ud over 11 min. istedet for? -
10 klasses eksamen
ForumindlægHej, jeg vil gerne høre, om ens 10 klasses eksamen har en betydning, når man allerede er kommet ind på gymnasiet?? -
debat delen til AT eksamen
Forumindlæghej jeg ville vide hvordan debat delen i AT eksamen forgår alstå hvilken slags spørgesmål kan man blive spurght om ??:) -
Hvordan foregår AT - AT EKSAMEN
ForumindlægHej studieportalen Skal man op til eksamen i AT, i 1.g? Og, hvordan foregår en AT-uge? Er det lidt ligsom "projektopgave" i folkeskolen? :) Fortsat god dag. -
Tysk - Skriftlig eksamen
ForumindlægHej! Er der nogle der har nogle gode råd til mig, til den skriftlige tysk eksamen i 9. klasse? Hvad er vigtigt for at score 12? -
Mitose og meiose. Biologi eksamen
ForumindlægNogle der kan hjælpe mig med det her spørgsmål til min biologi eksamen: Gennemgå de to celledelingsprocesser mitose og meiose, og forklare forskelle og ligheder. -
Gode råd til eksamen (teoretisk)
ForumindlægHej. Jeg skal til eksamen i mediefag c lige om snart. Er der nogle gode råd?? Jeg er så ekstremt nervøs, det er helt vildt!!! -
Historie eksamen - Huntington og Fukuyama
ForumindlægHejsa Mit spørgsmål lyder på om hvilken sammenhæng det egentlig er relevant at bringe Huntington og Fukuyama op i til en Historie-eksamen. Jeg har nemlig fået at vide at de er meget vigtige til en historie eksamen, men jeg er dog helt blank i forhold til hvornår og hvordan jeg ligesom skal koble...
