Søgning på: amish folket. Resultater: 14941 til 14960 af 19974
-
hjælp til mat.
ForumindlægHejsa har lgie et par problemer.1. hvordan differentieres:(9^x+2 * 3^-x+3) / (27^-x+2) ??? forstår det ikke med de eksponenter, og når der står et gangestykke i tælleren2. Opskriv en eksakt ligning for de(n) tangent(er) til grafen for f(x) = sinx+x , x tilhørende [0;pi]-) der er vandret--) der h... -
Politiske Partiers rækkefølge
ForumindlægHjælp Mig...! Jeg drukner... Jeg har brug for hjælp til at opstille de politiske partier i rækkefølge,,, Venstrefløjen til Højrefløjen...! -
Kommunisme
ForumindlægHej...Jeg sad og tænkte på "kommunisme", men jeg er ikke helt sikker på hvad kommunisme "går ud på"?er der en der kan redegøre for kommunisme? -
Kender I nogle berømte taler? :)
ForumindlægHejsa! Mit spørgsmål er bare om I kender nogle berømte taler, der er blevet kendt i verdenshistorien? Som fx. Ich bin ein Berliner, af J.F. Kennedy eller I have a dream af Martin Luther King Jr. :) Så, nogle forslag?? :) -
fra dansk til eng.
ForumindlægKan nogen fortælle mig hvordan man oversæætter denne sætning? "Men selv de 14-årige danske elever klarer sig dårligere end eleverne i de lande i europa vi normalt sammenligner os med.." -
Terrorisme
ForumindlægHey..Jeg vil høre, om der var nogle af jer som kunne hjælpe mig. Jeg skal diskutere terrorismens relevans for den verden vi lever i dag i forhold til for 20 år siden! Ville høre, om hvad I synes der har ændret sig`?Personligt vil jeg postulere, at efter angrebet den. 11 september i USA, at verden... -
Matematik-hurtigt tak
ForumindlægHej og godt nytår alle sammen:)Jeg vil gerne vide hvordan man bestemmer længden af en projektionsvektor.Jeg vil meget gerne have et hurtig svar.PÅ FORHÅND TAK FOR HJÆLPEN:) -
jeres FREMTID?
ForumindlægHej, jeg vil gerne høre hvad i går på nu, og hvordan ser jeres fremtid ud? -
Matematik
ForumindlægHejEr der en der har matematik opgavebogen (Eksamensopgaver i matematik) ved hånden, og som kan hjælpe mig med opgave 3.043.På forhånd mange tak:-) -
Valgfag - Musik eller billedkunst eller...?
ForumindlægHeyJeg har både fysik og matematik på 2-årigt A-niveau og har kemi på b-niveau i år. Men nu er tiden kommet hvor jeg skal vælge mit mellemniveau fag som jeg skal have i 3.g.Tidligere var jeg sikker på at jeg skulle have musik fordi jeg både spiller klaver og synger (til husbehov!) og syntes at ... -
Digt - Haster!
Forumindlæg"Engelske Socialister" af Holger Drachmann 1846-1908.Hvad handler den om, kort analyse og perspektivering, altså den generelle analysemodel. Hjælp bedes, vil blive meget glad, skal være i dag.MvhLe Duc. -
Praktisk anvendelse til andengradsligning...?
ForumindlægJeg står og skal bruge en daglidags situation, hvor man kan bruge en andengradsligning. Altså en praktisk anvendelse.Kan nogle være behjælpelige..? =o) -
Danmark 1900-1920
ForumindlægHejJeg mangler en form for kronologisk oversigt, som omhandler den politiske situation i Danmark fra 1900-1920. Er der nogen som har skrevet en opgave om dette, eller ved hvor jeg kan finde det ?På forhånd tak... -
Biomedicin, Biokemi eller medicin?
ForumindlægJeg kan simpelthen ikek bestemme mig for, hvad jeg skal læse efter gym! Er der ikke en venlig sjæl der har mulighed for at ridse forskellene op for mig, hvad medicin, biomedicin og biokemi angår? Hvad beskæftiger man sig med? evt. Løn (hvor meget)? -
Har venstre en holdning til et bestemt emne?
ForumindlægHar venstre en holdning til et bestemt emne? -
9 Klasse Noter
ForumindlægHey..!Jeg Skriver Fordi at jeg ikke har nogle Noter til Fysk AfgangsPrøve i 9 Klasse Så jeg ville høre om i havde nogle..? Håber i har..! Min Mail er : [email protected] Ellers Skriv hvor jeg kan finde dem..!På Forhånd TakkeR..!Christian -
Konjunktiv
ForumindlægEftersom der - mange steder - er terminsprøver i næste uge, og undertegnede bl.a. skal op i spansk, vil jeg gerne udstede en lille "konkurrence":Hvem kan komme med den mest pædagogiske forklaring af konjunktiv i spansk?...Hvornår skal man bruge det og hvorfor?På forhånd tak! -
ester eller ikke???
ForumindlægHey!Er CH2OH en ester eller ik? Er kommet i tvivl, jeg ved at R-COO er en ester men det andet (CH2OH) er lidt mærkeligt. Grunden til at jeg spørger er fordi jeg har en syre (COOH) som reagere (kondensationsreaktion) og bliver til COOCH3 og dette reagere også (måske flere gange) og ender med CH2OH... -
Moms opgaver
ForumindlægHej alle hjælper, heriblandt pmn. Hvis jeg har en vare med en pris på 369,00 kr. uden moms og jeg skal finde varens pris med moms (25 %). Er følgende så rigtigt: pny = 369,00 · (1 + 0,25) -
Funktion/ligning..hjæælp!
ForumindlægHey, jeg er ikke lige den skrappeste til ligninger så vil bli' kanont glad for lidt hjælp... mvh opgave: f(x)=1353*x^-2x=afstanden til solen målt i AE1 AE = jordens afstand til solen1,52 AE = mars'afstandf(x) er intensiteten målt i W/m2beregn solstålingens insitet. Skal jeg tegne en graf ...
