Søgning på: voksne mennesker kan godt tale om sex. Resultater: 15001 til 15020 af 321608
-
"Det talte ord gælder"
ForumindlægHej :-) Jeg har lagt mærke til at mange politiske nytårstaler indledes med sætningen "Det talte ord gælder", altså det er ikke noget som bliver sagt i talen, men noget som er skrevet efterfølgende. Mit spørgsmål er derfor, hvad betyder dette og hvad er baggrunden for denne "t... -
Problemstilling
ForumindlægJeg arbejder i fagene samfundsfag A og dansk A omkring krigen i Afghanistan som konsekvens af angrebet på WTC. Er følgende problemstilling okay, og kan det kategoriseres som et redegørende eller diskuterende spørgsmål? Hvorfor gik Danmark ind i Afghanistan? -
hej..
Forumindlægjeg kender to punkter i en potens funktion: x1= 0.5, x2=3 y1=3.36, y2=82 jeg får a til 1101,25, men er bange for at det er forkert for kan ikke finde b så nogle som er i stand til at udrede det lille problem ? -
Lærere
ForumindlægVed ikke lige hvor jeg oprette dette indlæg, så det blev bare her (: Jeg er bare en smule nysgerrig.. Ved I om at vores lærere kan se hvad man får i andre fag, når de skriver karakterne for deres eget fag ind? -
Projektopgave
ForumindlægHeej...:) Jeg Har Projektuge i denne her uge og vil meget gerne have jeres hjælp...!! Jeg Skal Finde En statistisk om Anoreksi og bulimi, Men kan ikke finde det :) Det vil være en stor fremskridt i min opgave hvis i ville hjælpe miig :) Håber I Svare Hurtigst Muligt :) Mange Tak...:) -
Eng->Dansk (The Scarf)
ForumindlægHer er den danske:"Den moderne verden er bogstavelig talt en kloak fyldt med seksuelt overførte sygdomme." Disse ord, som er henvendt til unge, kommer fra en af lederne af Silver Ring Thing, en amerikansk organisation, hvis budskab er sexuel afholdenhed før ægteskabet. På møderne skal d... -
Uligheder hjææææælp haster!
Forumindlæg2t>49 t-1>10 t plus 2 >8 evt. metoder til disse? skal finde det mindste hele tal der passer i uligheden...? 3t<16 5t<21 4t<35 8t<57 1/2t<3 t plus 2<10 ... -
Et par spørgsmål om dansk stil
ForumindlægFor det første. Jeg har lige fået min sidste stil tilbage. Jeg fik 10 og læste derefter en pige fra min klasses stil om samme emne. De var vidt forskellige, vores fokus lå forskellige steder og vores disponering var også forskellig fra hinanden. Men det viser vel bare at der ikke er et edegyldigt... -
vedrørende CO2
ForumindlægHej , har lige et spørgsmål jeg overhoved ikke kan finde noget om. hvis du kan hjælpe mig må du meget gerne det; 1. kan vi stoppe co2 udledning ***hvorfor ikke? -
Statskunskab vs. Sociologi
ForumindlægJeg går og overvejer min fremtidige uddannelsesmuligheder og er kommet frem til at det enten bliver statskundskab eller Sociologi. Jeg synes at begge muligheder ser spændende ud, men kan bare ikke få besluttet mig. Man hører ofte(jf. en diskussion i anden tråd herinde) at statskundskaben er ret s... -
Haster virkelige meget! hjælp
ForumindlægHey folkens! Jeg sidder her med nogle opgaver som jeg ikke rigtig kan forstå, og vil derfor godt have jeres hjælp hvis det kan lade sig gøre. 1) Afrund 4,56 (1 decimaltal) 2) Afrund 24, 845 (1 decimaltal) 3) Afrund 77, 63 ( helt tal) 4) Afrund 44, 773 ( 2 decimaltal) Afrund til... -
sæddonor
ForumindlægHej alle jer derude Fordelen ved at blive sæddonor er selvfølgelig, at man får penge. Men hvilke ulemper kan I se ved at blive det? -
MUNDTLIG ÅRSPRØVE!
Forumindlæghej alle kloge mennesker!;) Er der nogen der kan give mig et råd om hvordan man skal snakke om en kendt tekst, altså hvad skal man komme ind på? ikke kun resume vel ? jeg er lidt så blank! -
Buddhisme
ForumindlægDer er noget jeg har misforstået rigtig meget, har jeg lige fundet ud af, men jeg har ikke helt fundet ud af hvad det rigtige er: Buddha er en historisk person, der er blevet blevet en boddhisattva fordi han ville hjælpe menneskerne med også at blive oplyst og når han dør kommer der genfødsler af... -
Obervationssæt
ForumindlægHej ved overhovedt ikke hvordan jeg skal komme videre med denne opg. er helt blank. Håber i kan hjælpe mig, tak på forhånd. Skriv et observationssæt, hvor middeltallet er 5, og typetallet 6. Håber i kan hjælpe mig til at få lavet et observationssæt. -
Matematik opg. hjælp.
ForumindlægVil lige høre hvordan denne skal løses:Gør rede for ligningen:(a-2)x^2 +3x-a = 0har forskellige røøder for alle tal, a må ikke være 2.Det her led irritere mig (a-2)x^2, hvordan skal jeg takle den for at finde rødderne....skal den udregnes og hvordan...det er bare det...Håber på svar.... -
Tælle fra 1 til 1 milliard, hvor lang tid?
ForumindlægHvor lang tid vil det vare at tælle fra 1 til 1 milliard, når man i gennemsnit bruger 2 sekunder pr. Tal, og man tæller i 10 timer pr. Døgn? (Potenser og rødder) -
Hvad hedder et negativt resultat?
ForumindlægJeg får et resultat, nemlig: 0/-7 og da dette er negativt, vil jeg angive resultat således, at man ude fra symboler eller tegn kan se at det er negativt. Kan Ø ikke anvendes? -
Bevistyper
ForumindlægHej alle. Jeg skal snart op i matematik eksamen og har et spørgsmål, som jeg vil høre om der er nogen, som kan svare på det. I spørgsmålet står der at jeg skal komme ind på mindst to forskellige bevistyper. Vil det sige, at det f.eks er kontrapositionsbevis og induktionsbevis. PÅ forhånd tak. -
Gaffelforskrift
ForumindlægHej er der en som kan finde ud af opgave b vedrørende gaffelforskrift? Jeg kan godt selve formlen, ved bare ikke hvor jeg skal indsætte hvilke tal :D
