Søgning på: amish folket. Resultater: 15041 til 15060 af 19974
-
Hvordan scorer jeg 13-tallet?
ForumindlægHey.. jeg får normalt 10 i mundt. og 11 i skr.... fik blandt andet 11 med pil opaf i min sidste stil... Mit engelsk er perfekt mht. fluency og kongruens, og jeg har et meget bredt ordforråd...Ved jeg kan gå op og få 11...men hvordan scorer jeg 13-tallet? ;) -
Hvilke bøger bruger de på HTX?
ForumindlægHej. Er der nogle som ved hvilke bøger der bliver brugt det første år på HTX i Nykøbing Falster? -
hvad ønsker i jer i studentergave
Forumindlægjeg ved simpelthen ikke hvad jeg skal ønske mig.. har lige haft fødselsdag.. så ønsker mig ikke så meget.. så ville lige se om jeg kunne blive inspireret -
ku-forside i MacTex
ForumindlægEr der nogle der ved hvordan man får pakken "ku-forside" til at virke i MacTex? - (I hvilken mappe skal jeg gemme pakken når jeg har hentet den?) -
Risskov - et godt sted at bo?
ForumindlægHej :) Jeg bor i øjeblikket på sydsjælland, men umiddelbart efter gymnasiet (jeg går i 3.g nu) flytter jeg til Århus, da jeg har tænkt mig at studere her. Jeg har kig på en række ejerlejligheder, men synes generelt ikke man får så meget for pengene i Århus C (35 kvadratmeter koster typisk over e... -
Hjælp til formulering af jobansøgning.
ForumindlægHej hej, folkens.Jeg er en dreng på fjorten år, og jeg er netop ved at skrive en ansøgning til en tøjbutik. Ansøgningen omhandler et sommerjob i butikken 4 Him & 2 Her. Imidlertid ved jeg ikke, hvad jeg bør inkludere i ansøgningen, for jeg har aldrig skrevet en før.Umiddelbart har jeg tre punkter... -
Den perfekte lærer/vikar...
ForumindlægHej...Jeg kunne godt tænke mig at vide hvordan en lærer eller vikar skal være så han/hun er perfekt...Og er i stødt på sådan en?Malfoy -
Tilbage til skolen :(
ForumindlægØv! Nu er sommerferien snart forbi og så er det tilbage i skole.Det kan godt være, det lyder underligt men jeg frygter faktisk at vende tilbage. Det er dejligt, at det er mit sidste år, men jeg frygter lidt, at jeg kommer til at klare det dårligt(læs: at jeg ikke lever op til mine forventninger).... -
Lotteri
ForumindlægLige noget helt andet end lektier osv!Er der nogen der har kendskab til det tyske lotteri? Har hørt meget godt om det, og overvejer at spille med, men er der nogen der kan anbefale det? Eller det modsatte? -
"omvendt psykologi" på eng?
ForumindlægHej, hvordan siger man "omvendt psykologi2 på eng? Det står ikke i min ordbog, men er det noget ala revers psykology?Hvordan siger man: Jeg forbeholder mig retten til at...Er det: I preserve the right to...?Taktak. -
Differentialligning
ForumindlægHej sidder lidt fast ved denne opgave, håber der er nogle der kan hjælpe ... En differentialligning er givet ved: y ' = 28-7y Vis, at f(x)=(5e^-7x)+4 er en løsning til differentialligningen, med g(x) betegnes den løsning til differentialligningen som går igennem punktet P(3,2) Har det noge... -
oversættelse§
ForumindlægSkolestart indledt med bilræs2600 blev afsløret af fartkontroller ved landets skoler i denne uge, hvor eleverne vendte tilbage efter sommerferien. En motorcykel ræsede forbi en skole med 110 km/t.Forældre og andre trafikanter har alt for travlt, viser politiets målinger rundt om i landet.2690 bil... -
En som er rigtig god til math??
ForumindlægEn som er rigtig god til math?? -
HalliHalløj :)
ForumindlægHejsa er der nogen der ude som er frisk på at oversætte nogle sætninger til engelsk? her kommer de ;) 1 Du skal vaske op 2 Du skulle ikke ruge så meget 3 I skal nok få jeres lommepenge 4 Han skal skynde sig, hvis han skal nå bussen 5 Som barn skulle han arbejde hårdt i skolen 6 Vi skal i biografe... -
Engelsk find så mange fejl som muligt. Hjælp tak
ForumindlægVi har fået denne opgave på hhx som siger at vi skal finde så mange fejl og rette dem. Nu er jeg bare dårlig til engelsk. så håber nogle vil hjælpe ?Out of my 9 years in the compulsory school, I only have 4 years with English, and it’s some time ago. I always have difficulties talking, reading an... -
fra fransk til dansk- tekstforståelse.
ForumindlægHej :) Dette er ikke for at få lavet en opgave eller rettelser. Kun for at jeg bedre kan få tekstforståelse for det jeg senere skal lave opgave omkring. Så det ville være super dejligt hvis der var nogle som hurtigt ville oversætte teksten / noget af teksten. På forhånd tak :) Elle met son fer &a... -
Dan Turell
ForumindlægEr der nogen der kan fortælle mig lidt om Dan turell fx. hans forhold til beatgenerationen eller hvad der typisk kendetegner ham fx at han altid skriver om storbyen.. tusind tak ! :) -
Postmoderne
ForumindlægJeg er lidt forvirret. Er der en, der kan forklare hvilket tidsperiode postmoderniteten lå i, og hvad dens kendetegn er?Wikipedia har to artikler om emnet: Det ene med bindestreg, den anden uden.http://en.wikipedia.org/wiki/Postmodernityhttp://en.wikipedia.org/wiki/Post-modern -
OVERSÆTTELSE- PLZ HJÆLP!!!
ForumindlægjEG VIL VIRKELIG VÆRE GLAD FOR HVIS DU/I LIGE KIGGER MIN GRAMMATIK IGENNEM I DENNE TEKST!TAK!From a newspaper competition:“Sister Mary comes from Ireland. She is a nun living and working at a girl school in Cork. She teaches in French, and she like her job. In her leisure time she takes long walk... -
Differensial ligning
ForumindlægI en væske virker en eksponentiell kraft F=-b*e^v mod bevegelsen. b er en konstant, og v er farten til genstanden i m/s.Så er oppgaven; benytt newtons 2. lov til at sette opp en differensialligning for en genstand med masse m. Ligningen er separabel, separer den således at v og t kommer på hver s...
