Søgning på: tysk oversættelse øvelse 16. Resultater: 15101 til 15120 af 40404
  • Udøvning ?

    Forumindlæg
    Kan man benytte ordet ''udøvning'' i denne situation? Man kan udøve øvelsen på en forkert måde. Øvelsen handler om motion
  • Matematikbanken - sandsynlighed og kombinatorik

    Forumindlæg
    Hej, er der nogen som kan hjælpe med at løse disse opgaver? ville være en stor hjælp. Hvor mange kombinationer er der, hvis det er: Uordnet med tilbagelægning? (Man må bruge samme bogstav flere gange. ab og ba er SAMME kombination) Uordnet uden tilbagelægning? (Man må IKKE bruge samme bogstav...
  • Bøjning af "kann"

    Forumindlæg
    Hejsa Jeg har brug for lidt hjælp til Tysk Egentlig er jeg ret god til det (12 i skriftlig tysk) Men jeg har et lille problem, jeg er nemlig ikke sikker på om denne her sætning er rigtig da jeg er usikker på bøjningen "Ich liebe meine Familie, aber ich kann sie auch wirklich müde werden...
  • Diskriminant

    Forumindlæg
    Jeg skal regne en diskriminant ud der hedder: -4^2-4*2*(-6) Er -4^2=16 eller -16?
  • of -genitiv? hjælp til sætning

    Forumindlæg
    Hej hvis jeg skal oversætte denne sætning med hensyn til genitiv: Jeg har oversat dette Først gik arbejderne på byens største stålværk i strejke.: . At first the workers at the biggest steel factory in the town went on strike. eller of the town?
  • Rette

    Forumindlæg
    Nogle der vil rette . Ved at der mange fejl :/ . Er heller ikke god til tysk .. Ja, sicher, du hast Recht. Auf jeden Fall hatte sie die neuen Sachen gezeigt und erzählt, wie sie mit hochgekrempelten Ärmeln, all ihrem Schmuck, wehendem Schal und natülich knallroten Lippen in die Stadt gegangen i...
  • ovresættelse og kort stil

    Forumindlæg
    Nogen der gider at kigge dette igemme og rette for fejl? På forhånd mange tak!3000 Kilometer weit WegDer Erzähler Michael, wohnte viele Jahre in einem großen Haus zusammen mit der Mutter und ihrem Freund, Doktor Klaus Peter, der sehr reich war. Das Haus lag in einem schönen und teueren Viertel(n)...
  • Har jeg markeret subjekt, verballed og direkte objekt rigtigt her?

    Forumindlæg
    Vi skal finde subjekt, verballed og direkte objekt i følgende sætninger og oversætte dem til tysk. Jeg tror jeg har gjort det rigtigt, men da jeg er en skovl til grammatik ville jeg sætte stor pris på det, hvis en sød person lige tog sig tid til at tjekke om jeg har gjort noget helt forkert, inde...
  • egils saga

    Forumindlæg
    hej, jeg er en tyske studerende og naeste uge skal jeg skrive examen om de tre digte af egil (höfudlausn, sonatorrek og arinbjarnarkvida). er der noget, der har skrivet essayen or bla om egil. det er virkelig saa vigtigt. tusind tak, anne
  • Formulering af 1 sætning - Wie?

    Forumindlæg
    Det er slet svært at forklare.. Men jeg vil gerne sige på tysk (og nu skriver jeg det faktisk på engelsk, for jeg ved ikke engang hvordan man kan sige det på dansk): Her life could have turned out differently .. Hvordan siger man det?
  • Lille sætning

    Forumindlæg
    Hejsa. Hvis man skal oversætte "da vi havde spist middag havde min søster fået hovedpine" When we had eaten our lunch my sister had gotten a headache Er det rigtigt oversæt? :-d Mvh Louise
  • bewerbung für ein Praktikum

    Forumindlæg
    NOGLE DER ER SØDE OG OVERSÆTTE DETTE TIL MIG PÅ TYSK PLZZZZ DET ER VIGTIGT hurtigst muligt Jeg ansøger hermed uopfordret en stilling som Servicemedarbejder på deltid. Lige nu går jeg i 9 klasse - og er en glad, positiv og motiveret dreng. Jeg brænder for at komme i gang med at arbejde, båd...
  • Reducer

    Forumindlæg
    Hvordan reducerer jeg 12x - 8 - 6x + 16? 12x-6x = 6x og -8 + 16 = 8?? Eller?
  • Integral ved partiel eller substituion

    Forumindlæg
    Er der nogle regler for hvornår der skal anvendes partiel integratin eller substitution?
  • Forfattere + spg. vdr. dansk-eksamen stx

    Forumindlæg
    Hej,I forbindelse med min eksamen i dansk ønsker jeg at copy-paste lidt forfatterinfo om en del forfattere.Er der derfor nogle, der kender en rigtig god side med små kvalitative biografier af forskellige forfattere?MvhKasper
  • Differentiation

    Forumindlæg
    Hej Er der nogen der kan hjælpe med vedhæftede opgaver?
  • TI-83 spørgsmål

    Forumindlæg
    Hey er der nogen, der ved om man kan lave lodrette linjer på en TI-83? På forhånd tak!
  • MEGET NEMT!

    Forumindlæg
    Hvordan bestemmer man ud fra et graf hvor lang tid der vil gå, før 1 kg vand er fordampet.Tid/min. Masse/g0 12371 12102 11913 11644 11395 1110Den har lignigen: y = -25x + 1237,7Håber virkelig nogen kan hjælpe mig!
  • hjælp til terminsprøve

    Forumindlæg
    Jeg skal til skriftlig terminsprøve i fransk imorgen, så jeg ville høre, om der er nogen, der har nogle gode råd til, hvordan man kan forberede sig?
  • Terminsprøver

    Forumindlæg
    Jeg ville bare lige høre om, der var nogen der har nogle gode råd i forbindelse med terminsprøver?Jeg har nemlig terminsprøverne i hele næste uge