Matematik

TI-83 spørgsmål

05. november 2005 af sontas (Slettet)
Hey er der nogen, der ved om man kan lave lodrette linjer på en TI-83? På forhånd tak!

Brugbart svar (0)

Svar #1
06. november 2005 af kcfan1212 (Slettet)

Du kan ikke tegne en lodret linie som en funktion, da en lodret linie ikke er en funktion!

Du kan dog lege lidt med en knap, der hedder DRAW. Det kræver lidt øvelse, men der kan du tegne hvad du vil...

Håber det hjalp!

Skriv et svar til: TI-83 spørgsmål

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.