Søgning på: motiveret ansøgning kvote 2 eksempel. Resultater: 15121 til 15140 af 186241
  • Er der nogen, der kan hjælpe? :'/

    Forumindlæg
    Jeg har en opgave hvor der står at jeg skal læse usikkerhedsprocenten. Hvad betyder det? Der en graf hvor der atår at der bliver taget en stikprøve på 200 personer..? WTF?! Derefter står der at man skal afgive intervallet med den aflæste usikkerhedsprocent? Igen ved jeg ikke hvad de mener? HJ...
  • problemformulering hjælp!

    Forumindlæg
    Jeg skal til at skrive dansk/historie opgave, hvor jeg har valgt historie som det jeg vil komme mere ind på. Jeg har valgt romerriget som mit emne, og gladiatorer som under emne. Jeg skal til at skrive min problemformulering, men har svært ved at komme igang, er der nogle som kan hjælpe, evt. ide...
  • elementære funktioner

    Forumindlæg
    Jeg har styr på hvad elementære funktioner er y=ax+b, xn 1/x men det med at gøre rede for stamfunktion til elementære funktioner.. Jeg ved godt at jeg spurgt om det før, ved stadig ikke hvad jeg skal gøre. Jeg kan godt finde stamfunktion af funktioner. Det er ikke nok med det, man skal ...
  • Afrundig

    Forumindlæg
    Hej, jeg forstår ikke det med afrundig kan i ikke hjælpe
  • HAR BRUG FOR HURTIG SVAR !!

    Forumindlæg
    Heej... Er der nogen der kan hjælpe mig, med at regne watt= J/s til kr?? fx så har jeg 1675J/s og skal regne hvor meget man kan spare på et år???
  • Ligning

    Forumindlæg
    Jeg har ligning 62,5 N=1558*e-0,114*x Hvor N er et tælletal og x tykkelse . (burde det også stå ved konstanten b, da det også er N ?) Mit problem er, at jeg ikke kan regne denne ud med enheder på, nogen der kan?
  • Er lidt inflation sundt for økonomien?

    Forumindlæg
    Jeg sidder og læser om inflation - altså vedvarende prisstigninger. Idet inflation lyder som noget negativt, har jeg tænkt på om ikke bare en smule inflation på en måde er sundt for samfundsøkonomien? Er der nogle som har et input på dette?
  • Forsøg med det periodiske system?

    Forumindlæg
    Hvis der er nogle der kan et forsøg man kan lave til en fysik eksamen så venligst skriv det...
  • beregne koncentration..

    Forumindlæg
    Jeg skal beregne koncentrationen af saltsyre.. der står intet om det aktuel, eller formel. koncentration.. hvilken skal jeg vælge? ..
  • Hurtigt ?;)

    Forumindlæg
    Hej folkens:) lige et hurtigt spørgsmål hvornår skriver man med stort efter spørgsmåls tegn i en sætning på Engelsk?
  • Potens regning

    Forumindlæg
    Jeg er blevet bedt om at redegøre for at an+am=an+m og for a0. Jeg ved ikke helt hvordan jeg ville gribe det an, hvad ville i gøre? Hilsen Ida
  • Analysemodel til interview

    Forumindlæg
    Mangler en analysemodel der er god til et interview mellem tv-vært, og en person over telefonen. Det er dette interview der er tale om: http://www.youtube.com/watch?v=aw7cLSdxcU4 Har søgt på google, men der kommer desværre ikke andet frem end artikelanalyser.
  • I was/I were?

    Forumindlæg
    Hedder det I were eller I was, når jeg snakker i første person ental i denne sætning: "When I was little I was always looking forward to Christmas eve"
  • Troværdighed

    Forumindlæg
    Hej Jeg har fået at vide, at man til AT bliver spurgt, hvorfor man har valgt de kilder, som man nu har valgt, og om de er troværdige. Hvordan kan man argumentere for, at de er troværdige? Jeg tror ikke, at jeg helt har forstået det. Jeg håber nogle vil hjælpe, for har ikek så meget erfaring m...
  • Spændingsrækken (HASTER)

    Forumindlæg
    Hey! Nogle der kan forklsre mig hvad spændingsrækken er? Og hvorfor er H (hydrogen) med? Det er jeg ikke et metal? Håber i vil hjælpe, skal til eksamen i morgen tidelig :-)
  • Spørgsmål til bilag

    Forumindlæg
    Hvis man anvender et bilag, skal man så henvise til det? Må man gerne lægge et bilag ind uden at henvise til det, fordi det fylder for meget i ens opgave?
  • Fejl i sætning (igen)

    Forumindlæg
    Hej igen mangler lige at få styr på en sidste sætning, hvor jeg skal finde dens fejl: It was his silence who made her draw her own conclusions. på forhånd tak :)
  • Matematik - bevis

    Forumindlæg
    Opgaven lyder: -Læs og forstå beviserne - Gennemgå to af beviserne med tegninger og tekstforklaringer. Jeg har problemer med hvordan jeg skal forklare det. Kan nogen hjælpe?
  • Er historiebøger sekundære kilder?

    Forumindlæg
    Hej Overskriften siger vist alt. Jeg er kommet i tvivl, og vil gerne hører om i ved det? Hvis det er sekundære kilder, så er uddrag fra dagbøger og breve vel primære kilder? Tak!
  • Spørgsmål til sro

    Forumindlæg
    Hvordan sikrer vi at de samfundsmæssige forandringer der er knyttet til at danskerne o højere grad bruger bilen som transportmiddel, ikke medfører at antallet af ofre for trafikuheld stiger?