Søgning på: analyse af vædderen. Resultater: 15241 til 15260 af 23785
-
Select Sport
ForumindlægHej, Nogle der ved hvad udfordringer kunne være til Select Sport? -
DNA-sekventering
ForumindlægHej igen alle :) Jeg har fået en aflevering for, som skal afleveres søndag, men sidder fast i en af opgaverne. Opgaven går ud på, at jeg skal forklare forskellene på dideoxyadenosintrifosfat, adenosintrifosfat og deoxyadenosintrifosfat? Håber virkelig i kan hjælpe mig! :) Tak på forhånd :) -
Er disse to sætninger grammatisk korrekt?
ForumindlægHej allesammen, jeg har to sætninger på tysk, som håber at i vil hjælpe med at rette/evt. finde fejlene. 1) Die Kinder sind einfach nur neugierig oder haben das Bedürfnis mehr über ihre Identität zu wissen. 2)Und Kinder möchten einfach nur lassen, ihre leiblichen Familie wissen, dass es ihne... -
Hvor meget vand kan præcist opbevares i tårnet (ca. 2300 m3)
ForumindlægHvor meget vand kan præcist opbevares i tårnet (ca. 2300 m3)? -
Det morderne gennembrud / det folkelige gennembrud
ForumindlægJeg har været så heldig at trække ''det morderne gennembrud/det folkelige gennembrud'' til min mundtlige dansk eksamen. Det var desværre det eneste emne der ikke interesserer mig, og ligeledes det eneste emne hvor jeg har været knap så opmærksom i forhold til undervisningen. J... -
Synopsis dansk
ForumindlægHe Jeg er midt i mine afgangsprøver og har lavet alle mine dispositioner. Men jeg mangler bare en dansk synopsis. Jeg har trukket "Noveller fra din egen levetid". Men jeg har ikke helt forstået hvad det er sådan en synopsis skal indeholde. Nogen der kan hjælpe. Jeg beder jer ikke om at... -
AT I BIOLOGI OG DANSK
ForumindlægHeeej alle i kloge mennesker! Jeg sidder og er ved at forberede mig til AT, jeg har fagene biologi(B) og dansk(A). Jeg har ikke nogen problemformulering eller problemstillinger! Håber inderligt at der er nogle der vil hjælpe en fortabt sjæl! På forhånd 1000000 tak for den hjælp der kommer!! ... -
Disposition i Religion?
ForumindlægJeg skal op i Religion her på tirsdag, og jeg er ikke helt sikker på hvordan man stiller sin disposition op når man sidder inde til forberedelserne. Er der ikke en venlig sjæl som vil give mig en 'skabelon' på hvordan en disposition kunne se ud? -
Knuthenborg Safaripark SWOT
ForumindlægNogle der kan hjælpe mig med nogle Trusler og svagheder Det ville være en kæmpe hjælp På forhånd Taaak :D -
skriftlig dansk prøve
ForumindlægHej Er der nogen der ved hvordan en 1.g´s dansk skriflig prøve foregår? og hvordan man kan forberede sig til prøven tak på forhånd -
Tips og råd til AT eksamen??
ForumindlægEr der noglde der ude kan kan komme med tips og råd ? -
Dansk Eksamen FSA - Komme igang.
ForumindlægHej, nogen der har et skud på hvor man skal starte i alt det her eksamensrod? Jeg har om det gode og det onde, med prøveoplægget Den lille pige med svovlstikkerne. Jeg ved slet ikke hvordan jeg skal strukturere fremlæggelsen, hvad skal jeg starte med osv. Nogen der kan give mig hul på bylde... -
Hvad betyder 40e-6
ForumindlægHey alle! Mangler hjælp til at forstå følgende relation: 40e-6 Hvad betyder denne skrivemåde, hvor eulers tal benyttes helt præcist? -
Engelsk essay
ForumindlægHej I et essay skal man naturligvis ikke 'gentage sig selv for meget' Jeg skriver i essayen omkring hvordan hovedpersonen går igennem en forandring (som er hovedtemaet) Efter denne paragraf, skriver jeg, hvordan den førnævnte forandring afspejles i novellens "setting". Så je... -
SSO i biologi B
ForumindlægHejsa, jeg skal snart skrive SSO i biologi B. Nogen der har nogle ideer til, hvilke mener jeg kunne skrive om. Har selv overvejet noget såsom spiseforstyrrelse eller diabtese, men kan ikke rigtig komme på nogle forsøg, som jeg kan lave ifm. opgaven, idet man netop skal have et forsøg med i SSO... -
Rumraketter
ForumindlægJeg har lavet videoanalyse på en rumraket jeg skal bestemme middelaccelerationen i brændetiden. jeg har et fjerdegradspolynoium som regressionsligning (denne model havde bedst R2-værdi). er det korrekt at sige, at denne model er måske bedre, ellere mere repræsentativ for virkeligheden, end et ... -
Journal???
ForumindlægGodaften. Jeg har fået til opgave at skrive en journal men jeg aner ikke hvad en journal er og troede det var ligesom en normal rapport. Nu står jeg i situationen hvor jeg er endt med 9 sider og ikke ved hvad jeg skal cutte fra. Nogen der evt. kan se på den og sige hvad der skal væk eller evt. re... -
fundet emne!! kan det tjekkes??
ForumindlægHar fundet et emne, som ejg synes lyder ret spændende. Valget stod imellem noget ægyptisk matematik (ikke ret mange bøger omkring det emne), enigma den tyske kodemaskine( matematikken så ret besværlig ud) og til sidst Epidemier og epidemimodeller (som lyder vildt spændende) men hvordan er matema... -
gnidningskoefficient
Forumindlægvil I sige, at gnidningskoefficienten er afhængig af massen af et objekt?? eller er den konstant?? -
Integrer denne funktion?
ForumindlægHej alle Jeg har følgende funktion som jeg skal integrere, men det ser ud til at være lidt sværere end jeg troede: Jeg kan se at det muligt at integrere ved separationsmetoden, men først skal e^x^2 integreres ved substitutionsmetoden. Jeg har prøvet at integrere funktionen i CAS, men result...
