Søgning på: tysk disposition fodbold. Resultater: 15401 til 15420 af 19198
-
SPANSK sætninger hjææælp
ForumindlægHej, kan nogle hjælpe mig med at rette/finde fejl i grammatikken eller andet i den tekst jeg har skulle oversætte fra dansk til spansk? Ville være en kæmpe hjælp, da jeg har meget svært ved faget. Sevilla ligger ved bredden af Guadalquivir. Det er Andalusiens hovedstad, og det er en meget smu... -
Oversættelse af en lille tekst
ForumindlægHej herinde jeg er ved at oversætten en lille tekst fra dansk til fransk, men jeg synes det er rigtigt svært og tænkte at der måske kunne være en eller to som kunne hjælpe med at rette lidt i det som jeg har oversat. « Quatre amis » er en serie om fire venner. De går på gymnasiet i Rouen. Celin... -
Unfair karakter / skal snart vælge valgfag.
ForumindlægHej SP. Jeg sidder i en krise og stor dilemma. Jeg går i 2.g og i 1.g havde jeg en lære i idært som gav mig 4 som årskarakter, hvilket jeg har været yperst overrasket over og det har været noget, der her fyldt mine tanker siden da, da jeg altid har været aktiv i timerne, sørget for at spørge om... -
Engelsk oversættelse -hjælp til rettelse:-)
ForumindlægJeg vil meget gerne have denne afl. kigget igennem for fejl. Mvh. KatieDa Charles-Edourd ganske åbent havde sluttet sig til de frie franske styrker under sit eget navn, ville alt hvad han ejede, være blevet ført bort til Tyskland, hvis ikke hans gamle hushovmester Louis havde vist stor åndsnærvær... -
"worden" eller "geworden"?
ForumindlægJeg skal i disse sætninger skrive enten "worden" eller "geworden" 1. Erst jetzt ist mir dies klar geworden 2. Glaubst du, dass das Wetter wieder gut worden ist? 3. Warum ear der versuch nicht gemacht worden? 4. Sein grosses Talent ist bisher nicht entdeckt geworden... -
En god bog
ForumindlægHay Er der nogen af jer som lige eller tidligere har læst en rigtig god bog, helst med en god forfatter, vil jeg meget gerne høre fra jer.Jeg læser selv Herman Bang og Hans scherfig, så deres bøger skal det ikke være...Kom med en god tip..../Hilo -
Simpel grammatik
ForumindlægHey, jeg sidder med et lille åndsvagt grammatik problem her... Det er angående brugen af ordet "at" For det første, hvilken slags ord er at? (biord el. lign.) Og for det andet er jeg i tvivl hvorvidt man bruger det når man fx siger "Jeg håber (at) du har haft en god jul... -
Hvad skal du lave i Påsken?
ForumindlægJeg mangler stærkt en til at hjælpe mig lidt her på gården i påsken, forårsarbejdet er så småt ved at komme i gang, og der er temmelig megen oprydning efter min træbeskæring. Men det er meget alsidigt, så hvis du ikke skal lave andet, så har vi plads til en frisk fyr, der vil hjælpe lidt til mod... -
Rettelse af evt. fejl
ForumindlægHer er et udsnit af min aflevering. Det ville være utrolig dejligt hvis i ville hjælpe mig, ved at læse den igennem og kommentere evt. rettelser. Er lidt i tidsnød, så en hurtig besvarelse ville være prisværdig :)\n\nDie Handlung \n\nAm Anfang treffen wir einen leicht betrunkenen Teenager mit N... -
Forskere!!
ForumindlægForskere: ¨Perker" skal ind i varmen starter artiklen med!\n\nJens Normann Jørgensen, professor i dansk ved Københavs Universitet, kalder brugen af ordet "tosprogede"" for det rene pjat. Men hvad skal man så sige?\n"Perkere". I strengt saglig sammenhæng er det den en... -
nutid til førnutid
ForumindlægHej allesammen. Jeg skal omsætte følgende tekst fra præsens (nutid) til perfektum (før nutid) - har markeret, de steder fra nutid som skal bøjes til før nutid. Så det eneste er at du bare skal tjekke om jeg har gjort det rigtigt. Den Sommer 1914 verbringe ich mit meiner Mutter in Wien. En... -
engelsk
ForumindlægBenjamin havde nu tilbragt ca. 35år i Kenya .Han var snart 60år og var begyndt at se nærmere på sit liv .Han havde ikke tidligere bekymret sig om sådanne filosofiske ,eller snarere eksistentielle spørgsmål .På mange måder har jeg haft et godt liv .Jeg har ikke været alvorligt syg ,jeg har haft su... -
Optagelsesprøve
ForumindlægKære studieportalen Jeg skal her den 18. maj til optagelses prøve på gymnasiet (stx), hvilket jeg er nervøs over. Jeg skulle høre om i kunne komme med nogle ideer på, hvad jeg kunne øve mig på. Kan næsten det hele i matematik, men har desværre problemer med dansk :( - Det er skriftlig dansk, enge... -
2 sætninger
ForumindlægHejsa... Nogle der vil hjælpe mig med de to nendestående sætninger - tak;-) Det ville have været en god ide Jeg tør ikke snakke med dig Jeg kan ikke lide dig Hun kan lide at danse I første omgang var det ham ikke helt klart, hvad det drejede sig om -
Så det snart eksamenstid
ForumindlægHallo allesammen (mest 3.g'ere)..Hvad håber i at komme op til i eksamen?? -
Analyse af én sætning
ForumindlægOkay, det er helt sikkert et meget dumt spørgsmål det her - men hvordan analyserer man sætningen: "Der var en gang en meget rig mand med tre sønner"??? - "Der var en gang" må vel være adverbialled. - Men hvad så med "en meget rig mand med tre sønner"??? -
HJÆLP!!! Gymnasiet !!!
ForumindlægHej med jer :) Her efter niende klasse, skal jeg stare på gymnasiet, og skal tiil at have begynder-spansk på A-niveau. Men det ville altså være utrolig dejligt, hvis jeg ligesom havde en god start på spproget, så jeg ligesom ikke begynder uden nogen form for erfaring. Jeg ved seriøst indet om det... -
Hvad kom du op i?
ForumindlægHvad kom du op i i år - både årsprøve og eksamen - og hvad ville du havde foretrukket at komme op i? -
Sommerferie!
ForumindlægAhhhh, det bliver dejligt med sommerferie. Jeg kan næsten ikke vente, selvom jeg for det mest bare skal arbejde :)Hvad skal du lave i sommerferien? -
Problem :(
ForumindlægJeg har et stort problem. Jeg vil gerne søge HF, jeg spurgte min klasselærer om jeg kunne klare HF han sagde det kan du sagtens. Derefter gik jeg til min studievejleder og han sagde at jeg skulle have 0 i fravær for at komme ind på HF. Derefter gik jeg tilbage til min klasselærer han fortalte at ...
