Søgning på: to keep the faith. Resultater: 15421 til 15440 af 18613
-
bestem f'(x)
ForumindlægJeg sidder her med en opgave og "den sorte klap" er gået ned. Jeg har kigget i min formel samling og er kommet frem til at det er en potensfunktion, men nu er jeg så blank :S Hvordan bestemmer jeg f'(x) når funktionen er givet ved f(x) = x4+5x+9? -
socialsdarwinismen?
Forumindlæghej alle derude ;-) mit spørgsmål lyder således: hvad gik socialdarwinismen ud på ? jeg har læst lidt på google, men er der en som er sød og fortælle mig kort, på et nemmere niveau, hvad det gik ud på? spøgsmålet som er min lektie lyder nemlig således kan man ud fra disse oplysninger bruge social... -
Selviscenesættelse på datingsite
ForumindlægHej :) Jeg har i AT emnet valgt at skrie selviscenesættelse gennem medier, i fagene dansk og samfundsfa, og skal til at gå igang med en analyse af en datingsite (www.dating.dk). Jeg ved at jeg skal snakke om sprogbrug og handlinger, men har dog ikke helt styr på hvordan og hvorledes. Håber der er... -
Oversættelse fra dansk til tysk possessive pronomen
ForumindlægHej er der nogen som er god til det med possessive pronomen og som har lyst til at hjælpe mig, har 8 linjer på dansk som jeg skal oversætte =) Første linje lyder sådan her på dansk: Hans kone var lærerinde og arbejdede seks timer dagligt i skolen. På tysk har jeg oversat det sådan her: Seine E... -
Rette 450 ord engelsk
ForumindlægHej Er der nogen herinde, der kan hjælpe med at læse 450 ord igennem? Jeg kan sende det som en besked :) -
Fentanyl
ForumindlægHej Studieportalen, har 2 spørgsmål i et: Er der nogle der ved hvor mange hydrolyserbare grupper fentanyl har? Og det andet er hvor de mest elektrofile og nukleofile steder i molekylet er? Sætter stor pris på hjælp er rimelig forvirret :)) Ps. Billede af molekyle er vedhæftet -
Kendetegn - det moderne gennembrud - noveller, billeder og lyrik
ForumindlægEr der nogle, der kan fortælle mig nogle kendetegn ved noveller, billeder og/eller lyrik i perioden det moderne gennembrud? På forhånd tak ;) -
MUSIC CENCOPSHIP?
ForumindlægHej allesammen! MUSIC SENSORSHIP! Har i en god sang,,sanger,land som er blevet udsat for censor?? (alt undtagen Eminem) skriv evt. og send links! tak på forhånd!:) -
Hvordan løser man denne her "ligning" for at finde forskrift?
ForumindlægGrafen for en funktion f er en ret linje, der har hældningskoefficienten 3 og skærer x-aksen i punktet P(2, 0) a) Bestem en forskrift for funktionen . -
sanger
Forumindlæghvad hender hender amerikaneren der har en plet i panden? -
Hjælp til anderledes emner i Historie!
ForumindlægHej alle. Jeg er i gang med at skrive min Dansk/Historie opgave og kunne tænke mig et anderledes emne. Jeg mener at emner som 1-2 verdenskrig, hekseprocesser osv er kedelige og min lærer har sikkert læst flere 100 opgaver af den karakter. Derfor tænke jeg på om man kunne indblande noget musik og ... -
AMG. Hvad er det?
ForumindlægJeg forstår ikke helt hvad AMG er. Er det amylase? Og hvis AMG har pH-optimum på pH=4,3 - hvad ville der ske hvis pH ændres lidt? på forhånd TAK til alle dem der vil bruge deres tid på at hjælpe mig. -
En sætning- engelsk ;-)
ForumindlægHvordan siger man at : staten kunne lave flere frtidsklubber , på engelsk? :) -
"Jeg har trukket ..." på engelsk
ForumindlægHej Ja, det lyder måske som et lidt åndsvagt spørgsmål, men hvad "jeg har trukket X-tekst" på engelsk? Jeg skal op i mundtlig engelsk b, og det er nok en go idé, at aller første sætning er korrekt :) -
Forklaring på "absolute adverb"
ForumindlægHej derude. Nogen der kan forklare mig, hvad et "absolute adverb" er? -
Differentialligning
ForumindlægJeg har brug for hjælp til denne opgave. Opgaven skal løses uden hjælpemidler. Jeg ved, at til a skal jeg bruge formel 130 på s.24 i formelsamlingen og til b formel 179 på s.29, men jeg er i tvivl om, hvordan det skal sættes ind i formlerne. På forhånd tak. -
Engelskeksamen - oversættelse
ForumindlægSkal op til engelskeksamen, så har lidt stress! Vil lige høre om der er nogen der kan oversætte/formulere denne sætning på engelsk: Det lyder som mange, men taget i betragtning af, at der arbejder 50.000 mennesker i world trade center, var det kun en lille procentdel der døde. På forhånd tak :-) -
Racisme i USA
ForumindlægHej allesammen;) Jeg tænkte om der kun var racisme i den sydlige del af USA fra 1700-tallet til 1960? For det ser ud til at den norldige del ikke var for racisme? -
Lav snit og videregående uddannelse
ForumindlægHej alle. Jeg vil gerne videre her til efter sommer og jeg interesser mig for sprog og samfund. Jeg har prøvet at regne mit snit ud (mangler en eksamen tilbage) og den blev til 4 uden at jeg har ganget det med det man skal når man skal studere indenfor de 2 år. Kender i nogle humanistiske/samfund... -
Forskel på neoklassisk og klassisk økonomisk teori?
ForumindlægHejsa Er der nogen der kan forklare den primære forskel på den neoklassiske økonomiske teori, og så den klassiske? Kan ydermere heller ikke se, hvorfor keynesianismen pludselig erstatter den neoklassiske teori i 30'erne. Forklar gerne enkelt, da jeg synes det er svært stof. Tak på forhånd.
