Søgning på: idræt b eksamen. Resultater: 15701 til 15720 af 113953
-
Psykolog, hvilken studieretning?!?
ForumindlægJeg skal til at vælge studieretning, det er sidste dag for tilmelding idag! Jeg vil starte på gym. efter 9. Jeg vil gerne blive psykolog, men jeg er i tvivl om hvilken studieretning er den bedste at vælge. Please hjælp mig. Hvilken skal jeg vælge?: Kunstneriske studieretninger: Engelsk - ... -
Hjælp til FS10 mundtlig dansk.
ForumindlægHej! Jeg har snart eksamen i mundtlig dansk FS10. Er der nogen der muligvis kan forklare hvordan det foregår og måske evt. give TIPS. -
Antal timer på Sukkertoppen
ForumindlægHej! Jeg skal om under en måned have valgt hvilke gymnasier jeg vil søge ind på. Jeg var til en orienteringsaften på Sukkertoppen hvor rektoren viste en skema, hvor alle dagene var fra 8-16 og hun sagde at det altid var sådan på Sukkertoppen. Da jeg så en uge senere besøger Vibenhus, siger de a... -
Snyd, eller ikke snyd?
ForumindlægHej, Der er her i eksamenstiden, mange diskussioner om, hvad der er snyd - og hvad der ikke er snyd. I morgen skal jeg til kemieksamen - mundtlig. Jeg ved, at jeg gerne må tage min rapport med ind (det jeg trækker) - og de noter jeg skriver under selve forberedelsen. Så var det jeg tænkte: Ka... -
Forkort brøken
ForumindlægJeg sidder og forbereder mig til skriftlig eksamen, og har brug for hjælp til denne: Det er opgave 1.018 i vejledende eksamensopgaver 2006: Forkort brøken (a^2-6a+9)/(a^2-9) Jeg kender godt resultatet, men kan ikke gennemskue fremgangsmåden. Nogen der kan hjælpe? -
Hvad er AT egentlig for noget?
ForumindlægHej alle sammen :) Jeg tænkte bare på, om nogle der kunne forklare mig hvad Almen Studieforberedelse egentlig er? Jeg har nogle konkrete spørgsmål: Får man to fag og skal man så selv vælge et emne, eller får man et emne, og skal man så selv vælge to fag? Skal man til eksamen i det i 1.g? Er ... -
Mit gennemsnit - bestået eller nej?
ForumindlægHej Jeg er lige blevet student (tror jeg) har jeg bestået HF-eksamen? Jeg mangler at få min karakterer i dansk skriftlig, men lad os sige jeg får 02 Jeg skriver kun karaktererne og ikke fagene: 4 7 10 02 00 02 00 00 00 02 00 Og dansk skriftlig 02 -
Vurderingssamtale
ForumindlægHej alle, Jeg skal til vurderingssamtale i MAtematik B på HF Online imorgen via Google Meet (da eksamen er aflyst pga. covid). Jeg har begrænset tid til et oplæg, og har desværre erfarret, at meget af min tid bruges på at skrive formler og udregninger osv på taven mens jeg snakker. Er der no... -
Matematiske funktioner??
ForumindlægHej alle sammen Jeg har et spørgsmål vedr. a og b i de forskellige funktioner (lineære, eksponentielle og potens) I en lineær funktion er: a = hældningskoefficient b = skæringspunkt ved y-aksen I en eksponentielffunktion er: a = ? b = skæringspunkt ved y-aksen I en potensfunktion er: a = ? b ... -
Innovation
ForumindlægJeg ved ikke rigtig, hvordan eksamen kommer til at foregå og hvis nogen af jer har været op, må I meget gerne sende jeres power point:) Hvordan foregik eksamen egentlig, dengang I har været op? -
Idé Bio+?
ForumindlægGodeftermiddag allesammen.. Nu nærmer tiden sig jo og jeg føler stadig, jeg er på bar bund mht fag- og emnevalg til SRP. Af hovedfag har jeg valgt Biologi, så jeg mangler et fag, der kan kobles til samt et godt emne. Af andre fag, jeg foretrækker er: Dansk (A), Historie (A), Engelsk (B), Spansk (... -
Klage over karakter
ForumindlægHey. Har lige været til fysikeksamen B mundtligt og fik 02. Alle mine andre karakterer er på 10 og 12. Normalt får jeg også 10 i fysik og er virkelig god til det. Jeg vil gerne klage, men hvor stor er chancen egentlig for at jeg får medhold og hvis jeg ikke får en ny eksamen, kan man så gør... -
Konstanter for ret linje.... Ups... O_O
ForumindlægHalløj ... Jeg skal til eksamen i matematik c-niveau i morgen, og af en eller anden grund er det med at finde konstanterne a og b for en ret linje helt forsvundet.... Mit eksamens spørgmål hedder således: Den rette linje Du skal gøre rede for den rette linje, forskrift og graf. Du skal gøre r... -
Pufferligningen og puffereffekten
ForumindlægHej! jeg er ved at læse op til kemi B eksamen. mit spørgsmål er, hvordan pufferligningen skal forklares og hvordan puffereffekten måske har en realtion til pufferligningen og hvordan den virker:) -
Lektiehjælp
ForumindlægHjælp søges til ENG B, i engelsk Gramatik, mest ordstilling,kongruens og verbets bøjninger... skal snart til eksamen.. -
Fysik skriftlig
ForumindlægHej folk kan jo komme her ind. i morgen efter fysik eksamen, så kan vi diskuterer vores eksamen. og diskuterer om resultaterne. -
Linjestykket lABl
ForumindlægHej alle! Jeg har fået stillet en opgave i matematik. Jeg skal finde linjestykket lABl af den vedhæftede trekant. Jeg kender vinkel B og C. Jeg kender desuden også linjestykket lBCl. Håber virkelig der er en der vil hjælpe. Mvh Nina -
Lineære funktioner? Nogen der kan hjælpe? :/
ForumindlægRedegør for karakteristiske egenskaber ved den lineære funktion y = ax + b og dens graf, herunder betydningen af de indgående størrelser a og b, og hvordan forskriften findes ud fra to punkter. Hvordan kan jeg gøre dette? forstår ikke opgaven helt nemlig... Det er til eksamen :/ -
Eskamen bio niv c
ForumindlægJeg skal til eksamen på tirsdag i biologi c. Biologi er ikke min stærke side. Jeg fik 4 i løbet af året for mine rapporter og satser ikke på de vilde karakter til eksamen, da biologi ikke er min stærke side. Hvor meget skal man enlig kunne sige for, at bestå med et 2 tal (6 tal efter gammel skala)? -
Mat uden hjælpemidler, imorgen
ForumindlægHej Folks! Jeg skal til terminsprøve i matematik imorgen uden hjælpemidler. Har øvet en hel del sæt, der er bare nogle enkelte opgaver jeg ikke er så sej til! Der er ret mange, men håber virkelig nogen vil hjælpe, så jeg er sej imorgen (det er trods alt næsten årskarakteren det gælder) Opgave ...
