Søgning på: hitlers vej til magten sso. Resultater: 15721 til 15740 af 19042
-
Depression? - Svar venligst :)
ForumindlægHej Alle, Er en pige på 17, som har b12 mangel, D-vitamin mangel samt jern mangel og blodmangel. Læste om hvad disse "mangler" kunne gøre ved mig, og fandt ud af en masse ting. Bl.a. at jeg kan føle mig træt, svimmel, hjerbanken etc. Her på det sidste har jeg være MEGET deprimeret, jeg ... -
Nerver - indlæring
ForumindlægJeg er igang med at skrive en lille rapport om nerveledningssystemet. Jeg er desværre gået lidt i stå og håber at i kan hjælpe mig. Hvordan er det nu det er med indlæring? Man kan jo "lærer" nerverne nogle ting. Dvs. hvis vi sender et signal gennem en række personer, f.eks. et klem, så... -
At skrive debatindlæg
ForumindlægHej. Jeg vil gerne prøve at skrive nogle debatindlæg, dels så jeg kan blive bedre til det. Kan nogle fortælle mig lidt om, hvad man kunne skrive, og meget gerne hvad man skal passe på, så det ikke går over i klumme? Tak på forhånd -
Har brug for jeres hjælp - rettelse
ForumindlægHej, det nedenstående er et tysk stil, som handler om filmen Im Juli. Jeg håber I vil læse den igennem, og hjælpe mig med at rette for fejl. På forhånd mange tak. Im Juli von Fatih Akin „Im Juli“ ist die Geschichte von der schüchternen Lehre, wie heißt Daniel Bannier und von dem Hippie gleich... -
Hej alle sammen
ForumindlægEn der vil rette min dansk stil? -
musikalsk analyse af Owl city- hot air balloon
ForumindlægHeey, folkens nogle søde mennekser, som vil hjælpe mig med at lave en musikalsk analyse af owl city hot air balloon?? please. -
Løsning af differentialligning
ForumindlægJeg sidder og skriver SRP, og har fået en opgave, hvor jeg skal løse differentialligningen y'=a-b*y^2. Ovenover har jeg lavet et afsnit om seperation af de variable, så det ville være oplagt at bruge det, men så kommer jeg frem til udtrykket ud fra følgende udregning dy/dx=a-b*y^2 dy/a-... -
rettelse af kort opgave
Forumindlæghej :) jeg vil høre om nogen ville kigge min engelsk opgave igennem og rette lidt i den? det er en lille oversættelse.. -
functionelle gruppe 4-aminophenol hjælp, NEM!!
Forumindlæghej jeg skal finde de functionelle grupper i 4-aminophenol Jeg ved at der er NH2 og OH, men når jeg skal navngive dem findes der både noget der hedder stofklasse, forstavelse og endelse. Det burde være nemt når man har styr på hvilken af de overskrifter man skal se under..men jeg er helt lo... -
Integration af Newtons 2.lov
ForumindlægVi sidder med SRP og er ved at udlede raketligningen på baggrund af en formel for fremdrivningskraft. Opgave formuleringen hedder: Vis, at man ved at integrere Newtons 2.lov komemr frem til raketligningen, hvis man anvender den nævnte formel for rakettens trykkraft og antager, at udstødning... -
Personkarakteristik - Hvad er vigtigt?!
ForumindlægHej allesammen! Jeg sidder nu dybt inde i min analyse af Jekyll & Hyde, hvor jeg er nået til noget personkarateristik af Mr.Utterson. Hvad er vigtigt ved en personkarakteristik? man skal jeg gerne kunne danne sig nogle del konklusioner, eller ihvertfald vise opgaven skrider lidt fremaf?... -
Hvad er forskellen??
ForumindlægHej allesammen, Jeg går på nuværende tidspunkt på HHX. Jeg har tænkt over videregående uddannelser, og jeg er egentlig bare nysgerrig omkring. Hvad er forskellen på Matematik-økonom uddannelsen i forhold til økonom uddannelsen? Kan se at man skulle have 6,7 i snit for at komme på Økonomi ud... -
Aerob glykolyse
ForumindlægAerob glykolyse. Hvorfor er den aerobe glykolyse langsommere end den anaerobe glykolyse? Desuden dannes der lige meget ATP ved dem begge, så hvorfor bruges glykogen fra glykogendepoterne også under aerobe forhold? Det ville da være langt bedre at gemme depoterne til under anaerobe forhold. ... -
Nationalisme
ForumindlægMed henblik på nationer og nationalisme . Skal jeg i historie forklare ordet : "Folk". Jeg har skrevet lidt selv, men jeg kunne godt bruge noget hjælp til at forstå det "helt korrekt", så hvis der er nogle som sidder og kender til ordet så skriv endelig. 1000 tak -
Hjælp til Restriktionsenzymer
ForumindlægHej. Har en opgave i bioteknologi, som jeg har lidt svært ved. Kan se at det er det samme der skal gøres i begge opgaver, men ved ikke rigtigt hvordan jeg skal løse den, håber der er nogen som kan hjælpe og tak på forhånd. Figur 2 er vedhæftet som fil, Opgaven lyder : b. Hvis DNA stykket i... -
civilingeniør
ForumindlægHej Jeg har hørt noget om, at hvis jeg søger ind på universitet som civilingeniør så kan jeg til en hver tid vælge at springe over på diplomingeniør udannelsen hvis jeg kører lidt fast i bøgerne. Men jeg er dog ikke sikker på om man bare kan gøre dette, så jeg håber der er nogen her inde som ved ... -
Haster!Dk stil rettelse
ForumindlægHej jeg har en dansk stil for til den 03-01-13, og vil meget gerne have en af jer søde mennesker derude til at rette den da jeg ikke vil ende med et 4-7 denne gang..Jeg ville blive SUPER glad hvis i gad bruge lidt af jeres tid til at rette den.. Den er på en side: -
Fortolkning af "Tre på en motorcykel"
ForumindlægHej Vil høre om nogen har set kortfilmen: "Tre på en motorcykel" og som kan hjælp med en fortolkning af titlen? På forhånd tak. -
Sandsynlighed
ForumindlægHej er helt blank her håber der en der gider skære det ud i pap for mig! (a) vis at funktionen p(x1,x2)=x1-1 1(0,1) (x1) 1(0,x1) (x2) Er en sandsynlighedstæthed på (0,1)2. -
Hvor kan man download free mirosoft office 2007?
ForumindlægHej kære venner jeg har lige fået min bærbar tilbage fra reperation og alle programmer er slettet, og jeg vil lige gerne download gratis mirosoft office fra nettet , kender i nogle hjemmerside hvor kan man download den der fra?? og på forhånd tak :)
