Søgning på: Teenagere vælger sporten fra. Resultater: 15741 til 15760 af 15933
-
please hjælp mig med at rette mit spansk :-)
Forumindlæghejsa. er der en som vil rette mit spansk ? Jeg har ca. skrevet 200 ord, så det er ikke så meget :-) - og jeg har omskrevet det til dansk. mange tak på forhånd, knus Liva 1. Los españoles tienen otras condiciones de trabajo que en Europa. Los españoles van a trabajar po... -
problembeskrivelse eksamens projekt
ForumindlægProblembeskrivelse: Det alternative isoleringsprodukt, Isonat, er naturligt udvundet af hampeplanten og bomuldsplanten, hvis fibre plukkes og filtreres. Fibrene blandes med forskellige tekstiler og komprimeres til isoleringsplader. Ifølge Jean Pierre Buisson giver Isonat en bedre lyd end norm... -
Sunhedsteknologi eller radiograf? ..og kan man have børn og gå på UNI?
ForumindlægHej Jeg står her og skal vælge uddannelse her inden den 5. juli, og først havde jeg egentlig planlagt at læse til radiograf i Aalborg, men det tænker jeg lidt er en dårlig idé, efter at jeg har fået en snak med studievejlederen på radiografudd., bl.a. fordi at udsigten til at få job er meget rin... -
HJÆLP!!!!!!!!!!!!!!!!!
ForumindlægJEG STÅR HELT FAST MED DENNE OPGAVE...KA NOGEN HJÆP MIG!!!!!!!!!!! Indledning Markedet for salg af kød direkte fra et kørende salgssted (kølevogn) har igennem en lang årrække bestået af en enkelt udbyder – Kødkøl A/S - i det følgende benævnt Kødkøl. Nykød I/S – i det følgende benæ... -
Hjælp kan ikke nå og lave den her opg og er ikke så god til pls hjælp
ForumindlægFællesfaglig opgave til emnet Energi (bæredygtig) Spørgsmål til geografi Hvorledes er kul og olie dannet ? Hvor gamle er de fossile forekomster ? Hvorledes udvindes kul og olie (beskriv produktionsmetoderne gerne billeder) Hvorledes finder man frem til forekomsterne ? Hvilke fe... -
GYMNASIE SKIFT - PLS HJÆLP:(
ForumindlægHej folkens Jeg står i et meget STORT problem lige nu. Det her har gået mig på i længere tid. Det starter fra grundforløbet på min nye skole efter 9.klasse, som er Aalborghus Gymnasium. Hver dag indtil nu har været et helvede for mig. Jeg har aldrig ønsket hverken den retning jeg har lige nu som... -
GYMNASIE SKIFT - PLS HJÆLP :(
ForumindlægHej folkens Jeg står i et meget STORT problem lige nu. Det her har gået mig på i længere tid. Det starter fra grundforløbet på min nye skole efter 9.klasse, som er Aalborghus Gymnasium. Hver dag indtil nu har været et helvede for mig. Jeg har aldrig ønsket hverken den retning jeg har lige nu som... -
GYMNASIE SKIFT - PLS HJÆLP :(
ForumindlægHej folkens Jeg står i et meget STORT problem lige nu. Det her har gået mig på i længere tid. Det starter fra grundforløbet på min nye skole efter 9.klasse, som er Aalborghus Gymnasium. Hver dag indtil nu har været et helvede for mig. Jeg har aldrig ønsket hverken den retning jeg har lige nu som... -
6 A fag - Hvordan?
ForumindlægHej allesammen Jeg er en elev, der går på Aarhus Business College HHX i 2.g, hvor jeg skal vælge valgfag i morgen. Af disse valgfag har jeg mulighed for følgende: Finansiering C Filosofi C Markedskommunikation C Idræt C Psykologi C Kulturforståelse C Design C Innovation C Og derudover s... -
Saddam !!
Forumindlæghvor mange synes at Saddam er en svin ?Jeg vil have jeres svar TAK ! -
Christiania
ForumindlægMine kusiner fra kbh (er selv fra Jylland) er meget Christiania fanatiske og kan nærmest ikke snakke om andet end hvor vidunerligt Christiania er. Jeg vil derfor høre om nogen herinde har nogle gode argumenter for hvorfor Christiania skal ryddes eller hvorfor det i det hele taget ikke er så fanta... -
Frk. Freverts racistiske udtalelse
ForumindlægHejsaSom en muslim blev jeg meget fornærmet over DF´s lousie freverts udtalelse igår. Jeg citerer:""vildledte unge muslimske mænd mener, at det er deres ret at voldtage danske kvinder og slå danske borgere ned for fode. De avler sig som rotter. De er som kræftceller".Helt ærligt?! ... -
Konvergens og divergens
ForumindlægHej, Jeg har netop om konvergens og divergens, men er faldet over et afsnit i lærebogen som jeg ikke forstår. Det har jeg vedhæftet i det nedenstående link: https://dl.dropboxusercontent.com/u/31729551/1.jpg Hvis man har en sekvens - hvordan kan man "bare lige" finde ε og N s... -
The catcher in the rye
ForumindlægHey!Jeg kan huske, at der var en som nævnte, at han skrev SSO i engelsk om "The catcher in the rye".Her er noget, hvis du ikk allerede har det! 1. A essay on "The Catcher in The Rye" A character Review of Holden and ageneral overview of the book. Written in englishThr... -
Studentereksamen 2009
ForumindlægHej. Tænkte om nogen gad læse min danske stil igennem. Som så mange andre valgte jeg også at skrive om Sandhedens time. Skriv en kommentar til min opgave. Opgaveformulering: Skriv en kronik om grænseoverskridende underholdning i nutidens medier. Kronikken skal indeholde en redegørelse for synspun... -
bedømmelse af dansk stil
ForumindlægHej alle sammen Er der en der gider at kigge mit essay igennem og give en bedømmelse af den? Jeg har ikke prøvet at skrive essay før, så er meget spændt.. håber det går jer godt i eksamenstiden og på forhånd tak! Tale og samtale "God kommunikation er lige så stimulerende som sort kaffe, og d... -
please kritiser min stil!
Forumindlæghej! jeg har lidt stresset skrevet en dansk stil, (som altså ikke er rettet igennem, så lad venligst være med at tage efter stave og kommafejl.) men det kunne være ret dejligt hvis nogen gad og læse den, og ikke direkte rette den, men bare komme med nogle råd til forbedring!Hilsen Tinaher kommer ... -
Skriftlig eksamen 2010
ForumindlægNedenfor har Studieportalen.dk samlet en række gode råd og små fifs, som kan hjælpe dig til de skriftlige prøver. Inden eksamen Praktiske forberedelser Lav en liste over hvad du skal have med til eksamen i de forskellige fag (f.eks. lommeregner, formelsamling, lærebog, ekstra batterier) og hvad ... -
Ang. Essay
ForumindlægHej Alle der læser dette essay, kan i ikke være søde at skrive om jeg har skrevet det i en rigtig form, og hvad det er værd i karakter? Vi skal skrive om tid og ventetid. Undskyld ventetiden Det er vådt og koldt, sneen har lagt sig ... -
Hjælp til rettelse/karakter af dansk stil
ForumindlægHej allesammen.. Jeg ved udemærket godt, at jeg er utrolig dårlig til dansk ( og har derfor matematik/fysik i gymnasiet ;) ) Så vil derfor høre, hvad I umiddelbart vil gi i karakter for denne stil. Jeg ligger normalt omkring 4. Jeg har teskt nr. 1 der hedder "To Verdener" &rdquo...
