Søgning på: Teenagere vælger sporten fra. Resultater: 15801 til 15820 af 15933
-
HURTIGT! Gennemlæsning af tysk-stil
ForumindlægJeg prøver at forbedre mit tysk. Derfor ville en gennemlæsning være dejligt. Jeg forventer at der måske findes en masse fejl, siden jeg ikke er alt for god til tysk, men det jo grunden til jeg er her. Jeg skal aflevere Torsdag d. 28 kl. 22:00, så en gennemlæsning inden kunne være fantastisk (de... -
Rapport spørgsmål til Kirchoffs love og Ohms Lov
ForumindlægJeg sidder og struggler med en rapport omkring Kirchoffs love og Ohms lov. Kirchoffs 1. lov giver egentlig fin mening, synes jeg, men jeg har følgende spørgsmål i diskussionsafsnittet, som giver problemer ved den 2. lov og ved Ohms lov: "Kirchoffs 2.: Er spændingsfaldet over komponenterne l... -
Politisk syn på ulighed
ForumindlægGår liberalister ind for formel-, chance-, eller resultatlighed? og hvad med socialister? -
Vektorer i rummet
ForumindlægHej, jeg har en opgave, der lyder: "I et koordinatsystem i rummet er der givet tre punkter A(3,2-4), B(2,1-2) og C(-3,1,3)" a) Beregn AB og AC. b) Bestem en ligning for den plan, der indeholder de tre givne punkter. c) Bestem en parameterfremstilling for denne plan. d) Bestem en ligni... -
Differentialligninger hjælp.
ForumindlægHej, Jeg har lidt svært ved disse to opgaver. Er det meningen at jeg skal integrere ligningen? og hvad repræsenterer f(1/2pi) ? skal cos(x) betragtes som den ydre funktion? Hvis nogen kunne pege mig retningen af regnereglerne jeg skal bruge ville det være en stor hjælp. -
Hvordan regnes følgende spørgsmål( Substitutionsmetoden)
ForumindlægMit spørgsmål er vedhæftet her: https://imgur.com/a/7fR6poj Jeg ved ikke hvordan det skal gribes an. På CAS prøvede jeg at løse det, men uden held, og derfor tænker jeg, at det er bedst at lære, hvordan det løses i hånden, og hvordan det generelt gribbes an. Tak på forhånd! -
Vudering/diskussion HJÆLP
ForumindlægHej alle. Jeg er i gang med min Dansk og eller hisoie opgave, hvor jeg kun har valgt dansk delen. Men vuderingen/diskussion volder mig lidt probelmer, så hvis nogle ville læse min stil igennem og evt. rette nogle sjuske fejl, men ellers komme med idéer til min vudering :) Indledning og proble... -
Så takker en af studis største brugere af. Tak for alt! Farvel og tak!
ForumindlægDu kære bruger. Hermed takker en bruger der har været med hele vejen af. Farvel!Ooooooooooooooooooooooooooohhhhhhhhhh............... Så sker det noget her på siden! For helvede!Til mig selv det kære individs store rædsel faldt jeg over følgende tråd da jeg søgte efter "-1^(1/2)" i søgef... -
DANSK HJÆLP DET HASTER :S
ForumindlægHej... jeg viile bare høre om der nogen der har læst/hørt rabbet ,''gi mig Danmark tilbage'' af natasja. Hvis i ikke har læst den kan i også læse den herunder. Og er der så ikke nogen der kan fortælle mig, hvad hun helt præcis mener med den, eller hvad rabbet's budskab er ? ... -
engelsk oversættelse?
Forumindlæghej. er der nogen der måske gider kigge min engelsk oversættelse igennem for fejl? jeg ved der er mange af dem men engelsk er ikke lige min stærke side. evt. bare de mest brutale fejl hvis det er for uoverskueligt. jeg sætter også den danske tekst ind hvis det er til hjælp. jeg håber der er nogen... -
Ret komma fejl....! Seriøs hjælp..!
ForumindlægMange forældre er bekymret for deres børn fordi de mener at deres børn bruger computerspil, tv og lign. alt for meget. Mine egne forældre synes også at vi bruger det alt for meget. De synes ikke at jeg skal sidde inde på værelset og spille eller se tv. de synes at jeg skal være mere aktiv og væ... -
Asiaterne overhaler os!
ForumindlægJa, det er næppe nogen nyhed.\nPrøv at læse dette debatindlæg fra Politiken:\n\n-----\nDebat: Indien: Jeg er inder - og stolt af det \nPolitiken 19 november 2005, 3 . sektion side 4 \n--------------------------------------------------------------------------------\nDen indiske vidensøkonomi boome... -
Rettelse af kortere tekst
ForumindlægHej, jeg er ved at være ved vejs ende med min engelsk afl., men vil dog gerne have jer til at kigge min sidste opgave igennem. Der er både den engelske tekst + hvad jeg mener på dansk. Der kommere mere senere, men i mere end velkomne til at kigge det første her igennem.På forhånd tak!Outsourcing ... -
Analyse af "Gennem Byen en sidste gang" Dan Turéll
ForumindlægHar nogen analyseret dette digt før og fået en god karakter?? -For så kunne jeg virkelig godt bruge jeres hjælp til min eksamen, da dansk ikke er mit bedste fag....Håber i vil hjælpe, tak... :) "igennem byen en sidste gang" af Dan Turéll ; Før jeg dør vil jeg gerne slentre byen igen... -
Analyse "igennem byen en sidste gang" Dan Turéll
ForumindlægHar nogen analyseret dette digt før og fået en god karakter?? -For så kunne jeg virkelig godt bruge jeres hjælp til min eksamen, da dansk ikke er mit bedste fag....Håber i vil hjælpe, tak... :) "igennem byen en sidste gang" af Dan Turéll ; Før jeg dør vil jeg gerne slentre byen igen... -
dødsstraf
ForumindlægDødsstrafAcceptabelt?Det er et godt spørgsmål. For det meste er jeg imod dødsstraf. Jeg kan ikke se hvorfor man skal dømme fx en morder til døden, så er man jo i realiteten lige så skyldig som ham vi straffer.Men jeg kender fra mig selv, at man sidder en fredelig aften og ser en udsendelse om en ... -
HJÆLP!
ForumindlægHej alle sammen :- D Jeg fik engang en opgave, som lød på, at man skulle analysere Grundvigs digt, hvor man skulle have fokus på dansk identitet, og samtidig inddrage historie ind i den periode, hvor dansk identitet fik stor betydning. Jeg fik så gjort det, og afleveret opgave. Men da jeg fik min... -
Studiepraktik: forbered dig på valget
ForumindlægEthvert valg indebærer altid et fravalg. Hele livet igennem tager vi det næste skridt og udvikler os på baggrund af de valg, vi foretager. Af og til vender fravalgene tilbage og spøger i vores tanker - for var det nu det rigtigt valg vi foretog? Det findes ingen helgardering, du kan ikke tippe en... -
Forberedelse til et videregående studie
ForumindlægHvis du allerede er kommet på plads i din nye lejlighed, alle de praktiske ting er gået i orden, ja så kan jeg kun forestille mig, hvor lang og spændingsfyldt ventetiden til studiestart om små to uger må være. Så hvorfor ikke tage hul på glæderne allerede nu og smugkigge lidt på, hvad dit kommend... -
Åbent hus på videregående uddannelser
ForumindlægNu nærmer tiden sig. Årskaraktererne skal gives, sidste skoledag skal snart planlægges, de afgørende eksaminer og huen venter forude om nogle måneder - men hvad så? Forældre og bedsteforældre er så småt begyndt at prikke til det ømme punkt omkring valg af videre uddannelse, og suk - hvad skal du ...
