Søgning på: lille fedtøre. Resultater: 15821 til 15840 af 23489
-
Tysk/mat på uni
ForumindlægHej. Jeg overvejer meget stærkt at vil læse tysk og mat på universitetet efter gym. Men er det overhovedet muligt, og hvis ja, tror i det vil blive noget rod... På forhånd tak... -
bistandshjælp/kontanthjælp
ForumindlægHej Hvad er forskellen er bistandshjælp og kontanthjælp. Jeg slog det op i ordbogen og der stod helt det samme :/ -
Hej
ForumindlægHej har virkelig brug for hjælp omkring dennotationer konnotationer har læst og læst og er lige ved at være der.... hvis der en der vil skrive lidt med mig over msn om det ville det være perfekt ???? Help -
Elektrolyse
ForumindlægHej Jeg skal op til Fysik/Kemi eksamen på Tirsdag. Og jeg undrer mig over hvilke forsøg jeg egentlig kan lave hvis jeg trækker elektrolyse. -
Disposition til Salte
ForumindlægSidder og skal til at lave en disposition om salte, men jeg ved ikke hvordan jeg skal starte. Nogen som har en disposition, som jeg kunne tage udgangspunkt i? Mvh. Cecilie -
mængeberegning c niveau
Forumindlæghej hvis censoren spørger om, hvad det præsic redoxreaktioner bruges til, hvad skal man svar. altså ik hvordan man laver en reaktion, men mere teori til emne. og hvad skal man svar hvis, de spørger hvad mængeberegning bruges til? tak -
Haster
ForumindlægHej.. Jeg skal til eksamen imorgen den 10 juni i samfundsfag og mangler at få styr på den scandi, Amri og den tyske model. Hvad går de ud på og hvad kan man bruge dem til? Plizzz hjælp mig.. -
Nogle der kan hjælpe med noget litteratur
ForumindlægHej Jeg skal lærer lidt om den engelsk genre indenfor : "Minimalism". Jeg kender lidt til generen minimalisme indenfor dansk faget, men jeg søger efter noget letlæselig engelsk litteratur. Er der nogle som kan hjælpe her med links eller andet. Det vil være en utrolig stor hjælp 1... -
øknomiske mål eksamimorgen
Forumindlæghej hvad er kort øknomiske politiker hvad er økonomsike mål har eksam imorgen håber for svar -
3 store ideologier
ForumindlægHvad indebærer de 3 store ideologier! begrundelse -
Skr. censur
Forumindlæg1) Hvor mange opgaver sidder en skr. censor normalt med? 2) Er den samme person normalt censor for flere klasser fra et gymnasium? 3) Hvor mange censorer er der ca. (i de store fag som dansk, engelsk og matematik)? Jeps, lidt atypiske spørgsmål... :) -
Væksthastighed og differentiering
ForumindlægHej Jeg er i gang med vedhæftede opgave. Umiddelbart tænker jeg, at funktionen skal differentieres og dernæst sættes lig 0 .. Når jeg gør dette på ti-nspire, får jeg noget langt og mærkeligt noget, som ikke helt giver nogen mening. Er der en der kan hjælpe med en alternativ måde at løse opgav... -
Ordklasser tests
ForumindlægEr der nogen der kender nogle tests med ordklasser man kan tage på nettet? Jeg syntes jeg har ledt overalt. Og hvis der evt. er nogen der kan forklare mig hvad forskellen på forholdsord og bindeord, må i gerne det. For det har jeg det lidt svært med. -
Skal jeg klage over min karakter i SRP?
ForumindlægHej alle sammen Jeg har lige netop modtaget min karakter for min længe ventede SRP. Grunden til at jeg skriver er, at jeg er ked af min karakter og bange for mit gennemsnit. Karakteren lyder på 02 hvilket ikke er hvad jeg forventede. jeg har vedhæftede min SRP, så folk der eventuelt har løst ka... -
Differentialregning (grænseværdi)
ForumindlægJeg kan ikke finde ud af hvad grænseværdi er. Man siger at har grænseværdien 0 for x gående mod uendelig. Men hvad betyder det egentlig? Bogen skriver Grafen nærmer sig x-aksen for store x-værdier, men når den aldrig. Vi kan få så tæt på 0, det skal være, ved at vælge tilstrækkeligt store x-v... -
Hjælp til blodets puffersystem
ForumindlægEr kulsyre (H2CO3) optimal til at fastholde blodets pH-værdi i det fysiologiske område? Mange tak på forhånd :) -
Statisk elektricitet
ForumindlægHej! Hvor kan man finde statisk elketricitet i vores hverdag. Ligesom at man kan finde dynamisk elektricitet i stikkontakter, så tænker hvordan mna kan finde statisk elektricitet på samme måde. -
AT-årsprøve på bar bund...hjælp?
Forumindlæghej.. står i den situation at jeg skal til at-årsprøve i morgen (mandag), og syntes selv at vi ikke har fået det store vejledning til hvad man egentlig skal sige til sådan en årsprøve... så hvad skal man sige? -
nirvana=livshjulet
Forumindlæghej vil lige høre, er livshjulet kaldes det samme som nirvana, men bare nirvana på buddisme. hvad bruger man nirvana til? -
bevis for lineær reg.
ForumindlægHej hvordan laver man et bevis for konstanterne a og b i en linæer reg? tak!
